mieltäni on jo pitemmän aikaa askarruttanut se, että mitä miehelle ostaisin huomenlahjaksi. Tiedän, että sitä ei ole pakko ostaa, eikä myöskään hänen ole pakko sitä minulle ostaa, mutta jollakin pienellä jutulla olisi kiva hänet yllättää ensimmäisenä aamuna avioparina. Olisiko kenelläkään vinkkejä? mieheni ei ole mikään koru ihminen...
huomenlahja miehelle?
8
3169
Vastaukset
- ostin,,
rannekellon
- ...
Minä itse olen kuullut, että miehelle annetaan huomenlahjaksi pikkutuhmia kuvia tuoreesta vaimosta ;) Itse aion ainakin toteuttaa tämän idean!
- Kävit..
Ottamassa kuvat? olen itse ajatellut samaa.. :)
- huomenlahjaksi
Voi tulla alkuperäiselle kirjoittajalle liian myöhään, mutta itse ostin netin kautta ostin San Franciscoon teatteriliput häämatkalle.
Oli todella mieluinen lahja miehelleni, näytös oli todella hauska & uniikki, joka näytöstä päivitetään ja on joka kerran hieman erilainen. Hän viimeksi eilen muisteli näytöstä ja häämatkasta on jo aikaa. Aineeton lahjakin voi olla hyvä idea, riippuu toki lahjan saajasta. - wqsadfghn
Uniikit kalvosinnapit miehelle häälahjaksi. Ajattelin että vuokrapukuun olisi kiva saada jotakin omaa lisäksi. Eihän tänä päivänä juuri enää kalvosinnappeja käytetä mutta tuleepa ainakin häissä käyttöön.
- Häämuistio
Häämuistiossa voi nyt voittaa 250 € arvoisen huomenlahjakuvauksen yhden Suomen arvostetuimman valokuvaajan toteuttamana. Täydellinen huomenlahja miehelle ;) Ks. http://www.haamuistio.fi
- paras lahja
Niele "ne"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3116725Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss653779- 2033076
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242767- 741912
- 1461662
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2071654Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201518Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631511- 891398