Nanjingin verilöyly

eddie the head

Kyllä Japanilaiset ovat maailman sairaimpia ihmisiä

http://fi.wikipedia.org/wiki/Nanjingin_verilöyly

Kuvittele jos joukko sotilaita tulisi kapunkiisi ja kiduttaisivat,raiskaisivat ja silposivat kaikki siviilit.

Vaikka tämmöistä japsit tekivät,heillä ei ole pokkaa edes myöntää että tämmöistä tapahtui.Koko maailma tietää sen mutta Japani kieltää tapahtuneet.Saksakin puhuu avoimesti toisesta maailmansodasta vaikka on syyllinen sen syttymiseen.Japani joutaisi eristää muusta maailmasta kunnes myöntävät nämä julmuudet!!

8

791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfgfggfgf

      "Saksakin puhuu avoimesti toisesta maailmansodasta vaikka on syyllinen sen syttymiseen."

      idiootti.

      vaikka nanjingin verilöylystä olen samaa mieltä.

      japani ei tosin ole mitään verrattuna (yllätys yllätys) kiinaan.

    • .........

      Sota on julmaa ja kauheuksia tapahtuu jokaiselle osapuolelle. Parempi keskittyä nykyhetkeen kuin jeesustella 70 vuotta vanhoista tapahtumista.. ei se muuta mitään.

      • sitä mitä silloin tapahtui

        Ja kyllä se kiinnostaa yrittää miettiä, että miksi ihmiskunta oli 1930-40-luvuilla ihan järjiltään ihan joka puolella maailmaa. Samaan aikaan saksassa oli Hitler ja Neuvostoliitossa Stalin. Esim. vuosina 1929 - 1939 arvioidaan, että Stalinin ansiosta kuoli Venäjällä 15 - 20 miljoonaa ihmistä, mikä oli paljon enemmän kuin II maailmansodassa kuoli venäläisiä. Ja samoihin eli II maailmansodan tapahtumiin liittyen keksittiin ydinaseet.


    • Pierre

      Tiesittekö te, et Nankingin verilöylyä ei oo edes koskaan tapahtunut?!
      Kaikkien näiden hirmu tekojen takana oli itse Kuomitang ja Kiinan Kommunistinen puolue, jotka oli
      salaisesti sodassa aina välillä toisiaansa vastaan, koska nehän edusti lähes eri ideologiaa.
      Moni näistä kuvista jossa on näitä kuolleita Kiinalaisia on just näitä Kuomitangin tai kommari puolueen kuvia. Sodan jälkeen kun Maon kommunistinen voitti loppuen lopuksi Kuomitangin, nii nationalistit karkas Taiwanin saarelle (Vautsi vau, Japanin entinen alue kuinka yhteen sattuma).
      Mao itse tappo 80-100 miljoonaa vielä näitä omia kansalaisiaan (taas vaihteeksi lisää kansanmurhaa)
      Ja huomaamme et Kuomitang ja Kommunistit tappoi lähes huoletta 100 miljoonaa oman maan kansalaista ja Japanin Imperiumin tappoi mielummin sotilaita kuin siviilejä, vaikka pakosta niitä pommituksiin kuoli.

      Japanilaiset tappo 20 000 - 150 000 siviiliä
      Kiinan Kuomitang ja kommunistinen puolue 80-100 miljoonaa ihmistä

      Kuinkas Nankingin Verilöylyt voikin kuulostaa nii hatusta vedetyltä tarinalta et vaikka ilta saduksi muutamalla sensuurilla sais varmasti rahaa xdd

      • Yritätmuuttaatosiasioita

        Kyllä Nankingin verilöyly kiistatta tapahtui.
        Siinä ei kommunisteilla tai muilla ollut osuutta, vaan yksinomaan japanilaisilla.


    • Sivistynyt

      Nanking ja Nanjong ovat kaksi eri paikkaa.

    • KäskyäToteltava

      Jos ylhäältä tulee komento, että tappakaa ja raiskatkaa kaikki, niin silloin sinä teet niin, tai tulet itse tapetuksi.

    • Kaikki ihmiset ja kansat on joissain tilanteessa valmiita veriöylyyn. Eli tappamaan toisia ihmisiä ilman syyttä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9766
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2857
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2647
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1468
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe