Moi! Olemme kaverini kanssa alkaneet suunnitella maailmamympäri matkaa. Rahaa ollaan kerätty ja paikkoja mietitty. Ajateltiin, että voisimme käyttää siihen 3 kuukautta, siis koko kesän. Tämä onkin ollut haaveissamme jo pitkään. Etelä- ja Väli-Amerikka ja Afrikka kiinnostaisivat meitä eniten. Onko joku ollut tällaisella matkalla ennen? Tarvitsisimme hyviä neuvoja myös kohdevalinnoissa. Kannattaisiko lähteä ensin Pohjois-Amerikan kautta Etelä-Amerikkaan jne vai Aasian kautta ehkä Australiaan tai Afrikkaan, siis itään vai länteen ensin? Entä millä liikkua, mihin majoittautua? Ajattelimme,että rahtilaivat voisivat olla hyvä ja halpa vaihtoehto liikkua. Emme siis odota matkalta mitään luksusta vaan seikkailua!
maailman ympäri
4
1126
Vastaukset
- KERTOKAA
nyt jotain! Kukaan ei oo ees käyny tätä lukemassa..
- 3kertaa
no rahtilaivoi en suosittele. maksavat saman kun lennot ja vievät aikaa.3kk on minimi maailmanympäri reissulle.ottakaa suoraan lento e-amerikkaan, siitä australia/uusiseelanti ja aasia, jenkit kannattaa jättää väliin, siellä ei mitään näkemistä. intiasta kannattaa ottaa lento afrikkaan.
jepjep- tällainen
Kokeile katsoa "pallontallaajat" josko sieltä löytyisi hyödyllistä tietoa.
- -1-
Moi,
Itse olen lähdössä Etelä-Amerikkaa kiertämään 2.11.08. ( brazil, argentina, chile, peru, bolivia) Kolme kuukautta olen reissun päällä.
Mutta katsokaa www.elamysseikkailu.fi ja ostakaa kirja. Hyvää tietoa löytyy mm. sieltä!
Mukavaa suunnittelu aikaa, ja mukavaa matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524357S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1114179Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu414090Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko653937- 853374
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta673259IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523231Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171592- 451531
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291130