Moi! Olemme kaverini kanssa alkaneet suunnitella maailmamympäri matkaa. Rahaa ollaan kerätty ja paikkoja mietitty. Ajateltiin, että voisimme käyttää siihen 3 kuukautta, siis koko kesän. Tämä onkin ollut haaveissamme jo pitkään. Etelä- ja Väli-Amerikka ja Afrikka kiinnostaisivat meitä eniten. Onko joku ollut tällaisella matkalla ennen? Tarvitsisimme hyviä neuvoja myös kohdevalinnoissa. Kannattaisiko lähteä ensin Pohjois-Amerikan kautta Etelä-Amerikkaan jne vai Aasian kautta ehkä Australiaan tai Afrikkaan, siis itään vai länteen ensin? Entä millä liikkua, mihin majoittautua? Ajattelimme,että rahtilaivat voisivat olla hyvä ja halpa vaihtoehto liikkua. Emme siis odota matkalta mitään luksusta vaan seikkailua!
maailman ympäri
4
1099
Vastaukset
- KERTOKAA
nyt jotain! Kukaan ei oo ees käyny tätä lukemassa..
- 3kertaa
no rahtilaivoi en suosittele. maksavat saman kun lennot ja vievät aikaa.3kk on minimi maailmanympäri reissulle.ottakaa suoraan lento e-amerikkaan, siitä australia/uusiseelanti ja aasia, jenkit kannattaa jättää väliin, siellä ei mitään näkemistä. intiasta kannattaa ottaa lento afrikkaan.
jepjep- tällainen
Kokeile katsoa "pallontallaajat" josko sieltä löytyisi hyödyllistä tietoa.
- -1-
Moi,
Itse olen lähdössä Etelä-Amerikkaa kiertämään 2.11.08. ( brazil, argentina, chile, peru, bolivia) Kolme kuukautta olen reissun päällä.
Mutta katsokaa www.elamysseikkailu.fi ja ostakaa kirja. Hyvää tietoa löytyy mm. sieltä!
Mukavaa suunnittelu aikaa, ja mukavaa matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823283
- 922965
- 532232
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201665- 191594
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..101538Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221428Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61368Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131361Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351335