mieltäni on jo pitemmän aikaa askarruttanut se, että mitä miehelle ostaisin huomenlahjaksi. Tiedän, että sitä ei ole pakko ostaa, eikä myöskään hänen ole pakko sitä minulle ostaa, mutta jollakin pienellä jutulla olisi kiva hänet yllättää ensimmäisenä aamuna avioparina. Olisiko kenelläkään vinkkejä? mieheni ei ole mikään koru ihminen...
huomenlahja miehelle?
8
3142
Vastaukset
- ostin,,
rannekellon
- ...
Minä itse olen kuullut, että miehelle annetaan huomenlahjaksi pikkutuhmia kuvia tuoreesta vaimosta ;) Itse aion ainakin toteuttaa tämän idean!
- Kävit..
Ottamassa kuvat? olen itse ajatellut samaa.. :)
- huomenlahjaksi
Voi tulla alkuperäiselle kirjoittajalle liian myöhään, mutta itse ostin netin kautta ostin San Franciscoon teatteriliput häämatkalle.
Oli todella mieluinen lahja miehelleni, näytös oli todella hauska & uniikki, joka näytöstä päivitetään ja on joka kerran hieman erilainen. Hän viimeksi eilen muisteli näytöstä ja häämatkasta on jo aikaa. Aineeton lahjakin voi olla hyvä idea, riippuu toki lahjan saajasta. - wqsadfghn
Uniikit kalvosinnapit miehelle häälahjaksi. Ajattelin että vuokrapukuun olisi kiva saada jotakin omaa lisäksi. Eihän tänä päivänä juuri enää kalvosinnappeja käytetä mutta tuleepa ainakin häissä käyttöön.
- Häämuistio
Häämuistiossa voi nyt voittaa 250 € arvoisen huomenlahjakuvauksen yhden Suomen arvostetuimman valokuvaajan toteuttamana. Täydellinen huomenlahja miehelle ;) Ks. http://www.haamuistio.fi
- paras lahja
Niele "ne"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174633
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831692Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2811558Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741514Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2431388Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931044
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023