Heippa! Kertokaapa vinkkejä kuinka saa cockerin turkista kiiltävän. Trimmaatteko cockerin nyppimällä?
Cockerin turkki
5
897
Vastaukset
- kanssa ja :)
Pesemällä ja trimmaamalla. Jos et itse vielä osaa trimmata, vie koira trimmaajalle ja opettele sen jälkeen pitämään itse turkki kunnossa, kun se on kunnossa ammattilaisen jäljiltä. Kunnolliset välineet tietenkin tarvitset, vähintään sekä suorat että muotoilusakset (yksipuolinen hammastus). CoatKing, furminaattori ja trimmauskone ovat tietysti myös asiallisia, mutta yhden koiran kanssa pärjää vähemmälläkin varustuksella.
Pentuturkin ja höttövillat saa siistittyä myös nyppimällä, mutta ilman saksia et siisti päätä, kaulaa, kuonoa, peräpeiliä ja tassuja.- seku
Koira käy säännöllisesti trimmaajalla. Joskus olen vain kuullut joitain kotikonsteja keitetty kala ym. joka saisi turkin kiiltämään?
- cockus
seku kirjoitti:
Koira käy säännöllisesti trimmaajalla. Joskus olen vain kuullut joitain kotikonsteja keitetty kala ym. joka saisi turkin kiiltämään?
Turkkirotuiselle sopiva, tarpeeksi rasvainen ruoka, on paras "keino" huoltaa turkinlaatua trimmauksen ja pesun lisäksi. Kikkakolmosiahan on lukematon määrä ja kuka uskoo mihinkin :))
- turkki cockerille
Meidän cockeri syö viikoittain kalaa ja turkki kiiltää! Kaikki eläinkauppojen nippulat, nappulat ym. kala/lohiöljyt saa unohtaa. Ei kannata alkaa maksamaan maltaita mistään öljyistä..Halvin ja varmin konsti kiiltävään turkkiin on aidon kalan syöttäminen. On järkyttävää katsella tätä nyk. eläinkauppojen bisnestä kun yritetään myydä sikahinnalla kaikkea turhaa rihkamaa, ja jotkut hullut ostaa vielä.. Maalaisjärkeä peliin.
- Cockeri
Itse pidän turkin kunnossa säännöllisellä trimmauksella. Ja laitan ruokaan esim. rypsiöljyä (ei ole kallista ostaa) tai sitten Omega 3:sta. Pitää turkin kiiltävänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911166- 1491055
- 35928
- 67919
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59797Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta23796Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46759