Gallup rodusta

dobermannit

Rastita se vaihtoehto jota mieltä olet

[ ] Minulla on dobermanni
[ ] Olen hankkimassa dobermannia
[ ] Harkitsen vasta dobermannia

Dobberi väreistä lempparisi on . .?
[ ] Musta
[ ] Ruskea
[ ] Isabella
[ ] Valkoinen

Mielekkäämpi sukupuoli
[ ] Uros
[ ] Narttu

[ ] Typistetty
[ ] Typistämätön / luomu

Hyväksytkö typistämisen?
[ ] Kyllä
[ ] En

Harrastatko/harrastaisitko koirasi kanssa?
[ ] Kyllä
[ ] En

Oletko Dobermanniyhdistyksen jäsen?
[ ] En
[ ] Kyllä
[ ] Olen liittymässä

Mistä ottaisit dobermannin mieluiten . .
[ ] Kodinvaihtaja / rescuetapaus
[ ] SDY:n hyväksymältä kasvattajalta
[ ] Ulkomailta
[ ] Ihan sama

12

850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja perustelen!

      Rastita se vaihtoehto jota mieltä olet

      [X] Minulla on dobermanni (parikin)
      [ ] Olen hankkimassa dobermannia
      [ ] Harkitsen vasta dobermannia

      Dobberi väreistä lempparisi on . .?
      [ ] Musta
      [X] Ruskea (vaikka molemmat nyt mustia=
      [ ] Isabella
      [ ] Valkoinen

      Mielekkäämpi sukupuoli
      [ ] Uros
      [X] Narttu (ehdottomasti)

      [X] Typistetty (vaikka molemmat luomuja, kun Suomessa harrastan)
      [ ] Typistämätön / luomu

      Hyväksytkö typistämisen?
      [X] Kyllä
      [ ] En

      Harrastatko/harrastaisitko koirasi kanssa?
      [X] Kyllä
      [ ] En

      Oletko Dobermanniyhdistyksen jäsen?
      [X] En (ehkä joskus liityn)
      [ ] Kyllä
      [ ] Olen liittymässä

      Mistä ottaisit dobermannin mieluiten . .
      [ ] Kodinvaihtaja / rescuetapaus
      [ ] SDY:n hyväksymältä kasvattajalta
      [ ] Ulkomailta
      [X] Ihan sama (en tuijota kasvattajaa, vaan yhdistelmää, joka minua miellyttää)

      Kannattaa varmaan rekkautua käyttäjäksi tuonne toiselle toopefoorumille, kun siellä on vilkkaampaa keskustelua ja varmaan saat tähänkin kyselyyn siellä enemmän vastauksia!

      http://www.kriegerhof-dobermanns.com/forum/index.php

      • vastaukset

        [ ] Minulla on dobermanni
        [ ] Olen hankkimassa dobermannia
        [ x ] Harkitsen vasta dobermannia

        Dobberi väreistä lempparisi on . .?
        [ x ] Musta
        [ ] Ruskea
        [ ] Isabella
        [ x ] Valkoinen

        Mielekkäämpi sukupuoli
        [ x ] Uros
        [ x ] Narttu

        [ x ] Typistetty
        [ ] Typistämätön / luomu

        Hyväksytkö typistämisen?
        [ x ] Kyllä
        [ ] En

        Harrastatko/harrastaisitko koirasi kanssa?
        [ x ] Kyllä
        [ x ] En
        ( en tiedä viellä, riippuu yksilöstä )

        Oletko Dobermanniyhdistyksen jäsen?
        [ x ] En
        [ ] Kyllä
        [ ] Olen liittymässä

        Mistä ottaisit dobermannin mieluiten . .
        [ ] Kodinvaihtaja / rescuetapaus
        [ ] SDY:n hyväksymältä kasvattajalta
        [ x ] Ulkomailta, kasvattajalta
        [ ] Ihan sama


    • +toope+

      Rastita se vaihtoehto jota mieltä olet

      [x ] Minulla on dobermanni
      [ ] Olen hankkimassa dobermannia
      [ ] Harkitsen vasta dobermannia

      Dobberi väreistä lempparisi on . .?
      [x ] Musta
      [ ] Ruskea
      [ ] Isabella
      [ ] Valkoinen

      Mielekkäämpi sukupuoli
      [ ] Uros
      [x ] Narttu

      [x ] Typistetty(miellyttää silmää enemmän...)
      [x ] Typistämätön / luomu(..mutta luomujakin oppinut rakastamaan vähintään yhtä paljon, ja jo tavoitteellisen harrastamisen takia..)

      Hyväksytkö typistämisen?
      [x ] Kyllä
      [ ] En

      Harrastatko/harrastaisitko koirasi kanssa?
      [x ] Kyllä
      [ ] En

      Oletko Dobermanniyhdistyksen jäsen?
      [ ] En
      [x ] Kyllä
      [ ] Olen liittymässä

      Mistä ottaisit dobermannin mieluiten . .
      [ ] Kodinvaihtaja / rescuetapaus
      [x ] SDY:n hyväksymältä kasvattajalta
      [ ] Ulkomailta
      [ ] Ihan sama

    • Khylll

      Rastita se vaihtoehto jota mieltä olet

      [X] Minulla on dobermanni
      [ ] Olen hankkimassa dobermannia
      [ ] Harkitsen vasta dobermannia

      Dobberi väreistä lempparisi on . .?
      [X] Musta
      [ ] Ruskea
      [ ] Isabella
      [ ] Valkoinen

      Mielekkäämpi sukupuoli
      [ ] Uros
      [X] Narttu

      [ ] Typistetty
      [X] Typistämätön / luomu

      Hyväksytkö typistämisen?
      [X] Kyllä
      [ ] En

      Harrastatko/harrastaisitko koirasi kanssa?
      [ ] Kyllä
      [X] En

      Oletko Dobermanniyhdistyksen jäsen?
      [X] En
      [ ] Kyllä
      [ ] Olen liittymässä

      Mistä ottaisit dobermannin mieluiten . .
      [ ] Kodinvaihtaja / rescuetapaus
      [X] SDY:n hyväksymältä kasvattajalta
      [ ] Ulkomailta
      [ ] Ihan sama

    • Lady_Dacascos

      [x] Minulla on dobermanni
      [ ] Olen hankkimassa dobermannia
      [ ] Harkitsen vasta dobermannia

      Dobberi väreistä lempparisi on . .?
      [x] Musta
      [ ] Ruskea
      [ ] Isabella
      [ ] Valkoinen

      Mielekkäämpi sukupuoli
      [ ] Uros
      [x] Narttu

      [ ] Typistetty
      [x] Typistämätön / luomu

      Hyväksytkö typistämisen?
      [ ] Kyllä
      [ ] En
      [x] eos

      Harrastatko/harrastaisitko koirasi kanssa?
      [ ] Kyllä
      [x] En

      Oletko Dobermanniyhdistyksen jäsen?
      [x] En
      [ ] Kyllä
      [ ] Olen liittymässä

      Mistä ottaisit dobermannin mieluiten . .
      [x] Kodinvaihtaja / rescuetapaus
      [x] SDY:n hyväksymältä kasvattajalta
      [ ] Ulkomailta
      [ ] Ihan sama

    • Ruskea kuningatar

      Rastita se vaihtoehto jota mieltä olet

      [x] Minulla on ollut dobermann, ja tällä hetkellä dobberin mentävä aukko
      [ ] Minulla on dobermanni
      [ ] Olen hankkimassa dobermannia
      [ ] Harkitsen vasta dobermannia

      Dobberi väreistä lempparisi on . .?
      [ ] Musta
      [x] Ruskea
      [ ] Isabella
      [ ] Valkoinen

      Mielekkäämpi sukupuoli
      [ ] Uros
      [x] Narttu

      [x] Typistetty
      [x] Typistämätön / luomu

      Hyväksytkö typistämisen?
      [x] Kyllä
      [ ] En

      Harrastatko/harrastaisitko koirasi kanssa?
      [x] Kyllä /ehdottomasti
      [ ] En

      Oletko Dobermanniyhdistyksen jäsen?
      [x] En, enkä aio liittyä.
      [ ] Kyllä
      [ ] Olen liittymässä

      Mistä ottaisit dobermannin mieluiten . .
      [ ] Kodinvaihtaja / rescuetapaus
      [x] SDY:n hyväksymältä kasvattajalta
      [x] Ulkomailta
      [ ] Ihan sama

    • myymimmelimyy

      Rastita se vaihtoehto jota mieltä olet

      [x ] Minulla on dobermanni
      [ ] Olen hankkimassa dobermannia
      [ ] Harkitsen vasta dobermannia

      Dobberi väreistä lempparisi on . .?
      [ x] Musta
      [ ] Ruskea
      [ ] Isabella
      [ ] Valkoinen

      Mielekkäämpi sukupuoli
      [x ] Uros
      [ ] Narttu

      [ ] Typistetty
      [x ] Typistämätön / luomu

      Hyväksytkö typistämisen?
      [x ] Kyllä
      [ ] En

      Harrastatko/harrastaisitko koirasi kanssa?
      [ x] Kyllä
      [ ] En

      Oletko Dobermanniyhdistyksen jäsen?
      [ ] En
      [x ] Kyllä
      [ ] Olen liittymässä

      Mistä ottaisit dobermannin mieluiten . .
      [ ] Kodinvaihtaja / rescuetapaus
      [x ] SDY:n hyväksymältä kasvattajalta
      [ ] Ulkomailta
      [ ] Ihan sama

    • Doopenomistaja

      [ x ] Minulla on dobermanni
      [ ] Olen hankkimassa dobermannia
      [ ] Harkitsen vasta dobermannia

      Dobberi väreistä lempparisi on . .?
      [ x ] Musta
      [ ] Ruskea
      [ ] Isabella
      [ ] Valkoinen

      Mielekkäämpi sukupuoli
      [ x ] Uros
      [ x ] Narttu

      [ x ] Typistetty
      [ ] Typistämätön / luomu

      Hyväksytkö typistämisen?
      [ x ] Kyllä
      [ ] En

      Harrastatko/harrastaisitko koirasi kanssa?
      [ x ] Kyllä
      [ ] En

      Oletko Dobermanniyhdistyksen jäsen?
      [ x ] En
      [ ] Kyllä
      [ ] Olen liittymässä

      Mistä ottaisit dobermannin mieluiten . .
      [ ] Kodinvaihtaja / rescuetapaus
      [ x ] SDY:n hyväksymältä kasvattajalta
      [ x ] Ulkomailta
      [ ] Ihan sama

    • ****

      [X] Minulla on dobermanni
      [ ] Olen hankkimassa dobermannia
      [ ] Harkitsen vasta dobermannia

      Dobberi väreistä lempparisi on . .?
      [X] Musta
      [ ] Ruskea
      [ ] Isabella
      [ ] Valkoinen

      Mielekkäämpi sukupuoli
      [ ] Uros
      [X] Narttu

      [X] Typistetty
      [ ] Typistämätön / luomu

      Hyväksytkö typistämisen?
      [X] Kyllä
      [ ] En

      Harrastatko/harrastaisitko koirasi kanssa?
      [X] Kyllä
      [ ] En

      Oletko Dobermanniyhdistyksen jäsen?
      [ ] En
      [ ] Kyllä
      [X] Olen liittymässä

      Mistä ottaisit dobermannin mieluiten . .
      [ ] Kodinvaihtaja / rescuetapaus
      [X] SDY:n hyväksymältä kasvattajalta
      [ ] Ulkomailta
      [ ] Ihan sama

      Tuossapa noita, mutta viimeiseen kysymykseen voisin kyllä ihan hyvin vastata, että mistä vain.. Ja typistetyt dobberit on paremman näköisiä, sekä niiden vahva häntä murjoutuu harrastaessa, varsinkin metsässä. Hakkaa puihin jne.. joten siksi vastaukset noin.

    • ödsgäsdj

      [x ] Minulla on dobermanni
      [ ] Olen hankkimassa dobermannia
      [ ] Harkitsen vasta dobermannia

      Dobberi väreistä lempparisi on . .?
      [ x] Musta
      [ x] Ruskea
      [ ] Isabella
      [ ] Valkoinen

      Mielekkäämpi sukupuoli
      [ ] Uros
      [ x] Narttu

      [ ] Typistetty
      [ x] Typistämätön / luomu

      Hyväksytkö typistämisen?
      [ ] Kyllä
      [ x] En

      Harrastatko/harrastaisitko koirasi kanssa?
      [ x] Kyllä
      [ ] En

      Oletko Dobermanniyhdistyksen jäsen?
      [ x] En
      [ ] Kyllä
      [ ] Olen liittymässä

      Dobberi yhdistyksessä on liian paljon fanaattisia ja riidanhalusia ihmisiä, että jätin kokonaan liittymättä. Ainakin niillä aktiivijäsenillä toi ei harrastaminen näy olevan edes hauskaa. Enemmän tappelevat periaatteesta, siitä kuka sattuu olemaan oikeassa. En ole kyllä missään yhdistyksessä tai harrastustoiminnassa nähnyt noin kamalaa ja raadollista touhua... koirat on kilttejä, upeita ja hyvin koulutettuja... Aikanaan jokusen kerran tuli käytyä siellä ogelin yhsityksen majalla... kuunneltua, katseltua ja juteltua näitten tulisielujen kanssa. HHHRRR... vieläkin puistattaa!

      Mistä ottaisit dobermannin mieluiten . .
      [ ] Kodinvaihtaja / rescuetapaus
      [ ] SDY:n hyväksymältä kasvattajalta
      [ ] Ulkomailta
      [x ] Ihan sama

    • koiraarakaaas

      [x] Minulla on dobermanni
      [ ] Olen hankkimassa dobermannia
      [ ] Harkitsen vasta dobermannia

      Dobberi väreistä lempparisi on . .?
      [x] Musta
      [ ] Ruskea
      [ ] Isabella
      [ ] Valkoinen

      Mielekkäämpi sukupuoli
      [x] Uros
      [ ] Narttu

      [ ] Typistetty
      [x] Typistämätön / luomu

      Hyväksytkö typistämisen?
      [ ] Kyllä
      [x] En

      Harrastatko/harrastaisitko koirasi kanssa?
      [x] Kyllä
      [ ] En

      Oletko Dobermanniyhdistyksen jäsen?
      [x] En
      [ ] Kyllä
      [ ] Olen liittymässä

      Mistä ottaisit dobermannin mieluiten . .
      [ ] Kodinvaihtaja / rescuetapaus
      [ ] SDY:n hyväksymältä kasvattajalta
      [ ] Ulkomailta
      [x] Ihan sama

      Kyseessa olis iis dobermanin ja saksanpaimenkoiran sekoitus, aivan ihana tapaus :)

    • -O-

      [x] Minulla on dobermanni
      [ ] Olen hankkimassa dobermannia
      [ ] Harkitsen vasta dobermannia

      Dobberi väreistä lempparisi on . .?
      [x] Musta
      [ ] Ruskea
      [ ] Isabella
      [ ] Valkoinen

      Mielekkäämpi sukupuoli
      [ ] Uros
      [x] Narttu

      [ ] Typistetty
      [x] Typistämätön / luomu

      Hyväksytkö typistämisen?
      [ ] Kyllä
      [x] En

      Harrastatko/harrastaisitko koirasi kanssa?
      [x] Kyllä
      [ ] En

      Oletko Dobermanniyhdistyksen jäsen?
      [x] En
      [ ] Kyllä
      [ ] Olen liittymässä

      Mistä ottaisit dobermannin mieluiten . .
      [ ] Kodinvaihtaja / rescuetapaus
      [x] SDY:n hyväksymältä kasvattajalta
      [ ] Ulkomailta
      [ ] Ihan sama

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe