Savenmaan

Ilmapistooli,

Onko kellään tietoa minkälainen tuo Savenmaan 24.50€ maksava ilmapistooli on

4

786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tadzio de Santis

      Aikoinaan mimulla oli tuollainen, kovin hätäisesti viimeistelty kiinalainen halko, jonka liipaisinrakenne oli kuluvaksi tehty...

    • älä osta

      noiden romujen joukossa on sataprosenttisia
      suutareita joiden piiput roiskivat hirvittävällä
      kierteellä sivuväärästi, laukaisu on niin
      hirvittävän raskas että joutuu lähes kahden
      käden sormella laukaisemaan ja takatähtäimen
      kiinnitys niin naurettava että tähtäin lentää
      irtaallaan lähes aina.

      • Tadzio de Santis

        Tuurilla voi saada yksilön joka toimii uutena ihan hyvin. Paino sanalla uutena. Liipaisimen toimintaperiaate, tapa jolla liipaisimen kynsi pitää männän akselia, ei ole kovin kulutuskestävä. Joka laukauksella kuluu hieman enemmän metallia, kunnes ase rupeaa laukeamaan jo viritysvaiheessa kun piipun lätkäisee kiinni. Männän akseli on kovempaa ainetta, joten liipaisimen kynsi kuluu. Epätoivoisena sitä voi sitten viilalla teroittaa, ja taas onnistuu pari laukausta, mutta laukaisu on kulumisasteesta riippuen joko järjettömän jäykkä tai vaarallisen herkkä.

        Sitten muihin osiin. Männäntiiviste saattaa jo uutena olla täysi susi. Sama koskee piipun tiivistettä. Perän kiinnitys on myös itseään syövää sorttia, etupään sivuruuvit löystyvät omia aikojaan, syövät puuta ja nirhaavat jenkoja.

        Näitä myytiin aikoinaankin halvalla, ja valtaosa palasi takaisin kauppiaalle jo seuraavana päivänä. Nyt noita tekeleitä yritetään näköjään taas kaupata, kun ostajasukupolvi on vaihtunut.


      • opetustarkoituksiin
        Tadzio de Santis kirjoitti:

        Tuurilla voi saada yksilön joka toimii uutena ihan hyvin. Paino sanalla uutena. Liipaisimen toimintaperiaate, tapa jolla liipaisimen kynsi pitää männän akselia, ei ole kovin kulutuskestävä. Joka laukauksella kuluu hieman enemmän metallia, kunnes ase rupeaa laukeamaan jo viritysvaiheessa kun piipun lätkäisee kiinni. Männän akseli on kovempaa ainetta, joten liipaisimen kynsi kuluu. Epätoivoisena sitä voi sitten viilalla teroittaa, ja taas onnistuu pari laukausta, mutta laukaisu on kulumisasteesta riippuen joko järjettömän jäykkä tai vaarallisen herkkä.

        Sitten muihin osiin. Männäntiiviste saattaa jo uutena olla täysi susi. Sama koskee piipun tiivistettä. Perän kiinnitys on myös itseään syövää sorttia, etupään sivuruuvit löystyvät omia aikojaan, syövät puuta ja nirhaavat jenkoja.

        Näitä myytiin aikoinaankin halvalla, ja valtaosa palasi takaisin kauppiaalle jo seuraavana päivänä. Nyt noita tekeleitä yritetään näköjään taas kaupata, kun ostajasukupolvi on vaihtunut.

        Viestisi osoittaa että ko. ilmapistooli on opetustarkoituksiin täydellinen valinta. Se opettaa miten ilmapistoolia ei pidä koskaan rakentaa. Siinä on kaikki tehty väärin, joten sen rakennetta opettelemalla voi oppia millaisia ratkaisuja tulee välttää.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1240
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      21
      465
    8. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    9. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    10. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      21
      447
    Aihe