Moi! Olemme kaverini kanssa alkaneet suunnitella maailmamympäri matkaa. Rahaa ollaan kerätty ja paikkoja mietitty. Ajateltiin, että voisimme käyttää siihen 3 kuukautta, siis koko kesän. Tämä onkin ollut haaveissamme jo pitkään. Etelä- ja Väli-Amerikka ja Afrikka kiinnostaisivat meitä eniten. Onko joku ollut tällaisella matkalla ennen? Tarvitsisimme hyviä neuvoja myös kohdevalinnoissa. Kannattaisiko lähteä ensin Pohjois-Amerikan kautta Etelä-Amerikkaan jne vai Aasian kautta ehkä Australiaan tai Afrikkaan, siis itään vai länteen ensin? Entä millä liikkua, mihin majoittautua? Ajattelimme,että rahtilaivat voisivat olla hyvä ja halpa vaihtoehto liikkua. Emme siis odota matkalta mitään luksusta vaan seikkailua!
maailman ympäri
4
1087
Vastaukset
- KERTOKAA
nyt jotain! Kukaan ei oo ees käyny tätä lukemassa..
- 3kertaa
no rahtilaivoi en suosittele. maksavat saman kun lennot ja vievät aikaa.3kk on minimi maailmanympäri reissulle.ottakaa suoraan lento e-amerikkaan, siitä australia/uusiseelanti ja aasia, jenkit kannattaa jättää väliin, siellä ei mitään näkemistä. intiasta kannattaa ottaa lento afrikkaan.
jepjep- tällainen
Kokeile katsoa "pallontallaajat" josko sieltä löytyisi hyödyllistä tietoa.
- -1-
Moi,
Itse olen lähdössä Etelä-Amerikkaa kiertämään 2.11.08. ( brazil, argentina, chile, peru, bolivia) Kolme kuukautta olen reissun päällä.
Mutta katsokaa www.elamysseikkailu.fi ja ostakaa kirja. Hyvää tietoa löytyy mm. sieltä!
Mukavaa suunnittelu aikaa, ja mukavaa matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172889
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302856En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791826Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771447Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371362- 471108
- 991021
- 111899
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6853- 46843