JETTA 07

NAKUTTAVA

Onko kenellä kokemuksia kun 33 tkm ajettu Jetta nakuttaa kylmänä n 2min ajan.Aina päivän ensi startti kuuluu nakutus venttiili koneistosta, muuten ok.Kyseessä 1.6 FSI.

7

1416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normaalia

Hydraulisten venttiilin nostimien yhteydessä?

• Fauveessä

Normaalia. Etenkin jos öljyt on paljon ajettuja.

• öljyt

Jos ajat LL-välejä niin tervaat kaikki moottorin osat, myös hydrauliset nostajat. Öljyt vaihtoon 15 tonnin välein niin kyllä pelaa.

• NAKUTTAVA

Tänään maahantuoja teki päätöksen että venttiilikoneisto otetaan auki ja katsotaan mikä aiheuttaa kyseisen äänen saa nähdä,kirjoittelen sitten kun tiedän vastauksen.Mutta sijaisauton saaminen rempan ajaksi takuuseen kuuluvaksi siinä on tekeminen. Selvä puute takuuehdoissa. Auto kannattaa viedä aina hinurilla pajalle ei ajamalla. Myös pienemmissä vioissa,silloin saa 3 vrk sijaisauton käyttöön veloituksetta !!

• paikka?

Jos autosi on vm. 2007, kuten otsikostasi voisi päätellä, lieneekö tämä foorumi oikea paikka hakea korjausta ongelmaasi? Minä veisin auton merkkiliikkeeseen ja kertoisin ongelman siellä.

• Ostoa miettivä

Tämä on just oikea paikka saada tällaista infoa ww stä.Oikeita käyttökokemuksia! WW ostoa viellä miettivä.

• jetta 06. aj 158000 km

Kuulunut uudesta asti . ei kuulu venttiilin nostimista vaan jakoketju kilisee kylmänä ihan normaalia kaikissa autoissa joissa jakopää toimii ketjulla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      240
      45291
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11223
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      179
      10827
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9691
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8508
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6501
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3190
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2202
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      32
      1525
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1490
    Aihe