Parkettia

Kaappiin piiloon

Olisi muutama parkettilauta ja pitäisi tehdä pöydän/kaapin tapainen. Parketti itse on ohutta joten se pitäisi liimata jonkun levyn päälle. Olisiko ohuehko rimalevy sopiva ja mikä liima kävisi? VAc-liima taitaa ehtiä kuivahtaa levityksen aikana joten joku muu saattaisi olla parempi, mutta mikä? Ja miten sitten puristus? Vaatisi tasaisen alustan ja jotain tosi painavaa päälle, väliin jotain joustavaa.
Hyviä ehdotuksia vastaanotetaan kiitollisena!

7

646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yy-kaa-koo

josta kaapit yleensä tehdään ,siitä se syntyy helpolla.
      Unohda nuo parkettihommat...

• Kaappiin piiloon

sen verran suuria pintoja, että MDF:n pitäisi olla kohtuuttoman paksua taipumisen estämiseksi ja kuorman kestämiseksi tai sekin vaatisi taustatukea. Parketti minulla on jo ennestään, MDF on kallista.

Enpä kyllä ole nähnyt yhtään MDF:stä tehtyä kaappiakaan.

Lisää ideoita?

• Niinnojoono
        Kaappiin piiloon kirjoitti:

sen verran suuria pintoja, että MDF:n pitäisi olla kohtuuttoman paksua taipumisen estämiseksi ja kuorman kestämiseksi tai sekin vaatisi taustatukea. Parketti minulla on jo ennestään, MDF on kallista.

Enpä kyllä ole nähnyt yhtään MDF:stä tehtyä kaappiakaan.

Lisää ideoita?

kaikki taipuu kun liimaa vaan toiselle puolelle. vähintään pitäsi pistää paperi vasta"viiluksi".

mdf kallista? saat muutamalla kympillä täyden levyn, mitä ne ny o 2,5 x 1,5

ja nykyään lähes jokainen kaappi mitä on tehnty mdfstä.

• wc.

ihan helpolla parkettilaudasta saa kaappia.
      Hae liimapuulevyä, siitä saa vaivatta vaikka mitä.

• Kaappiin piiloon

huviksesi, mitä umpitammilevy maksaa...
        Parketin sain ilmaiseksi.

• yy-kaa-koo
        Kaappiin piiloon kirjoitti:

huviksesi, mitä umpitammilevy maksaa...
        Parketin sain ilmaiseksi.

Jos KAIKKI on kallista tai ainakin luulet niin, niin tee ihan vapaasti parketeistasi mitä lystäät ja miten...älä vaivaa muita täällä.
        Ymmärrätkö?
        Maailmassa tuntuu olevan paljon asioita joita et vielä ole nähnyt...

• Kaappiin piiloon
        yy-kaa-koo kirjoitti:

Jos KAIKKI on kallista tai ainakin luulet niin, niin tee ihan vapaasti parketeistasi mitä lystäät ja miten...älä vaivaa muita täällä.
        Ymmärrätkö?
        Maailmassa tuntuu olevan paljon asioita joita et vielä ole nähnyt...

koulupoika vain niitä kirkkoveneen kuviasi mutta varo ettei tule pipi sormeen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe