Kosin humalapäissäni erästä naista vaimoksi.Tää on tyhmä kysymys mutta kuinka tosissaan naiset ottaa
näitä juttuja.Harmittaa.
Hei
3
993
Vastaukset
- kysymykseesi
kun noin vain kosii humalassa vierasta naista, voi joutua hyvin hankaliin ja hyvin vaikeasti ellei jopa mahdottoman vaikeasti selvitettäviin kusetuksiin. Siinä kyllä olet yksin omissa housuissasi "likomärkinä" sellaisissa, jotka eivät välttämättä kuivukaan.
Toivottavasti selviät.
Jeesus voi auttaa, ei ,kukaan muu!
Joh. 3:16. jos uskot.Kannattaisi uskoa, ei häviä mitään. Mutta jos Jeesus ei kelpaa elämääsi, niin olet todella kovassa kusessa!
Jeesus on ainoa toivo tässä maailmassa kun koko maailman pörssit romahtaa niin hirveän monet joutuvat epätoivoon. - ei humalassa
Mä en itse ota vakavissaan miehen kosintaa, jos hän on humalassa. Kyllä miehen pitää kosia selvinpäin, silloin tietää, että mies on tosissaan. Mutta tämä on vain mun näkemys. En osaa sanoa muista naisista.
- olet pelle
naisen silmissä eikä se varmastikaan ottanut kosintaa tosissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi317048Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313683882- 883879
- 2683330
- 612807
- 522775
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322630- 1532500
- 322094
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1422017