Oon menossa tammikuussa Balille.
Ajattelin lentää hki - frankf - jakarta ja sieltä sit bootin kans balille.
Tietääkö kukaan kauanko toi lento kestää oikeasti frankfurtista jakartaan? Sivujen mukaan se kestää hemmetin kauan. Pärjääkö yhdellä viisumilla, vai pitääkö joka maahan oma viisumi jos tulee lentokoneen vaihtoja eri maissa?
Balille frankfurtista
3
882
Vastaukset
Kyllä se todellakin kestää. Me lensimme Frankfurtin kautta suoraan Balille, lähtö oli perjantai-iltana Helsingistä iltakahdeksalta, perillä olimme sunnuntain ja maanantain välisenä yönä paikallista aikaa 00.05 Denpasarissa. Aikaero oli muistaakseni 5 tuntia. Matkan kesto riippuu tietenkin vaihtoajoista. Viisumin tarvitset ainoastaan Indonesiaan, jos et aio viettää aikaasi välietapeissa.
- Keeeeeeeepooo
Siis täh!!!? 47h kesti matkustaminen?
Hesa pe ilta 20 ja denpasarissa ma 0:05 (su 19:05 suomen aikaa)
Kuinka hitaasti se lentokone oikein matkaa sieltä Frankfurtista :) LOL! Keeeeeeeepooo kirjoitti:
Siis täh!!!? 47h kesti matkustaminen?
Hesa pe ilta 20 ja denpasarissa ma 0:05 (su 19:05 suomen aikaa)
Kuinka hitaasti se lentokone oikein matkaa sieltä Frankfurtista :) LOL!Tosiaan, olimme siis perillä sunnuntaiaamuna puolenyön jälkeen. Joten matka kesti noin vuorokauden odotteluaikoineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663432Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463262Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423137- 522688
- 311993
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271890- 481656
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä881559Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401515- 391360