Hei, olen vinkkiä vailla
Kun koirani on yksin kotona se hyvin usein menee sänkyyni nukkumaan ja siinä samassa karvastaa koko sängyn. Pienen kämpän takia en pysty sänkyä mitenkään eristämään muista tiloista. Elikkäs kaipailen jotain ideaa siitä että miten kaverin saisi pidettyä omassa pedissään.
Koira käyttäytyy muuten oikein hyvin ja johtajuus asiat ovat meillä kaikinpuolin kunnossa. Eikä nuku sängyssä muutenkaan kanssani.
Koira sängyssä...
14
2211
Vastaukset
- minä;))
Osta sen verta korkea sänky, siis sen korkuinen ettei koira sinne mitenkään voi päästä, itselläni on noin metrin korkea peti, kun koirani pieni, eikä näin ollen sille korkeudelle yllä.
Jos oikeen innokas ja iso hyppijä on, niin kerrossänkyyn tuskin sekään pääsee;)
Tai voihan sitä ostaa paksun päiväpeiton joka kattaa sängyn kunnolla ja vetää sen sitten siististi yöksi pois, mut kyl ittellä tuo sängyn korkeus on osoittautunut parhaimmaksi keinoksi estää koiran sinne pääsy.- sänkyyn lupa
vaihtaa sänkyä vaikka koiran mukaan? Mulla sellasiakin koiria, joista yks pääsis kerrossänkyyn!
No, monet käyttävät sohvalle ja sängylle menon estämiseksi sitä, että laittavat siihen päälle ikävästi esteitä, tuoleja yms. ja putoavaakin jotkut laittaapi. - kuules--
sänkyyn lupa kirjoitti:
vaihtaa sänkyä vaikka koiran mukaan? Mulla sellasiakin koiria, joista yks pääsis kerrossänkyyn!
No, monet käyttävät sohvalle ja sängylle menon estämiseksi sitä, että laittavat siihen päälle ikävästi esteitä, tuoleja yms. ja putoavaakin jotkut laittaapi.tservuska hai;) kirpparit on keksitty ja jos jättää parin viikonlopun ryyppäilyt vähemmälle niin luulis sullakin oleen varaa yks sängyn rotisko hommata- johon koira ei pääse ja kun kerros sängyn reunoihoin laittaa pahvit ni ei kuule pääse sinne sunkaan hötkys;)
Itse kun en juo ja kännää, niin kyllä sitä kuule yhen sängyn verran puuta on ollut vara ostaa;))
ja ei kait sitä joka koiran mukaan tarvi sänkyjä ostella,dorkis, eiköhän se yks kerralla kunnon korkee riitä.. - aina yksin,,,,
sänkyyn lupa kirjoitti:
No, monet käyttävät sohvalle ja sängylle menon estämiseksi sitä, että laittavat siihen päälle ikävästi esteitä, tuoleja yms. ja putoavaakin jotkut laittaapi.on se kummallista kun koiria otetaan odottelemaan pienessä yksiössä eikä mitään tekemistä raukalla:(ehdotankin rakenna jonkilainen väliseinä tai sermi jolla erotat/jaat huoneen tai pyydä marko paananen avuksi:)koira laumaeläin joka vaeltelee laumoina pitkin nummia ja metsiä.ymmärrän kyllä oikeasti tuskasi)tee koirallesi oma ihana peti jossa vaikka jalat niinkuin sängyssä.ja vuoraa pma sänkysi hyvin es.vahakankaalla....toivottavasti koira muuten pääsee joka päivä ainankin yhdelle tunnin lenkille ja vielä 2-3 krt,lisäksi)koira palkitsee moninkerroin hyvän hoidon!!!!moikka,
- annat luvan
Annat luvan tai et.
koira nukkuu sängyssä
zzzz
joko tai - koirat on taikureita
kuules-- kirjoitti:
tservuska hai;) kirpparit on keksitty ja jos jättää parin viikonlopun ryyppäilyt vähemmälle niin luulis sullakin oleen varaa yks sängyn rotisko hommata- johon koira ei pääse ja kun kerros sängyn reunoihoin laittaa pahvit ni ei kuule pääse sinne sunkaan hötkys;)
Itse kun en juo ja kännää, niin kyllä sitä kuule yhen sängyn verran puuta on ollut vara ostaa;))
ja ei kait sitä joka koiran mukaan tarvi sänkyjä ostella,dorkis, eiköhän se yks kerralla kunnon korkee riitä..mihin vaan hyppäämällä, mutta jos tiellä onkin ties mitä, ei se viitti sinne mennä...
Olet muuten sinetöinyt.... - oikein mölötät..
aina yksin,,,, kirjoitti:
on se kummallista kun koiria otetaan odottelemaan pienessä yksiössä eikä mitään tekemistä raukalla:(ehdotankin rakenna jonkilainen väliseinä tai sermi jolla erotat/jaat huoneen tai pyydä marko paananen avuksi:)koira laumaeläin joka vaeltelee laumoina pitkin nummia ja metsiä.ymmärrän kyllä oikeasti tuskasi)tee koirallesi oma ihana peti jossa vaikka jalat niinkuin sängyssä.ja vuoraa pma sänkysi hyvin es.vahakankaalla....toivottavasti koira muuten pääsee joka päivä ainankin yhdelle tunnin lenkille ja vielä 2-3 krt,lisäksi)koira palkitsee moninkerroin hyvän hoidon!!!!moikka,
pyydä sää marko paananen asentaan sun päähän jotain, niin josko siitä ois sulle apua vainoharhaisuutees.
- ns. kompostikehikko.
Se on vihreää, muovitettua metalliverkkoa. Yhteen pakkaukseen kuuluu neljä erillistä verkko-osaa. Kokoa en muista tarkkaan mutta korkeus jotain 70 cm ja leveys oven verran. Laita osat nippusiteillä löysästi kiinni toisiinsa ja aseta sängyn ympärille. Sitten kun et tarvitse niitä, taittele kasaan ja laita sängyn alle. Itse käytän em. kehikon osia portteina sisällä. Ovat halpoja, noin 9-12 euroa kaupasta riippuen.
- kysymystäsi
Tuntuu siltä , että sinulla on muitakin ongelmia, ei koirallasi. Omani nukkuu välillä vieressäni peiton alla, mikä onkaan sen parempi lämpöpatteri.Vedä peitto koiran yli ,jos haluat ettei se ole kauaa, sillä tulee kuuma ja ei kauan viihdy petilläsi.Silloin et tarvii sängyn reunoja etkä muitakaan vempaimia .
- nukkua
samassa sängyssä koiran kanssa, syy ei aina ole se että koira inhottaisi. Itse en mielellään ota koiraa samaan sänkyyn, koska silloin kärsin oitis allergiaoireista, jotka ovat tähän mennessä (13vuotta) pysyneet siedettävinä sillä, että koira koisii omassa pedissä vähän etäämmällä ja minä omassani:) ja toisekseen en pystyisi edes nukkumaan itse kunnolla jos pitäisi kokoajan varoa tönimästä ja muksimasta koiraansa, saa näin koirakin nukkua omassa rauhassaan, kun olen sellainen yöpyörijä;)
Myöskin joillakin koirilla on yksilöllisesti hyvinkin erilainen eritteiden päästely, eli en ihan menis vannomaan, että mielellään koisisin kera koiran joka jättäis haisevat anaalieritteensä joka yö sänkyyn, semmoisiakin kun on.
Ei tarkoita että koiralla olisi huono hoito, jos ei sen kanssa halua samaa sänkyä jakaa.
- sänkyysi.
rakennusplastiikkia,kun lähdet kotoasi pois. Plastiikki on paksua ja koiran on ikävä siinä olla tai kävellä sen päällä,siksipä ei enään viihdy sängyssäsi.
- kärpänenzzzz
Kannattaa kokeilla sähkökärpäslätkää. Eli laita pari lätkää sängylle ja odota että koira hyppää sinne itse. Eiköhän lähtö valkene. Itse en ole kokeillut, mutta kuulemma toimii!
- mummonmökki
anna sille sun vanha sulla päällä oleva t-paita jota olet pidellyt muutamia päiviä sen omaan petiin siksi aikaa kun meet himasta pois koska sillä on sua ikävä ja se haluu olla lähellä sun tuoksua sen aikaa kun olet pois niin mikä parempi paikka se olisi siihen kun sun sänky...
otat paidan sen sängystä pois kun tulet ja annat sen sinne aina kun lähdet ja katot että se jää omaan petiisä lähtiessäsi...sanot samat hyvästit sille aina kun poistut ja annat paidan sille ja sängynpäälle voit viritellä vaikka tuolin/tuolit tai vastaavia tavaroita siksi aikaa kun olet poissa...kokeile uskon asian toimivan.... - dsgasdgfd
koira nukkuu omassa pedissään sängyn vieressä, ei tule koskaan meidän sänkyymme vaikka se saisi toki tulla. Mutta meidän poissaollessa eli silloin kun koira on yksin, se nukkua tuhisee sängyssämme. Luulisin, että se hakee tuttua tuoksua sängystä tms.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821269Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021057Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611020Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12969Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103943Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ154939Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68846Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119771- 77705
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121704