Mitä tarkoittaa merkintä APRT neuvola kortissa?
Dysfasiaako? Huomasin tällaisen merkinnän mieheni neuvolakortissa kohdassa "sanoi ensimmäisen sanan:" On myös merkintöjä,neuvolakortissa myös merkintöjä joissa lukee "veltto" "ei hae lelua" ja laitettu tutkimuksiin.Ollut puheterapiassa ja myöhemmin erityislúokalla käsittääkseni oppimisvaikeuksien vuoksi. Meillä on tyttö,8kk.Minulla ei ole tälläisiä koskaan ollut.Eikä miehen äiti ole kertonut minulle mitään vaikka meillä on hyvät välit.He ovat vanhanaikaisia ja häpeävät sairauksia.Mikä on mielestäni älytöntä! Mies ei tiedä että hänellä olisi tällaista sairautta ollut (mikä on myös perin kummallista!)Mieheni on ihan normaaliälyinen, käy töissä jne.siksi ihmettelen...
Asia kiinnostaa siksi,että pelkään voiko tämä perityä tyttärellemme...
APRT+
MITÄ?!MIKÄ?
1
708
Vastaukset
- mutta....
Ympäristön vaikutuksella on erittäin tärkeä osa lapsen kehityksessä. Kuten huomaat, miehestäsi on tullut ihan normaaliälyinen työssäkäyvä aikuinen. =)
Jos oppimisvaikeuksia omaava lapsi saa kotoa riittävästi tukea koulunkäyntiin/harrastuksiin niin todennäköisesti hänestä kasvaa ihan "normaali" aikuinen. Älä huoli huomisesta vaan nauti vauvastasi ja mieti sitten JOS asia tulee ajankohtaiseksi myöhemmässä elämänvaiheessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069