Puihin ja pusikkoihin asennetut valvontakamerat alkavat hiostamaan brittiläisiä kansalaisia ihan vakavissaan. Uusin Isoveli-järjestelmän innovaatio on nimittäin asentaa kameroita jemmaan viattomien jalankulkijoiden ja koiranulkoiluttajien riesaksi.
Tämmöistä Hastingsin kaupungissa Englannissa, jossa myös tarkkaillaan asukkaiden sähköposteja ja kännykkäpuheluita. Ongelma on myös laajalti esillä koko maassa, sillä Isossa-Britanniassa on varovaistenkin arvioiden perusteella mykistyttävät 4,2 miljoonaa valvontakameraa, määrä joka ylittää koko muun Euroopan alueen kameramäärän yhteenlaskettuna.
Jos olet siis matkaamassa mm. Hastingisiin, niin kannattaa katsoa pusikkoihin - sieltä joku katselee sinua takaisin, täysin absurdisti lyöden kansalaisvapauksia kasvoihin.
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601109&sid=a42059fKpkSM&refer=home
Isoveli valvoo pusikoissa ja puissa
v4p4us
1
508
Vastaukset
- Teukko10
Harmittaako etta siella pusikossa on nyt muutakin sinun lisaksesi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554946- 794629
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?714488- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️283269Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392468
- 472427
- 2112286