Onko kenellä kokemuksia kun 33 tkm ajettu Jetta nakuttaa kylmänä n 2min ajan.Aina päivän ensi startti kuuluu nakutus venttiili koneistosta, muuten ok.Kyseessä 1.6 FSI.
JETTA 07
7
1348
Vastaukset
- normaalia
Hydraulisten venttiilin nostimien yhteydessä?
- Fauveessä
Normaalia. Etenkin jos öljyt on paljon ajettuja.
- öljyt
Jos ajat LL-välejä niin tervaat kaikki moottorin osat, myös hydrauliset nostajat. Öljyt vaihtoon 15 tonnin välein niin kyllä pelaa.
- NAKUTTAVA
Tänään maahantuoja teki päätöksen että venttiilikoneisto otetaan auki ja katsotaan mikä aiheuttaa kyseisen äänen saa nähdä,kirjoittelen sitten kun tiedän vastauksen.Mutta sijaisauton saaminen rempan ajaksi takuuseen kuuluvaksi siinä on tekeminen. Selvä puute takuuehdoissa. Auto kannattaa viedä aina hinurilla pajalle ei ajamalla. Myös pienemmissä vioissa,silloin saa 3 vrk sijaisauton käyttöön veloituksetta !!
- paikka?
Jos autosi on vm. 2007, kuten otsikostasi voisi päätellä, lieneekö tämä foorumi oikea paikka hakea korjausta ongelmaasi? Minä veisin auton merkkiliikkeeseen ja kertoisin ongelman siellä.
- Ostoa miettivä
Tämä on just oikea paikka saada tällaista infoa ww stä.Oikeita käyttökokemuksia! WW ostoa viellä miettivä.
- jetta 06. aj 158000 km
Kuulunut uudesta asti . ei kuulu venttiilin nostimista vaan jakoketju kilisee kylmänä ihan normaalia kaikissa autoissa joissa jakopää toimii ketjulla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882