milloin

nau

olet pelännyt eniten koirasi puolesta
minä pelkäsin eniten silloin kun se oli karannut ja minä sain kaverienikanssa juosta sen perässä sitten kun saimme sen kiinni se laitettiin hetkeksi tarhaan kun sitä otettiin pois niin se karkas taas ja juoksi heikoille kevät jäilleja vajosi minä ja yksi kavereistani lähdimme hakemaan apua mutta sitten ei siellä ollutkaan ketään aioin jo ottaa laine laudan taijonkun naapurieni pihasta mutta kaverini esti minua kun ehdimme koirani luo se oli uinut rantaan ja muut ystäväni auttoivat sitä ylös tämä kaikki sattui viime vappuna ja päättyn niin että koiraani kuivailtiin pyyhkeisiin ja äiti suuttui kaikki pyyhkeet märkiä ja rapaisia

ps. toivon että tähän kirjoiteltaisiin iloisia surullisia hauskoja hetkiä oman koiran kanssa en halua että joku ääliö tulee valittamaan miten huono teksti tai idea on eli ne joita kiinnostaa niin kirjottakaa ne joita ei kiinnosta älkää kirjoittako

2

202

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Susu

Terve vaan Suvi-Tuulikki, kirjoituksesi paljastavat sinut aina... Opettelisit kirjoittamaan välimerkkien kanssa, niin tunnistaminen olisi EHKÄ vaikeampaa heh ;)

• Emilia

Oli varmaan tosi hirveetä... Itse en ole oikeastaan joutunut pelkäämään yhtään koirani puolesta, mutta onhan se karkaillut välillä (ei enään), ja silloinhan ei tuskin kukaan koiran omistaja pysty olemaan miettimättä, että mitähän sille meidän koiralle on nyt käynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 170
      1845
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      83
      1318
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      114
      963
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      96
      851
    5. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      66
      706
    6. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      41
      639
    7. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      59
      627
    8. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      75
      545
    9. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      29
      542
    10. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      42