Kultsikka

kultsikan omistaja

Onko ketään Kultaisen noutajan omistajaa?? Kertokaa kokemuksianne tästä mielettömän ihanasta ja sympaattisesta rodusta!

5

288

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku..

se on tosi piru voimakas rotu!!! ku yksi kultsi veti mua aivan kuin minä olisin ilmapallo!! nytten olkapääni ei oo kunnossa..

• "villi"kultanen

mulla on vähän reilu 3 vuotias kultanennoutaja...se on aika villi ja energinen!olen käyttänyt sitä näyttelyissä ja se on pärjännytkin ihan hyvin...mun koira on aika helppo hoitonen(siis turkista)kun sillä on aika lyhyt turkki!se kyllä tarvitsee aika paljon liikuntaa...mutta mailaile jos kiinnostaa...

• minä taas :)

Mun kultsikka on noin 4-vuotias(narttu). Näyttelyis en oo käyttän. Me saatiin se reilu reilu vuos sitten ilmasex. Aivan ihana eläin; niin lempeä ja ymmärtäväinen, mutta aika energinen kuitenkin.
        Kuinka paljon lenkitytät sun koiraa?
        Meijän lenkil käynti on aika opettelemista, kun entiset omistajat on aina antan sen kulkee vapaana (saarella olessaan).. nyt kun pitäs nätisti kulkea hihnassa vetämättä, niin...
        Mut kyllä kultsikka on ihanin rotu, ja oonkin aatellu hommata uuen pennun.
        Jouduin nimittäin jättämään oman kultani porukoille kun muutin omaan asuntoon (kerrostaloon), mutta käyn kattomassa sitä päivittäin.
        Rakastettava "otus"!!!
        Kirjottele!

• *honey*
        minä taas :) kirjoitti:

Mun kultsikka on noin 4-vuotias(narttu). Näyttelyis en oo käyttän. Me saatiin se reilu reilu vuos sitten ilmasex. Aivan ihana eläin; niin lempeä ja ymmärtäväinen, mutta aika energinen kuitenkin.
        Meijän lenkil käynti on aika opettelemista, kun entiset omistajat on aina antan sen kulkee vapaana (saarella olessaan).. nyt kun pitäs nätisti kulkea hihnassa vetämättä, niin...
        Jouduin nimittäin jättämään oman kultani porukoille kun muutin omaan asuntoon (kerrostaloon), mutta käyn kattomassa sitä päivittäin.
        Rakastettava "otus"!!!
        Kirjottele!

Meillä on kohta 2vuotias kultsikka, joka on todella energinen ja metsässä todella villi, kun saa juosta peuhata miten tahtoo!
        Näyttelyissä ollaan käyty. Ja muutaman kerran pärjätty ihan hyvin (kerran tultiin toisiks!) Mut se ei aina oikeen jaksais seistä paikallaan sitä aikaa kun tuomari arvostelee ja sillei... Munkin kultsun turkki on helppohoitoinen, harjataan kumminkin ainakin joka viikko!
        Ja se on totta että kultsut on tosi voimakkaita koiria! Meijän koira kun sille päälle sattuu niin se vie kenet tahansa nurin! Mut onneks se ei kumminkaan vedä kauheesti! Mun tutun kultsu vetää niin paljon että kun mä sitä talutin aina kesällä on polvet ihan verillä ja sitä rataa...
        Mut sehän riippuu taas ihan siitä miten se koira on koulutettu!
        Liikuntaa kultsut tarttee ja paljon!
        Mut muuten se on ihanteellinen perhekoira ja ystävä kunhan sille vaan pystyy tarjoamaan tarpeeks liikuntaa!

• "villin"kultsun omistaja
        minä taas :) kirjoitti:

Rakastettava "otus"!!!
        Kirjottele!

no mä käytän sitä mun koiraa kerran päiväs pitkil lenkeil ja pari kertaa sit pienemmil lenkeil!!!entäs kuinka pitkillä lenkeil sinä käyt sen koirasi kanssa?ja kyllähän nää kultsut on ihanii...siis aivan yli sulosii...mutta jos sua huvittaa mailailla niin anna mailini sulle tässä se on [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      195
      13074
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      82
      6275
    3. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      126
      6104
    4. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5562
    5. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4472
    6. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      93
      4421
    7. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4332
    8. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      42
      4251
    9. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      33
      4238
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      48
      3757
    Aihe