Olen onnistunut unohtamaan, että miten photoshopissa saa yhdistettyä kaksi kuvaa päällekäin?
Ja miten saa tän jälkeen muutettua kuvien kokoa, että ne natsais paremmin yhteen (meinaan, jos ne on alunperin erikokoisia..)?
Kaksi kuvaa päällekäin
2
868
Vastaukset
- running_with_scissors
toisen kuvan koon samaksi kuin toisen. ekan kuvan kopioit layerille 1 ja toisen layerille 2. opasitya ylemmälle kuvalle että alinkin näkyy jne......
tallenna tarvitsemassasi muodossa ja pidä alkuperäinen photarikuva tallessa niin voit myöhemmin muokata.
tarkoititko tuota? - jokk
niinkuin edellisessä viestissä sanottiin, eli opacityä muuttamalla.
jos haluat muuttaa yksittäisen layerin kuvan kokoa, valitse layer ja paina ctrl T,
sitten shift pohjassa resizaat sitä kuin itse haluat(tai ilman shiftiä jos kuvasuhteella ei väliä) pois pääsee esim tuplaklikkaamalla tätä transform aluetta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562871
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541729Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461704Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1521486- 721440
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3281335The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut181221Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m701075- 1581052
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek25995