eli ongelmana on canon mp600 monitoimitulostin.
Joka ilmoittaa tulostinvirheestä 6A00, heti kun laittaa virran päälle. mitähän moine tarkoittaa?
canon virhekoodit?
4
2988
Vastaukset
- jo.
olla paperin palanen jossain jumissa tulostimen sisällä tai mustesäiliöt
http://www.fixya.com/support/t291337-mp600_error_6a00
tuolla samasta aiheesta juttua. - FinJason77
Itsellä tuo korjaantui, kun sähköt pois 30s ja takaisin. Virhekoodin tullessa virrat pois. Kansi auki, käsin tulostinpää ensin oikeaan laitaan, sitten vasempaan laitaan ja lopuksi keskelle. Virrat pois ja päälle ja taas toimi..
- priska1
Kiitos FinJason77
minulla jäi kirjekuori (kokoa normaali) sisälle ja ohjeidesi mukaan toimien sain sen pois ! Huoh ! - Jesalba
Eipä lähtenyt toimiin,vaikka tein useamman yrityksen.
Saas nähdä,näyttö kehoittaa kääntymään käyttöoppaan puoleen,mutta en odota apuja sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824727- 1842043
- 1321742
- 1741363
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161231- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16937Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78912