huomenlahja miehelle?

*t*

mieltäni on jo pitemmän aikaa askarruttanut se, että mitä miehelle ostaisin huomenlahjaksi. Tiedän, että sitä ei ole pakko ostaa, eikä myöskään hänen ole pakko sitä minulle ostaa, mutta jollakin pienellä jutulla olisi kiva hänet yllättää ensimmäisenä aamuna avioparina. Olisiko kenelläkään vinkkejä? mieheni ei ole mikään koru ihminen...

8

3142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostin,,

rannekellon

• ...

Minä itse olen kuullut, että miehelle annetaan huomenlahjaksi pikkutuhmia kuvia tuoreesta vaimosta ;) Itse aion ainakin toteuttaa tämän idean!

• Kävit..

Ottamassa kuvat? olen itse ajatellut samaa.. :)

• huomenlahjaksi

Voi tulla alkuperäiselle kirjoittajalle liian myöhään, mutta itse ostin netin kautta ostin San Franciscoon teatteriliput häämatkalle.

Oli todella mieluinen lahja miehelleni, näytös oli todella hauska & uniikki, joka näytöstä päivitetään ja on joka kerran hieman erilainen. Hän viimeksi eilen muisteli näytöstä ja häämatkasta on jo aikaa. Aineeton lahjakin voi olla hyvä idea, riippuu toki lahjan saajasta.

• wqsadfghn

Uniikit kalvosinnapit miehelle häälahjaksi. Ajattelin että vuokrapukuun olisi kiva saada jotakin omaa lisäksi. Eihän tänä päivänä juuri enää kalvosinnappeja käytetä mutta tuleepa ainakin häissä käyttöön.

• Häämuistio

Häämuistiossa voi nyt voittaa 250 € arvoisen huomenlahjakuvauksen yhden Suomen arvostetuimman valokuvaajan toteuttamana. Täydellinen huomenlahja miehelle ;) Ks. http://www.haamuistio.fi

• paras lahja

Niele "ne"

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      17
      4633
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1692
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      281
      1558
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1514
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      243
      1388
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1150
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1120
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1089
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1044
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1023
    Aihe