olet pelännyt eniten koirasi puolesta
minä pelkäsin eniten silloin kun se oli karannut ja minä sain kaverienikanssa juosta sen perässä sitten kun saimme sen kiinni se laitettiin hetkeksi tarhaan kun sitä otettiin pois niin se karkas taas ja juoksi heikoille kevät jäilleja vajosi minä ja yksi kavereistani lähdimme hakemaan apua mutta sitten ei siellä ollutkaan ketään aioin jo ottaa laine laudan taijonkun naapurieni pihasta mutta kaverini esti minua kun ehdimme koirani luo se oli uinut rantaan ja muut ystäväni auttoivat sitä ylös tämä kaikki sattui viime vappuna ja päättyn niin että koiraani kuivailtiin pyyhkeisiin ja äiti suuttui kaikki pyyhkeet märkiä ja rapaisia
ps. toivon että tähän kirjoiteltaisiin iloisia surullisia hauskoja hetkiä oman koiran kanssa en halua että joku ääliö tulee valittamaan miten huono teksti tai idea on eli ne joita kiinnostaa niin kirjottakaa ne joita ei kiinnosta älkää kirjoittako
milloin
nau
2
192
Vastaukset
- Susu
Terve vaan Suvi-Tuulikki, kirjoituksesi paljastavat sinut aina... Opettelisit kirjoittamaan välimerkkien kanssa, niin tunnistaminen olisi EHKÄ vaikeampaa heh ;)
- Emilia
Oli varmaan tosi hirveetä... Itse en ole oikeastaan joutunut pelkäämään yhtään koirani puolesta, mutta onhan se karkaillut välillä (ei enään), ja silloinhan ei tuskin kukaan koiran omistaja pysty olemaan miettimättä, että mitähän sille meidän koiralle on nyt käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851788Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201204YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621070- 62946
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74866Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli81817Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029816- 57810
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.46810Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.116773