itsella o ekasta kännykkäsopimuksesta aikaa jo liki 15v
Sillo aikanaan Radiolinja oli ihan ok... ja sitä kesti pitkään... tietenkin oli juttuja joita kaipas, ja joista oli kuullu Telen jopa toteuttavan...
No, sitten kuitenkin tuli mentyä asiakkaaksi toiselle operaattorille... Ei Elisasassa sillonkaan mitää vikaa ollut...
No, nyt ku eka kytky katkes ja oli purettu, nii kävin Elisan dealerillä kysyy Elisan kytkyjä... Kyllä siinä menee pieni pää sekasin, ku tuputetaan asioita mitä... omaan käyttöön ylisuuria puhepaketteja ja reviirejä saunikseen!
EI KOSKAA, KIITOS!
Mut tää oli huippu! Kysyin, että joko Elisan laskutus toimii... nii tää nainen sanoo, ettei koskaa oo ollu mitää ongelmaa!
Siis ei oo tosi!
Elisan porukka
4
552
Vastaukset
- Elisan ex p****-asiakas
"Mut tää oli huippu! Kysyin, että joko Elisan laskutus toimii... nii tää nainen sanoo, ettei koskaa oo ollu mitää ongelmaa!" (kiertotähti...)
Eihän Elisalla koskaan olekaan mitään ongelmaa!
Jos ongelmia on, ne ovat asiakkaan "päässä" joko kirjaimellisesti tai sitten kirjaimellisesti! www.elisako.biz- ashfgujtrhefw
sä näytät olevan joku elisaremmin seuravaa sukupolvi joka selittää kaikille että elisa kannattaa ottaa.. ja se ei todellakaan oo totta että laskutusongelmat on asiakkaan pääs jos lapulla lukee 3x isommat summat mitä pitäis olla vaiks edelliset on maksanu normaalisti ja välil känny ollu pois päältäki ! nii nii et kyl kuule se vika on siel elisako.biz päässä.. dna arvol ku lataan 20€ ni puhun senkaa puoltoist kk ja puhuin elisan liittymäs sillon joskus sen paskanpyöritys aikaan saman verran ni kerro mulle miten ne laskut voi olla niiiin pal suuremmat.. aina sai jännittää et onko nyt 70€ vaiko 80€.. et siin sul pään vaivaa jos kiireiltäs ehdit.. itse aion jatkossakin pitää mahd halvan liittymän ja valmiiks maksettu ku seuraava kuu alkaa ni ei tartte murehtii mistään tollasist..
- kierotähti xyz
ashfgujtrhefw kirjoitti:
sä näytät olevan joku elisaremmin seuravaa sukupolvi joka selittää kaikille että elisa kannattaa ottaa.. ja se ei todellakaan oo totta että laskutusongelmat on asiakkaan pääs jos lapulla lukee 3x isommat summat mitä pitäis olla vaiks edelliset on maksanu normaalisti ja välil känny ollu pois päältäki ! nii nii et kyl kuule se vika on siel elisako.biz päässä.. dna arvol ku lataan 20€ ni puhun senkaa puoltoist kk ja puhuin elisan liittymäs sillon joskus sen paskanpyöritys aikaan saman verran ni kerro mulle miten ne laskut voi olla niiiin pal suuremmat.. aina sai jännittää et onko nyt 70€ vaiko 80€.. et siin sul pään vaivaa jos kiireiltäs ehdit.. itse aion jatkossakin pitää mahd halvan liittymän ja valmiiks maksettu ku seuraava kuu alkaa ni ei tartte murehtii mistään tollasist..
Mä en tarkoita toimimattomalla laskutuksella, että laskujen saldot oli ollut tuolla väärin... sen ajan minkä itse olin elisan asiakkaana kännynkaa, nii asia toimi...
Mutta laskutuksen ongelma, jota meinasin niin oli se, että laskutus oli epäsäännöllistä, jos laskutuksen alaraja on ilmoitettu 20e/kk, niin jos laskut tulee 2-3 kuukauden viivellä, nii nehän on sit 2 - 3 kuukauden kertymän mukaan kasassa... Siitäkö tämä moninkertaisuus...?
Itseasiassa jos joku oikee itteä mättävää, nii joku toinen operaattori saa laskunkehityksen asiakkaalle internettiin tai wap palveluun muutaman tunnin sisään, niin elisalla ei ole vastaavaa palvelua ollenkaan tai jos on, niin sen tiedon saamiseen menee vähintään 2 päivää. - adsfghfd
kierotähti xyz kirjoitti:
Mä en tarkoita toimimattomalla laskutuksella, että laskujen saldot oli ollut tuolla väärin... sen ajan minkä itse olin elisan asiakkaana kännynkaa, nii asia toimi...
Mutta laskutuksen ongelma, jota meinasin niin oli se, että laskutus oli epäsäännöllistä, jos laskutuksen alaraja on ilmoitettu 20e/kk, niin jos laskut tulee 2-3 kuukauden viivellä, nii nehän on sit 2 - 3 kuukauden kertymän mukaan kasassa... Siitäkö tämä moninkertaisuus...?
Itseasiassa jos joku oikee itteä mättävää, nii joku toinen operaattori saa laskunkehityksen asiakkaalle internettiin tai wap palveluun muutaman tunnin sisään, niin elisalla ei ole vastaavaa palvelua ollenkaan tai jos on, niin sen tiedon saamiseen menee vähintään 2 päivää.se oli sellanen kytkypaska juttu mis olin vankina 2v ja pääsin viime keväänä pois.. 35€/kk piti olla koko helahoito eli känny "rutkasti" puheaikaa.. mut ei vaan aina vähintään siel 70-80€ luokkaa vaiks ei ees puhunu pal mitää.. mut mä en todellakaan jaksa tota asiaa enää vatvoo.. rupee vaan päätä särkee ku muistaa tota helvetti aikaa.. oon erittäin onnellinen ku oon päässy eroo.. et en jaksa ruveta kirjoittelee tänne koko juonta alusta loppuun..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812