Olen onnistunut unohtamaan, että miten photoshopissa saa yhdistettyä kaksi kuvaa päällekäin?
Ja miten saa tän jälkeen muutettua kuvien kokoa, että ne natsais paremmin yhteen (meinaan, jos ne on alunperin erikokoisia..)?
Kaksi kuvaa päällekäin
2
877
Vastaukset
- running_with_scissors
toisen kuvan koon samaksi kuin toisen. ekan kuvan kopioit layerille 1 ja toisen layerille 2. opasitya ylemmälle kuvalle että alinkin näkyy jne......
tallenna tarvitsemassasi muodossa ja pidä alkuperäinen photarikuva tallessa niin voit myöhemmin muokata.
tarkoititko tuota? - jokk
niinkuin edellisessä viestissä sanottiin, eli opacityä muuttamalla.
jos haluat muuttaa yksittäisen layerin kuvan kokoa, valitse layer ja paina ctrl T,
sitten shift pohjassa resizaat sitä kuin itse haluat(tai ilman shiftiä jos kuvasuhteella ei väliä) pois pääsee esim tuplaklikkaamalla tätä transform aluetta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842063
- 1321762
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161027- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh299962