joo eli kuinka kauan kestää lentää sinne suomesta flipiineille?
ja mitkä hinnat ovat?
kuinka kauan kestää mennä
4
1664
Vastaukset
- SuihSaih
ja hinnat ovat kukkarolle sopivat eli perse kestää tai sitten ei. Riippuu mistä hinnoista kysyit? Meikkipussin hinta? Muovikassin hinta? Lentopetroolin hinta?
Lentoja ei ole suoria Filippiineille. Lennot on vähintään yhdellä välilaskulla ja kestää semmosen 20 tuntia noin.
Jos hommaat lentoliput puolisen vuotta ennen lentoa, saat menopaluun noin 800-900 eurolla. Jos myöhemmin, niin saat pulittaa 1500 euroa tai enemmän riippuen lentoyhtiöstä.
-snoukkaboy- HJH62
Lensin 15.9 Hki-Milano-Abu dhabi-Manila
Eli kone lähti 15.9 klo.8.15 meidän
aikaa ja perillä 16.9. sikäläistä aikaa
klo.17.30. Aika ero 5 tuntia.
Reissu oli sika hyvä
-Manila
-Cebu-Bohol-Panglao-Balicasag-Panglao-Bohol
ja Manila. - kgkljhkhkh
mukavin on hki-bangkok- hki finnairilla n.10h
mennen tullen hyvin levätty yö hotellissa bangkokissa
bkk-manila-bkk philippine airlinesilla n.3.5 h
eli torstaina oli lähtö manilasta klo 10.30 hesassa perjantaina klo 18.10
hinta meno paluu n.1300 eur hotelleineen
paluu manilaan tammikuun lopus.
myös hong kongin kautta ihan kätevä...cebu pacificilla loppu
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292955- 1191225
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6987- 58951
- 66915
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26887Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37830Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu160826Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75774