milloin

nau

olet pelännyt eniten koirasi puolesta
minä pelkäsin eniten silloin kun se oli karannut ja minä sain kaverienikanssa juosta sen perässä sitten kun saimme sen kiinni se laitettiin hetkeksi tarhaan kun sitä otettiin pois niin se karkas taas ja juoksi heikoille kevät jäilleja vajosi minä ja yksi kavereistani lähdimme hakemaan apua mutta sitten ei siellä ollutkaan ketään aioin jo ottaa laine laudan taijonkun naapurieni pihasta mutta kaverini esti minua kun ehdimme koirani luo se oli uinut rantaan ja muut ystäväni auttoivat sitä ylös tämä kaikki sattui viime vappuna ja päättyn niin että koiraani kuivailtiin pyyhkeisiin ja äiti suuttui kaikki pyyhkeet märkiä ja rapaisia

ps. toivon että tähän kirjoiteltaisiin iloisia surullisia hauskoja hetkiä oman koiran kanssa en halua että joku ääliö tulee valittamaan miten huono teksti tai idea on eli ne joita kiinnostaa niin kirjottakaa ne joita ei kiinnosta älkää kirjoittako

2

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Susu

Terve vaan Suvi-Tuulikki, kirjoituksesi paljastavat sinut aina... Opettelisit kirjoittamaan välimerkkien kanssa, niin tunnistaminen olisi EHKÄ vaikeampaa heh ;)

• Emilia

Oli varmaan tosi hirveetä... Itse en ole oikeastaan joutunut pelkäämään yhtään koirani puolesta, mutta onhan se karkaillut välillä (ei enään), ja silloinhan ei tuskin kukaan koiran omistaja pysty olemaan miettimättä, että mitähän sille meidän koiralle on nyt käynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1788
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1204
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1070
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      946
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      866
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      81
      817
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      816
    8. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      46
      810
    10. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      773
    Aihe