Onko kellään myynnissä sagriinikotiloja??
Olis vähän kiire kun mun yks kuoli.Koska mun serkku(1v.)heiiti sen lattialle... Ja en haluu et se toinenkin kuolee yksinäisyyteen...
Vastatkaa ees jos tiiätte kellä olis!!!!!!
Sagriinikotiloja??
3
776
Vastaukset
- normeja ja maximoja..
Jos etsin ihan tavallisia Sagriineja, niin tiedän yhden kasvattajan jolla olisi niitä. Yhdellä toisella olisi sitten niitä maximoja 9kpl myynnis.
Kannattaa mennä Kultakotilo foorumille etsiskelee!:)- Nimetön
Oon liittyny jo sinne mut ei siellä kellään kai oo... Tiiäkkö sen sähköpostiosotteen..
- dsdsds
Nimetön kirjoitti:
Oon liittyny jo sinne mut ei siellä kellään kai oo... Tiiäkkö sen sähköpostiosotteen..
Ei kannata antaa pikkulapsille kotiloita käteen, Kai sen ymmärrät? Älä ainakaan toista kertaa anna pikkulapsien käsitellä kotiloita, Ettei tapahdu uudestaan... Ja tuskin kuolee yksinäisyyteen, Vaikka ei seuralaista saisikaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t887141- 353791
- 453360
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402532- 412262
- 2062259
- 1222192
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292119Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241868- 401749