kauhunovelleja?

bittimani

tyypit!! (tyypittäret) : 'D

kertokaas mist löytää niiku niitä KUNNON tai muutenki pitkii kauhunovelleja jos tiiätte...

mä tarttisin paljon ideoita, ku me tehää koulus niiku sellast kauhunovellii tai ainetta mis EI saa taphtuu minkäälaista raakuutta... -.-
mutku mul tulee nii paljon niit ideoit mis tapahtuu raakuutta ku en osaa tehä sellast mietoo kauhutarinaa....

niiku mistä vois löytää jotai lisä vihiä siihe mun tarinaa...jos jotakuta kiinnostaa nii se kertoo sellasest turistiporukasta ja ne on kiertomatkal italiassa ja sit niil kohta menee se kulkuneuvo rikki siin matkal ja sitte ensiks yks lähtee ettii apuu, mut sit se ei ikinä palaakkaa sit lähtee taas 3 tyyppii josta palaa vain yks ja se on loukkaantunu pahasti ja sit se myöhemmi kuolee vammoihinsa ennen ku se ehtii kertoo siitä vaarasta mikä siel linja-auton ulkopuolel on....ja pälä pälä.....

mut sit mul loppuki ideat ja aineet pitää palauttaa ens viikol, sivu pitää olla vähintää 3 mut max. 5 ja nyt mul on vaa 2 sivuu...

5

2809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HyväÄiti

      siel on tietty joku tyypillinen iki-ihana massamurhaaja siel linsen ulkopuolella,se haluaa turistien munuaisii,ai mut ei saanu olla raakuuksii. no,se haluu piristyslääke-laboratorioonsa koekaniineja,se myy sitä pimeil markkinoil rikkaille,ja sen täytyy testata se jollain,ettei asiakkaat kuoleksi siihen.
      niitä odottaa kellari labran alakerrassa,mihin ne raahataan. mut sillä tutkijanaisella on erittäin vahvalinssinen tytär,joka ihastuu yhteen turistimieheen ja järjestää kaikki vapaaksi sieltä ja sen tutkijaäiti vangitaan.
      lopuksi tietty se tyttö,vaiks Mei Sing, pettyy ku turistit haluu takas kotiinsa ja kostaa koko sakille: se on säästäny äitinsä piristelääkkeitä ja ruiskuttaa niihin sitä koomamäärän ja vie salaiseen kakkos-labraan,ja esittää hylättyä,hyväksikäytettyä tyttöparkaa.

    • Cthulhu,

      joka syö kaiken sellanen iso musta mustekala, mikä ryömii sieltä rinnettä ylös ja lymyilee siellä =)

      • bittimani-

        no lol mikä idea!!
        antakaa nyt jotai kunnollisia vinkkejä....tai sivustoja mistä voi etsiä vinkkejä, koska muuten mul on tiedos 4 tästä aineesta... :'(
        mul on huono mielikuvitus et tiedoks vaa


      • _l21s
        bittimani- kirjoitti:

        no lol mikä idea!!
        antakaa nyt jotai kunnollisia vinkkejä....tai sivustoja mistä voi etsiä vinkkejä, koska muuten mul on tiedos 4 tästä aineesta... :'(
        mul on huono mielikuvitus et tiedoks vaa

        Ota päähenkilö(iksi) 1-3 hahmoa. Parhaiten sujuu yhdellä, ainakin itselläni.
        Mieti, miten haluat kirjoittaa: minäkertojalla, hänkertojalla vaiko kaikkitietävällä kertojalla.
        Keksi aihe, jota kehittelet: ei kannata ottaa kulunutta aihetta, vaan kehittele omaperäisempää. Voit yrittää kuvitella tapahtumapaikat ja henkilöt ja kehitellä ideaa. Tee esimerkiksi ajatuskartta tai kokoa ideaa ranskalaisilla viivoilla.
        Mikäli rohkeutta riittää etkä ole heikkohermoinen, kannattaa lukea kummitus- tai/ja spiritismitarinoita. Niistä saa jonkinlaista ajatusta. Älä kuitenkaan kopioi mitään suunnilleen suoraan, vaan kehittele juonta.


      • bittimania-
        _l21s kirjoitti:

        Ota päähenkilö(iksi) 1-3 hahmoa. Parhaiten sujuu yhdellä, ainakin itselläni.
        Mieti, miten haluat kirjoittaa: minäkertojalla, hänkertojalla vaiko kaikkitietävällä kertojalla.
        Keksi aihe, jota kehittelet: ei kannata ottaa kulunutta aihetta, vaan kehittele omaperäisempää. Voit yrittää kuvitella tapahtumapaikat ja henkilöt ja kehitellä ideaa. Tee esimerkiksi ajatuskartta tai kokoa ideaa ranskalaisilla viivoilla.
        Mikäli rohkeutta riittää etkä ole heikkohermoinen, kannattaa lukea kummitus- tai/ja spiritismitarinoita. Niistä saa jonkinlaista ajatusta. Älä kuitenkaan kopioi mitään suunnilleen suoraan, vaan kehittele juonta.

        toi auttaa tosi paljon...
        ei siin mitää khyl mä uskallan lukee mut tiiätkö mis sellasii löytää...
        mä löydän vaa sellasii missä puhutaa jostai kirjasta....missä on tietty kummitus aihetta...eikä oikee kirjastostakaa voi lainata mitää ku mun kortti on pannassa... -.-


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      107
      2104
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      119
      1613
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      120
      1132
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      30
      1050
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      959
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      887
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      814
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      781
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      52
      763
    10. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      159
      672
    Aihe