Olen niin leikkisällä tuulella,

että utelisin,mitä mielikuvia saamme toisistamme näitten nikkien välityksellä,kertoessamme mielipitäistämme.
Jos tapaisimme toisemme,yllätys voisi olla saavamme käsitys kirjoitelevasta ihmisestä aivan erilainen.
Hiukan ymmärrän Ruuneperiä ja maalaismiestä,Monicaa,Skillania,Jopelia ja te monet muut vakikirjottajat,mutta mitäs te "oikeesti" ootte.
Eräät meistä ovat kertoneet inhimillisyytenssä luonteensa mukaan,minäkin rivien välistä.Tuolla sättäilysä olemme avoimempia,puhumme,mitä sillä hetkellä,miltä tuntuu,täällä harkitumpaa.Tulkaas tuonne sättäilemään,yllätytte,mitä susmorsiinkin on.
Ja hehhheh!

18

832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä kirjoittaville aika vierasra.
      Ja kuinka moni teistä "sättäilee",keskustelee avoimesti toisten kanssa,minulle se ainakin aikamoista terapiaa ollut,tätä sopeutumista toistenkin mielipiteisiin.
      Oon kuullu kehuja,että suskin on kehittynyt!

    • enpä muista tällaista arvausleikiä ennen olleenkaan, sinä kun olet jotenkin syvälle ytimeen menevä ihminen niin, arvaappa minun kirjoituksistani minkälainen todellisuudessa voin olla, minkä kuvan olet minusta saanut, kaiken kansan kuullen.
      Olen pelkkänä (korvana)

      • kiva kun vastsit.
        Olen aina pitäny sinua helekutin itttepäisenä ihmisenä...hehheh....se on minusta ihan positiivinen ominaisuus ihmisellä.Perkules,sää oot Monica, no murteil taas,,,kyl sie oo sie.
        Mut pohjimmiltaa sie oot herkkä ja lämmin ihminen,sie vaan jostain syystä ain puolustaudut...anna mennä, sie oot hyvä ihminen,mitä sie toisten mielipitteistä.


      • susmorsian kirjoitti:

        kiva kun vastsit.
        Olen aina pitäny sinua helekutin itttepäisenä ihmisenä...hehheh....se on minusta ihan positiivinen ominaisuus ihmisellä.Perkules,sää oot Monica, no murteil taas,,,kyl sie oo sie.
        Mut pohjimmiltaa sie oot herkkä ja lämmin ihminen,sie vaan jostain syystä ain puolustaudut...anna mennä, sie oot hyvä ihminen,mitä sie toisten mielipitteistä.

        vainii, ni nii, vai silläviisii. Oi kiitos, ku et kaikkii sanonu, arvaas minkätähe, ko mie oon luonnostaakkii vähä salaperäne.

        Nyt mie yllätin siut ja hypin metrin korkusii hyppyi, ilost ja riemust.


      • monica kirjoitti:

        vainii, ni nii, vai silläviisii. Oi kiitos, ku et kaikkii sanonu, arvaas minkätähe, ko mie oon luonnostaakkii vähä salaperäne.

        Nyt mie yllätin siut ja hypin metrin korkusii hyppyi, ilost ja riemust.

        ois mukava kun muutkin uskaltas ittestään tai oisista arveluksiaan kertoo..Tämä virtuaalinen ihastus tai vihastus täällä kirjoittelemalla voi olla suurikin petymys naamakkain tapaamalla.
        Voimme olla täällä säihkysäärii,tosi miehii,yms....taas nsureskelen,ittekki otin kuvani pois galleriasta,enhän ole enää se "lumoavakatseinen",muuten kyllä lumoava!Jaa,no mietin,katse kyl sama,mutta kyllä varsinkin nsisen ulkonainen olemus näissä i´issä muuttuu enemmänkin siihen "sisäiseen kauneuteen"...hehheh,vaik aina olen kyseellyt
        ,mitä,mitä se on.
        Kuhan nyt piruillessani!


      • susmorsian kirjoitti:

        ois mukava kun muutkin uskaltas ittestään tai oisista arveluksiaan kertoo..Tämä virtuaalinen ihastus tai vihastus täällä kirjoittelemalla voi olla suurikin petymys naamakkain tapaamalla.
        Voimme olla täällä säihkysäärii,tosi miehii,yms....taas nsureskelen,ittekki otin kuvani pois galleriasta,enhän ole enää se "lumoavakatseinen",muuten kyllä lumoava!Jaa,no mietin,katse kyl sama,mutta kyllä varsinkin nsisen ulkonainen olemus näissä i´issä muuttuu enemmänkin siihen "sisäiseen kauneuteen"...hehheh,vaik aina olen kyseellyt
        ,mitä,mitä se on.
        Kuhan nyt piruillessani!

        Minkälaisen luonne analyysin saisin kirjoitusten perusteella?
        Itsekkin voisin kertoa, jokaisellahan on jonkinlainen "omakuva" olemassa.
        Mutta toisekseen , on myös sokea itselleen ,omalle omituisuudelleen. Muut voivat nähdä ihan erilailla kuin itse itsensä!
        Olen joskus ollut ihan oikeassa luonneanalyysissä. Katsotaan ,käykö yhtään yks, yhteen! Vai kahteen.
        Antaa tulla vaan ,,kyllä minä kestän,,,,,,,,,,


      • meri-kukka98 kirjoitti:

        Minkälaisen luonne analyysin saisin kirjoitusten perusteella?
        Itsekkin voisin kertoa, jokaisellahan on jonkinlainen "omakuva" olemassa.
        Mutta toisekseen , on myös sokea itselleen ,omalle omituisuudelleen. Muut voivat nähdä ihan erilailla kuin itse itsensä!
        Olen joskus ollut ihan oikeassa luonneanalyysissä. Katsotaan ,käykö yhtään yks, yhteen! Vai kahteen.
        Antaa tulla vaan ,,kyllä minä kestän,,,,,,,,,,

        Olen tavannut ,aika monia,henkilökohtaisesti,eikä
        kuva heistä ole muuttunut,joten aika hyvin,tuomme itseämme esiin näissä kirjoitteluissamme.On ollut,
        oikein mielenkiintoista tavata ,ihan livenä.Sätissä,
        vuorovaikutus on selvempää,koska,vastaamme heti toisillemme. Sättäily onkin oikein mukavaa.
        No,minusta ei oikein voi saada väärää kuvaa.Olen
        samanlainen aina ja kaikille ihmisille..
        Mukavaa illan jatkoa,vai onko jo yö..Luin kirjaa ja aika ,mennä hurahti nopeasti..Iloa! t.Irkku


    • oskari

      Ei siellä seiskakymppisten sätissä kettää näy koskaa.

      • Tulehan klo 6.00..Silloin meitä on useita paikalla sätissä..t.Irkku


    • Maalaismies*

      Näen susmorsiamen paatin keulassa myrskyävällä merellä. Meri pärskyy keulassa, tummat hiukset liehuvat värikkäiden shaalien kanssa ja hän nauraa. Ihan totta, susmorsian nauraa siellä missä toiset ovat kalmankalpeita.

      Sitten hän menee ruumaan, nauttii rommitotin ja istahtaa vakavana katsomaan kristallipalloa. Meri velloo ympärillä, mutta susmorsian on ajatuksissaan muualla. Hän on samalla kertaa lähellä ja kaukana.

      Äläkä yhtään väitä vastaan sillä sellainen Sinä olet!

      • päin mertä...ja siinä brandy,no paremman puutteessa voi olla rommi!


    • main-eko

      Tosiaan mukava olis tietää minkälaisen kuvan antaa itsestään?
      Toisinpäin ajatellen tuntunut usein siltä että kirjoitettua huumoriani ei ymmärretä,tai ainakin sen kuvan vastauksista saa,tiedä "häntä".
      "Mitä sulle kertoisin"?;Positiivisesti asioihin suhtautuva,pitkä vaalea ja ne silmälasit (nyt ihka uudet sangat).Muuta?

      • ullamirjami

        kolme persoonaa.
        Olen ullapulla,pullaulla ,ja ullamirjami.
        Muita sivupersoonia lukuunottamatta:=)

        Luulisin että olen aika (mitään sanomaton ) persoonana täällä.
        Vaikka olenkin "onnistunut" joskus jotakuta ärsyttämään.

        Maalaismiehen olen "tuntenut" kauan niinkuin myös Ruuneperinkin.
        Ja voi olla että he ovat ottaneet osaa muuallakin keskustelupalstoilla osaa keskusteluihin.

        Maalaismiehen olen omaksunut sellaisena herrasmiehenä joka ei pahoita kenenkään mieltä,
        Ja kertonut avoimesti hen.koht. .asioistaan joista on selvinnyt ,Hattua nostan.

        Ruuneperin olen myös "tuntenut". Ja tiedän että hän on hyvin lämmin ihminen.
        Ei anna itselleen armoa vaan antaa "Tuulta purjeisiin"mielipiteilleen jotka täällä keskusteluissa on monasti antanut pitkään pohdinnan aihetta. Sellaisia täällä tarvitaan, että keskustelua syntyy.

        En saa mielestäni, vuosien takaista,omaa tokaisuani ,joka oli "vitsiksi" tarkoitettu ,mutta kai jo anteeksi pyydettukin.

        Sus" morsmaikku, onkin taas luku erikseen ,
        hänestä olen saanut hyvin vahvan henkilön kuvan, joka sanoo tunteensa julki.
        hän on tosi hyvä kirjoittaja!


      • ullamirjami kirjoitti:

        kolme persoonaa.
        Olen ullapulla,pullaulla ,ja ullamirjami.
        Muita sivupersoonia lukuunottamatta:=)

        Luulisin että olen aika (mitään sanomaton ) persoonana täällä.
        Vaikka olenkin "onnistunut" joskus jotakuta ärsyttämään.

        Maalaismiehen olen "tuntenut" kauan niinkuin myös Ruuneperinkin.
        Ja voi olla että he ovat ottaneet osaa muuallakin keskustelupalstoilla osaa keskusteluihin.

        Maalaismiehen olen omaksunut sellaisena herrasmiehenä joka ei pahoita kenenkään mieltä,
        Ja kertonut avoimesti hen.koht. .asioistaan joista on selvinnyt ,Hattua nostan.

        Ruuneperin olen myös "tuntenut". Ja tiedän että hän on hyvin lämmin ihminen.
        Ei anna itselleen armoa vaan antaa "Tuulta purjeisiin"mielipiteilleen jotka täällä keskusteluissa on monasti antanut pitkään pohdinnan aihetta. Sellaisia täällä tarvitaan, että keskustelua syntyy.

        En saa mielestäni, vuosien takaista,omaa tokaisuani ,joka oli "vitsiksi" tarkoitettu ,mutta kai jo anteeksi pyydettukin.

        Sus" morsmaikku, onkin taas luku erikseen ,
        hänestä olen saanut hyvin vahvan henkilön kuvan, joka sanoo tunteensa julki.
        hän on tosi hyvä kirjoittaja!

        ikuinen murrosikäinen,joka laivalla seilaa millon minnekin.
        Maalaismies jo murrosikänsä läpikäynyt,mutta S hcopenhaueria yhä selaamassa tai Homerosta siellä laivan turvallisemmissa paikoissa.
        Ja Ruune se vaan viel ettii itteään,siinähän olet,hyvä ihminen,vaikka pirun vaikea.
        Irkku ei mikskään muutu,vaik olen yrittäny
        opettaa.
        Mutta niin terapiaa olen täältä saanut,että alan kohta olla ihan aikuinen.


      • ullamirjami kirjoitti:

        kolme persoonaa.
        Olen ullapulla,pullaulla ,ja ullamirjami.
        Muita sivupersoonia lukuunottamatta:=)

        Luulisin että olen aika (mitään sanomaton ) persoonana täällä.
        Vaikka olenkin "onnistunut" joskus jotakuta ärsyttämään.

        Maalaismiehen olen "tuntenut" kauan niinkuin myös Ruuneperinkin.
        Ja voi olla että he ovat ottaneet osaa muuallakin keskustelupalstoilla osaa keskusteluihin.

        Maalaismiehen olen omaksunut sellaisena herrasmiehenä joka ei pahoita kenenkään mieltä,
        Ja kertonut avoimesti hen.koht. .asioistaan joista on selvinnyt ,Hattua nostan.

        Ruuneperin olen myös "tuntenut". Ja tiedän että hän on hyvin lämmin ihminen.
        Ei anna itselleen armoa vaan antaa "Tuulta purjeisiin"mielipiteilleen jotka täällä keskusteluissa on monasti antanut pitkään pohdinnan aihetta. Sellaisia täällä tarvitaan, että keskustelua syntyy.

        En saa mielestäni, vuosien takaista,omaa tokaisuani ,joka oli "vitsiksi" tarkoitettu ,mutta kai jo anteeksi pyydettukin.

        Sus" morsmaikku, onkin taas luku erikseen ,
        hänestä olen saanut hyvin vahvan henkilön kuvan, joka sanoo tunteensa julki.
        hän on tosi hyvä kirjoittaja!

        Että sama persoona on noiden kaikkien "pullien"
        takana.Ei niin tarkaan aina tule kaikkea luettua, että olisi yhdenkaltaisuutta aistinut.
        SE on tosi, että monta kertaa huumoriksi tarkoitettu tulkitaan väärin, siitähän saakin tosikkokuvan.
        Pitäisi tuntea tarkkaan ihminen ja hänen tapansa käyttää huumoria, että tulisi oikein tulkittua.

        Olen kai kuitenkin ns.yks,niitinen ihminen kun vaan tällä yhellä nikillä tekstiä latelen.
        Samalla saa olla aina sanoistaan vastuussa.
        Luonteestahan tässä olikin kyse,silti ulkonäöstä:
        ei erikoisia tuntomerkkejä, yksi sana riittää MUMMO . kaikkihan sen on nähnyt.


      • ullamirjami kirjoitti:

        kolme persoonaa.
        Olen ullapulla,pullaulla ,ja ullamirjami.
        Muita sivupersoonia lukuunottamatta:=)

        Luulisin että olen aika (mitään sanomaton ) persoonana täällä.
        Vaikka olenkin "onnistunut" joskus jotakuta ärsyttämään.

        Maalaismiehen olen "tuntenut" kauan niinkuin myös Ruuneperinkin.
        Ja voi olla että he ovat ottaneet osaa muuallakin keskustelupalstoilla osaa keskusteluihin.

        Maalaismiehen olen omaksunut sellaisena herrasmiehenä joka ei pahoita kenenkään mieltä,
        Ja kertonut avoimesti hen.koht. .asioistaan joista on selvinnyt ,Hattua nostan.

        Ruuneperin olen myös "tuntenut". Ja tiedän että hän on hyvin lämmin ihminen.
        Ei anna itselleen armoa vaan antaa "Tuulta purjeisiin"mielipiteilleen jotka täällä keskusteluissa on monasti antanut pitkään pohdinnan aihetta. Sellaisia täällä tarvitaan, että keskustelua syntyy.

        En saa mielestäni, vuosien takaista,omaa tokaisuani ,joka oli "vitsiksi" tarkoitettu ,mutta kai jo anteeksi pyydettukin.

        Sus" morsmaikku, onkin taas luku erikseen ,
        hänestä olen saanut hyvin vahvan henkilön kuvan, joka sanoo tunteensa julki.
        hän on tosi hyvä kirjoittaja!

        että sinä hyvin moninaisen elämän elänyt olet, muttet täällä siitä "elämää" pitänyt.


      • susmorsian kirjoitti:

        että sinä hyvin moninaisen elämän elänyt olet, muttet täällä siitä "elämää" pitänyt.

        joskus mullakin meinaa "palaa päreet".
        Ehkä olen pikkusen saanut isänpuolelta pohjalaista ylpeyttä ja sitä, että en katkea vaikka taivun.

        Äiti sanoikin aina joskus, että "Kyllä elämä opettaa"--ja on se opettanutkin ,jos ei muuta niin
        ainakin hitaammin käveleen.


    • nåihin käytäyymisiin vaikuttavt....minäkin outo-olio jos mistä eest-rust-poort-ven landiasta olen, Suokaatte anteeksi eri sukujuureni ....ja juureettomuuteni..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      102
      2277
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1087
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1044
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      981
    5. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      945
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      874
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      841
    8. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      59
      833
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      759
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      739
    Aihe