mun muut perheen jäsenet ei tykkää jos koirani kakkaa/pissaa sisälle.
mut ku se on vaikka yksin kotona ja sillä on hätä. niin sen on päästävä hädälle niin se onneksi tekee jonnekki nurkkaan että ei huomattais ja minähän ne keräämään joudun !
muuten se lenkillä kakkaa ja pissaa
mut onneksi se ei oo viime päivinä sisälle tehny.
mitä nyt!
3
216
Vastaukset
- nau
koira on ulkona niin sanottu hihna koira siellä se on kun muut lähtee niin että onko sinulla mahdollisuutta laittaa sitä ulos liekaan vaikka vahtiin taloa
- -Talena-
Taitaa Henkalla olla kouluttamaton koira..kukaan ei ole tainnut jaksaa opettaa sisäsiistiksi..meillä koirat jaksaa odottaa jopa 8 [kyllä!!!] tuntia että pääsisivät pihalle. Tosin ei niiden tarviste odottaa niin kauan. Eli jos koira on yksin liian kauan etsikää ihminen joka voi sen käyttää pihalla kun olette itse poissa!
Ja Henkka..kannattaa kysyä muilta koirien omistajilta apua ongelmiisi..jos niitä oikeasti on...jos ei niin olet todellakin penska... - doglover
-Talena- kirjoitti:
Taitaa Henkalla olla kouluttamaton koira..kukaan ei ole tainnut jaksaa opettaa sisäsiistiksi..meillä koirat jaksaa odottaa jopa 8 [kyllä!!!] tuntia että pääsisivät pihalle. Tosin ei niiden tarviste odottaa niin kauan. Eli jos koira on yksin liian kauan etsikää ihminen joka voi sen käyttää pihalla kun olette itse poissa!
Ja Henkka..kannattaa kysyä muilta koirien omistajilta apua ongelmiisi..jos niitä oikeasti on...jos ei niin olet todellakin penska...Moi Henkka
Kuinka vanha koirasi on? alle Puolivuotias ei välttämättä vielä pysty pidättämään, mutta sitä vanhemman pitäisi jo kyllä pystyä.
En suosittele että koira laitetaan liekaan ulos. Kuinka pitkään koira on yksin kotona? Koirasi on varmaan jotenkin vaan ymmärtänyt että on oikein käydä sisällä tarpeilla. Onko se muuten sisäsiisti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651493Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia114974- 58801
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48794- 57740
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan72717Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026709Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli70708Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41687