On se ihme juttu

Että aina

homma menee siihen et lopulta jokainen käsi häviää, siis jokainen käsi! Olet voittanut parisataa kunnes hävitä jokaisella kädellä, aina sama vitun homma. Kolmoset häviää suoralla, AA parit J,10 lle monsterti kaikelle vitun roskalle. Miten helvetissä juuri silloin kun on häviöputkesi jengi osaakin lähteä mukaan kaikella paskalla ja voitta niinllä 99% kerroista. Ei todellakaan ole nettipokeri rehellistä. Olen uusi pelaaja kyseisessä huoneessa ja ensimmäiset 5 päivää tuli voittoa, nyt jo kolme päivää pelkkää tappiota, suurimman osan kassasta olen jo hävinnyt. Vastustajine jokainen veto onnistuu ja ne saatana maksaa hillittömät korotukset paskalla pikku suittariroskalla, saaden riverillä aina sen vitun värinsä tai suoransa, tai vähintään kolomoset.


PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23

1191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TÄTÄ

      Samaa paskaa olen ihmetellyt jo kaksi vuotta, kavereilla ihan sama homma!!!!!!!!!!!!!!!!!! täysin sama kaava toistuu toistumistaan, ja mikä huvittavinta näissä jutuissa on se ihme suuri, että kun sulla on AA taskupari ja olet viimeisimpinä vuorossa, niin sua ennen jokainen pelaaja pöydässä kipaa tuosta vaan kätensä enne floppia, jota ei muuten tapahdu koskaan... mukaan lukien Sb. Paitsi niinä kertoina kun jollakin fisulla on kädessä 5 3 pataa tms. roskaa.. ja flopilla, tai viimeistään turnilla on jo valmis hikinen väri tai vitun pikku setti.

      Minä tahtoisin luottaa saatana pokerin rehellisyyteen, se kun on vittu kiva peli silloin kun pelit sujuu todennäköisyyksien ja normaaliuden mukaan. Mutta ei helvetti on tuo vaan niin käsittämätöntä. Jos pokeri on rehellistä niin pelimaailma on täynnä ihmeitä, suuria ihmeitä ja menestystarinoita, näitä ihmeitä ja sankaritarinoita syntyy ja tapahtuu muutaman minuutin välein, päivissä satoja. Eli maailman kaikki ihmeet ovat siirtynet nettipokeriin mitään muuta järkevää selitystä ei ole.

      • huomioitavaa

        Mielenkiintpoinen piirre tähän tappioputkeen on myös se että, kolme päivää olen hävinnyt, mutta vasta tänään jokaisen käden, ja tämä tapahtui sen jälkeen kun yhtey oli poikki. serveriin ei saanut yhteyttä, peliin ei päässyt - ohjelma ei käynnistynyt. Kun peliin taas myöhemmin pääsin latasi softa viisi minuuttia päivityksiä, ei mitään näkyvää etc. tämän jälkeen ensimmäisestä kädestä lähtein, monsterit, setit, suorat, värit ovat hävinneet. Jokainen iso potti menee vastustajalle, jotka pelaavat useimmiten täydellisellä fiaskohändyllä ja iheellisellä neroudella he onnistuvat kippaamaan pikkupotit, laittamatta enempää rahaa häviäviin käsiin. Jännää että yhtääkkiä pokerisaitti on täynnä superpelaajia super onnella.


      • että,.,.
        huomioitavaa kirjoitti:

        Mielenkiintpoinen piirre tähän tappioputkeen on myös se että, kolme päivää olen hävinnyt, mutta vasta tänään jokaisen käden, ja tämä tapahtui sen jälkeen kun yhtey oli poikki. serveriin ei saanut yhteyttä, peliin ei päässyt - ohjelma ei käynnistynyt. Kun peliin taas myöhemmin pääsin latasi softa viisi minuuttia päivityksiä, ei mitään näkyvää etc. tämän jälkeen ensimmäisestä kädestä lähtein, monsterit, setit, suorat, värit ovat hävinneet. Jokainen iso potti menee vastustajalle, jotka pelaavat useimmiten täydellisellä fiaskohändyllä ja iheellisellä neroudella he onnistuvat kippaamaan pikkupotit, laittamatta enempää rahaa häviäviin käsiin. Jännää että yhtääkkiä pokerisaitti on täynnä superpelaajia super onnella.

        Onhan tuossa sekin että useimmat kädet eivät osu, AK, ei osu koskaan, mutta vastustaja lähtee korotettuun pottiin 8 5 lla ja pöytään tulle mm. 8,8. vastaava tapahtuu yhtenään, yli 90% käsistä.

        En voi hyväksyä tätä!!!!!!!!!!


    • toisaalta,,,.....

      Tässä on taas itsetuskiskelun paikka, jos tuosta vyörytyksestä malttaa hillitä itsensä ja peliä tieukentaa huimasti niin ehkä siitä selviää, ja voittoa alkaa taas tulemaan.

      • tttttu

        olen täysin samaa mieltä, yleensä kun mulle tulee tappioputki vähennän käsien pelaamista foldaan helpommin!


      • tosiaan!

        Ja nimenomaan niin, että miettii kahdesti kannattaako tuollaiseen kusetukseen osallistua ollenkaan. Ja jos edelleen on sitä mieltä, että kannattaa, niin sitten pitää miettiä uudestaan ja uudestaan, aina niin kauan, että tulee toiseen tulokseen.

        Nettipokka on täyttä kusetusta alusta loppuun. Sen tarkoitus on vain ja ainoastaan tuottaa pokkasaiteille valtavia voittoja pelihimoisia pelaajia kusettamalla.

        Haluatko sinä olla sellainen tollo, jolta jatkuvasti viedään rahat epärehellisellä tavalla?

        Minua ei haittaa yhtään, vaikka joku paskahyysinki tai muu pokkasaittipelle haukkuu fisuksi. Olen mieluimmin fisu, jonka rahat ovat omalla tilillä, kuin silmään kustu fisu, jonka rahat ovat jonkun paskapokkasaitin tilillä.


      • sillä
        tttttu kirjoitti:

        olen täysin samaa mieltä, yleensä kun mulle tulee tappioputki vähennän käsien pelaamista foldaan helpommin!

        tuli kokeiltiua tuotakin juuri, AK, ta käteen, kahta paria KK taskuparia ja jokainen käsi hävisi, värille, KK pari all in perflop tilanteessa, AJ:lle kun flopissa välittömästi A. QQ taskupari parit häviää 5,8:lle flopissa 558, turni 8, riveri 5. Nämnä nerot lähtee mukaan kunnon korotuksiin ja jopa all in tilanteisiin paskalla. On tämä peli ihmeiden peli, ihmeitä tapahtuu kaiken aikaa.

        Siitä lähtien kun peli oli poikki ja päivitti softan, on pöytään iskeytynyt hirveitä käsiä. Neljää ja viittä samaa maata olevia kortteja, täyskäsisä, nelosoa, kolmosia etc. Siis pelkät pöydän koriti ja ne yhdessä urpon kaiken maksajan kanssa ovatkin voittamattomat. Mitä vittua ne runkkasivat tätä softaa, täysin pilalle, kortteja ei sekoteta lanikaan ja mikä pahinta tuon päivityksen mukana surasi uskomattomia loisi, saatanan haisevia lahnoja jotka vain limppaavat, roiskivat ja ruikkivat sinne tänne miten tahansa ja menevät all in ja mitä vain, millä vain ja lähes aina voittavat.

        No täytyy sitten kaiketi kipata perflopissa jokainen käsi samantein, myös AKI, AA ja muut. Sillä häviöhän nillä tulee. Vaan eikö olisi sama lopettaa pelaaminen, tulee halvammaksi. Tosin ennen olen tuotakin kokeillut, ja kun viikon, parin tai kuukauden päästä jatkan pelejä, sama mäki jyrkkä alaspäin vieä ja vie aikä jarrut pidä lainkaan... kunnes saldo pyöreä nolla ja pohjaan kelkka saatana kilahtaa, ja kaverilta niskat poikki jälleen kerran.


      • sitäkin koetettu
        tttttu kirjoitti:

        olen täysin samaa mieltä, yleensä kun mulle tulee tappioputki vähennän käsien pelaamista foldaan helpommin!

        Olen kokenut kokoajan aivan samaa kuin aloittaja. Ei siihen häviöputkeen ole mitään keinoa keksinyt, vaikka odottelisit kuinka kauan, niin häviät kuitenkin sillä kädellä kun lopulta lähdet, oli se ja tilanne mikä hyvänsä.

        Miksiköhän kukaan ei kommentoi enää mitään tuohon "kyselen täältäkin" -aloitukseen partysta?
        Sieltä löytyy vastaus näihin ensin voitto-sitten tappio pokeripeliin. Miksei ensin häviä ja sitten jos jatkaa niin voittaa?


      • paistaa aurinko
        sillä kirjoitti:

        tuli kokeiltiua tuotakin juuri, AK, ta käteen, kahta paria KK taskuparia ja jokainen käsi hävisi, värille, KK pari all in perflop tilanteessa, AJ:lle kun flopissa välittömästi A. QQ taskupari parit häviää 5,8:lle flopissa 558, turni 8, riveri 5. Nämnä nerot lähtee mukaan kunnon korotuksiin ja jopa all in tilanteisiin paskalla. On tämä peli ihmeiden peli, ihmeitä tapahtuu kaiken aikaa.

        Siitä lähtien kun peli oli poikki ja päivitti softan, on pöytään iskeytynyt hirveitä käsiä. Neljää ja viittä samaa maata olevia kortteja, täyskäsisä, nelosoa, kolmosia etc. Siis pelkät pöydän koriti ja ne yhdessä urpon kaiken maksajan kanssa ovatkin voittamattomat. Mitä vittua ne runkkasivat tätä softaa, täysin pilalle, kortteja ei sekoteta lanikaan ja mikä pahinta tuon päivityksen mukana surasi uskomattomia loisi, saatanan haisevia lahnoja jotka vain limppaavat, roiskivat ja ruikkivat sinne tänne miten tahansa ja menevät all in ja mitä vain, millä vain ja lähes aina voittavat.

        No täytyy sitten kaiketi kipata perflopissa jokainen käsi samantein, myös AKI, AA ja muut. Sillä häviöhän nillä tulee. Vaan eikö olisi sama lopettaa pelaaminen, tulee halvammaksi. Tosin ennen olen tuotakin kokeillut, ja kun viikon, parin tai kuukauden päästä jatkan pelejä, sama mäki jyrkkä alaspäin vieä ja vie aikä jarrut pidä lainkaan... kunnes saldo pyöreä nolla ja pohjaan kelkka saatana kilahtaa, ja kaverilta niskat poikki jälleen kerran.

        muutaman päivän. Sen jälkeen sitten taas lasketellaan niin kauan, että saldosi on nolla. Eikö ala jo kyllästyttämään?


      • nyt ne meni
        tosiaan! kirjoitti:

        Ja nimenomaan niin, että miettii kahdesti kannattaako tuollaiseen kusetukseen osallistua ollenkaan. Ja jos edelleen on sitä mieltä, että kannattaa, niin sitten pitää miettiä uudestaan ja uudestaan, aina niin kauan, että tulee toiseen tulokseen.

        Nettipokka on täyttä kusetusta alusta loppuun. Sen tarkoitus on vain ja ainoastaan tuottaa pokkasaiteille valtavia voittoja pelihimoisia pelaajia kusettamalla.

        Haluatko sinä olla sellainen tollo, jolta jatkuvasti viedään rahat epärehellisellä tavalla?

        Minua ei haittaa yhtään, vaikka joku paskahyysinki tai muu pokkasaittipelle haukkuu fisuksi. Olen mieluimmin fisu, jonka rahat ovat omalla tilillä, kuin silmään kustu fisu, jonka rahat ovat jonkun paskapokkasaitin tilillä.

        Loputkin rahat, viimeinen käsi AK, vastustaja 1, korottaa nl100 pelissä 3,60€ Minä lyön 6,50 lisää perflop. floppi pelkkää roskaa, mun vuoro isken 8,50€ kaveri lyös 100€ stackista n. 48€ maksan ja menen all in. turni ja floppi ei auta. kaverin käsi. 6,9. Tämä mestari näki händyni, ei muuten kukaan viisas iske korotettuun pottiin all in pelkällä 6 parilla, varisnkin kun tuo oli flopin pienin kortti, eikä esim. väri ollut flopilla vielä edes teoreettinen.

        Tämä kuvaa hyvin tämän päivän menoa, kaikki vastustajat, tai suurin osa ovat olleet selvännäkijöitä ja ihmeen tekijöitä.


      • kovin
        nyt ne meni kirjoitti:

        Loputkin rahat, viimeinen käsi AK, vastustaja 1, korottaa nl100 pelissä 3,60€ Minä lyön 6,50 lisää perflop. floppi pelkkää roskaa, mun vuoro isken 8,50€ kaveri lyös 100€ stackista n. 48€ maksan ja menen all in. turni ja floppi ei auta. kaverin käsi. 6,9. Tämä mestari näki händyni, ei muuten kukaan viisas iske korotettuun pottiin all in pelkällä 6 parilla, varisnkin kun tuo oli flopin pienin kortti, eikä esim. väri ollut flopilla vielä edes teoreettinen.

        Tämä kuvaa hyvin tämän päivän menoa, kaikki vastustajat, tai suurin osa ovat olleet selvännäkijöitä ja ihmeen tekijöitä.

        järkevästi ollu pelattu sinä laitat allit eikä sulla ole kädessä mitään! en ihmettele miks sulla on noita tappioputkia! kannatas pikkusen opiskella tota pokeria!


      • tuo ei ollut
        kovin kirjoitti:

        järkevästi ollu pelattu sinä laitat allit eikä sulla ole kädessä mitään! en ihmettele miks sulla on noita tappioputkia! kannatas pikkusen opiskella tota pokeria!

        Viisaasti pelattu, yleensä en noin pelaa, mutta kun pidemmän aikaa tulee pelkää sontaa niskaan alan mätkimään hullun lailla vitutus tiltti niskassa huutaen all in menkööt loputkin!!!!

        Kun mikään mukaan ei auta ryhdyn hulluksi kuvipääksi kreiselillä korotuksilla jne. Sillä totuustahn näyttää olevan se että ne rahat menee jokatapauksessa hitaasti tai nopeasti kun niikseen tulee. Olen kokeillut reilun kahden vuoden aikan satoja konsteja, mutta ennemmin tai myöhemmin rahat loppuvat. Myähemmin jos pelaan tieukasti tappoiputkesssa, ne ovat tähän mennessä kestäneet aina niin kauan kunnnes pelitili on tyhjä. Tauko, ei auta, peloitaktiikan muuttaminen ei auta, mikään ei auta. Saatan saada tuolloin kerran päivässä yhden isomman, tai yhden voiton ylipäätään korteilla ja loput häivän takuuvarmasti kunnes tili on finito.

        Talletan tänään lisää rahaa, ja olen lähes varma etttä pelit sujuvat taas normaalisti kunnes pelisaitin mielestä olen voittanut kylliksi ja hanat menevät kiinni. En oikein luota enää nettipokerin rehellisyyteen!!!!!!!!!!!!!


      • lisää talleta!
        tuo ei ollut kirjoitti:

        Viisaasti pelattu, yleensä en noin pelaa, mutta kun pidemmän aikaa tulee pelkää sontaa niskaan alan mätkimään hullun lailla vitutus tiltti niskassa huutaen all in menkööt loputkin!!!!

        Kun mikään mukaan ei auta ryhdyn hulluksi kuvipääksi kreiselillä korotuksilla jne. Sillä totuustahn näyttää olevan se että ne rahat menee jokatapauksessa hitaasti tai nopeasti kun niikseen tulee. Olen kokeillut reilun kahden vuoden aikan satoja konsteja, mutta ennemmin tai myöhemmin rahat loppuvat. Myähemmin jos pelaan tieukasti tappoiputkesssa, ne ovat tähän mennessä kestäneet aina niin kauan kunnnes pelitili on tyhjä. Tauko, ei auta, peloitaktiikan muuttaminen ei auta, mikään ei auta. Saatan saada tuolloin kerran päivässä yhden isomman, tai yhden voiton ylipäätään korteilla ja loput häivän takuuvarmasti kunnes tili on finito.

        Talletan tänään lisää rahaa, ja olen lähes varma etttä pelit sujuvat taas normaalisti kunnes pelisaitin mielestä olen voittanut kylliksi ja hanat menevät kiinni. En oikein luota enää nettipokerin rehellisyyteen!!!!!!!!!!!!!

        Jos kerran itsekin tiedät miten tämä homma kulkee, niin miksi ihmeessä tallettaisit lisää rahaa moiseen kusetukseen?

        Unohda koko nettipokeri ja nukut yösi paljon paremmin sekä säästät paljon rahaa. Mitä järkeä on syytää rahaa ulkomaisille kusetusyrityksille?


      • ilosta
        lisää talleta! kirjoitti:

        Jos kerran itsekin tiedät miten tämä homma kulkee, niin miksi ihmeessä tallettaisit lisää rahaa moiseen kusetukseen?

        Unohda koko nettipokeri ja nukut yösi paljon paremmin sekä säästät paljon rahaa. Mitä järkeä on syytää rahaa ulkomaisille kusetusyrityksille?

        Silloin kun on vapaata eikä ole mitään tekemistä kaipaa peliä ja jännitystä, yleensä pelaaminen on kivaa, poikkeuksena ne täysraivo kaudet kun mikään ei kulje, verenpaine 300 ja jatkuva vitutus.

        Täytyy mainita vielä että tappioputkessa en todellakaan pelaa parastani. Pelaan liikaa käsiä, maksan liian helposti, menen liian pitkä, otan valtavia riskejä, pelaan liian agressiivisesti ja harkitsemattomasti, vitutuksesta tahallan.

        Nyt pelaan juuri samaan aikaan kuin tätä kirjoitan, talletin lisää rahaa ja ennustukseni osui täysin oikeaan, olen pelannut n. 15 kättä ja tupalannut kassan. Talletin kakskyt eurolla, otin peliin 10€ jossa blindit 20c ja nyt on yli kolmekymppiä huoneessa ja yhteensä neljäkymppiä pelitilillä. Kaikki vedot onnistuvat jne. On tämä ihme peli eikö, hyvin ennustettavissa oleva? Siirryn ehkä piankin korkeimmille panoksille.

        Joopa joo, kait tämä täytyy vielä lopettaa joku päivä, on tämä niin ennustettavaa touhua. Yli kaksi viuotta samalla sydeemi, eri pelisaiteilta kerätty huomio ei voi olla pielessä.


      • ilosta, lisäys tekstiin
        lisää talleta! kirjoitti:

        Jos kerran itsekin tiedät miten tämä homma kulkee, niin miksi ihmeessä tallettaisit lisää rahaa moiseen kusetukseen?

        Unohda koko nettipokeri ja nukut yösi paljon paremmin sekä säästät paljon rahaa. Mitä järkeä on syytää rahaa ulkomaisille kusetusyrityksille?

        Silloin kun on vapaata eikä ole mitään tekemistä kaipaa peliä ja jännitystä, yleensä pelaaminen on kivaa, poikkeuksena ne täysraivo kaudet kun mikään ei kulje, verenpaine 300 ja jatkuva vitutus.

        Täytyy mainita vielä että tappioputkessa en todellakaan pelaa parastani. Pelaan liikaa käsiä, maksan liian helposti, menen liian pitkä, otan valtavia riskejä, pelaan liian agressiivisesti ja harkitsemattomasti, vitutuksesta tahallan.

        Nyt pelaan juuri samaan aikaan kuin tätä kirjoitan, talletin lisää rahaa ja ennustukseni osui täysin oikeaan, olen pelannut n. 15 kättä ja tupalannut kassan. Talletin kakskyt eurolla, otin peliin 10€ jossa blindit 20c ja nyt on yli kolmekymppiä huoneessa ja yhteensä neljäkymppiä pelitilillä. Vedotkin onnistuvat, ja setit osuvat, sain myös kaksi kertaa peräkkäin taskupariksi QQ, toiselle keralla flopissa setti, kerran taskupari 99 ja setti myös heti flopissa, äsksen bb:stä korttini 3,7 offari paskaa, mennä'n floppiian näillä ja floppi 33K, kaveri korottaa, minä reissaan, hän maksaa ilmeisesti kunkullaan, voittohan siitä tuli, riverin lyötiä ei enää maksanut.
        On tämä ihme peli eikö, hyvin ennustettavissa oleva? Siirryn ehkä piankin korkeimmille panoksille.

        Joopa joo, kait tämä täytyy vielä lopettaa joku päivä, on tämä niin ennustettavaa touhua. Yli kaksi viuotta samalla sydeemi, eri pelisaiteilta kerätty huomio ei voi olla pielessä.


      • kun häviät
        nyt ne meni kirjoitti:

        Loputkin rahat, viimeinen käsi AK, vastustaja 1, korottaa nl100 pelissä 3,60€ Minä lyön 6,50 lisää perflop. floppi pelkkää roskaa, mun vuoro isken 8,50€ kaveri lyös 100€ stackista n. 48€ maksan ja menen all in. turni ja floppi ei auta. kaverin käsi. 6,9. Tämä mestari näki händyni, ei muuten kukaan viisas iske korotettuun pottiin all in pelkällä 6 parilla, varisnkin kun tuo oli flopin pienin kortti, eikä esim. väri ollut flopilla vielä edes teoreettinen.

        Tämä kuvaa hyvin tämän päivän menoa, kaikki vastustajat, tai suurin osa ovat olleet selvännäkijöitä ja ihmeen tekijöitä.

        Jos pelaa AK noin,hahhahhahhaha


      • rrrrrtr
        nyt ne meni kirjoitti:

        Loputkin rahat, viimeinen käsi AK, vastustaja 1, korottaa nl100 pelissä 3,60€ Minä lyön 6,50 lisää perflop. floppi pelkkää roskaa, mun vuoro isken 8,50€ kaveri lyös 100€ stackista n. 48€ maksan ja menen all in. turni ja floppi ei auta. kaverin käsi. 6,9. Tämä mestari näki händyni, ei muuten kukaan viisas iske korotettuun pottiin all in pelkällä 6 parilla, varisnkin kun tuo oli flopin pienin kortti, eikä esim. väri ollut flopilla vielä edes teoreettinen.

        Tämä kuvaa hyvin tämän päivän menoa, kaikki vastustajat, tai suurin osa ovat olleet selvännäkijöitä ja ihmeen tekijöitä.

        tää kaveri ties miten pelaat ja millä pelaat ja vei sun rahat. mä en ymmärrä sitä miten sä voit maksaa sen allin lyönnin, mut tän vastustajan pelin ymmärrän ja se pelas tosiaankin oikein, koska se ties sun kortit!


      • idiootti
        rrrrrtr kirjoitti:

        tää kaveri ties miten pelaat ja millä pelaat ja vei sun rahat. mä en ymmärrä sitä miten sä voit maksaa sen allin lyönnin, mut tän vastustajan pelin ymmärrän ja se pelas tosiaankin oikein, koska se ties sun kortit!

        Mitä kirjoitin, miksi maksoin? Saatana rääväsuu kakarat kun ette lue viestejä!!!

        Samaisessa huoneessa palaan jälleen ja äskeen taas kerran todistamassa huikean jaon. kolme pelaajaa potissa, all in jokainen, jokaisella taskupari, JJ, QQ, KK ja päytään AAA88, Normaalia todellakin!


      • että!!!!
        idiootti kirjoitti:

        Mitä kirjoitin, miksi maksoin? Saatana rääväsuu kakarat kun ette lue viestejä!!!

        Samaisessa huoneessa palaan jälleen ja äskeen taas kerran todistamassa huikean jaon. kolme pelaajaa potissa, all in jokainen, jokaisella taskupari, JJ, QQ, KK ja päytään AAA88, Normaalia todellakin!

        Se nyt on aivan sama millä korteilla, pelaa ja menee all in, harvoin suosikki voittaa paitsi edellisessä tapauksessa. Mutta yksi huomionarvoinen seikka kyseisellä huoneella on myös se, että aina kun rahasi uhkaavat loppua ja pamauta all in tai kunnon korotuksen roskalla, tai ihan millä tahansa, niin voitat pari kolme kättä peräkkäin, aina. Niin käy jokaiselle pelaajalle.. kunnes lopulta häviää kuitenkin jos jatkaa mesoamista, mutta tämä todistaa taas sen, että tärkeintä pokerihuoneille on rake ja sen maksimointi ja niin softa jakaa myös kortit.


      • miten voitat
        että!!!! kirjoitti:

        Se nyt on aivan sama millä korteilla, pelaa ja menee all in, harvoin suosikki voittaa paitsi edellisessä tapauksessa. Mutta yksi huomionarvoinen seikka kyseisellä huoneella on myös se, että aina kun rahasi uhkaavat loppua ja pamauta all in tai kunnon korotuksen roskalla, tai ihan millä tahansa, niin voitat pari kolme kättä peräkkäin, aina. Niin käy jokaiselle pelaajalle.. kunnes lopulta häviää kuitenkin jos jatkaa mesoamista, mutta tämä todistaa taas sen, että tärkeintä pokerihuoneille on rake ja sen maksimointi ja niin softa jakaa myös kortit.

        Sen verran vielä että hiipuvan rahan kaveri voittaa tyylillä, sillä pöytä tarjoaa lähes poikkeuksetta täyskättä varsinkin kun vastustajalla on monsteri taskupari.


      • The Rat
        nyt ne meni kirjoitti:

        Loputkin rahat, viimeinen käsi AK, vastustaja 1, korottaa nl100 pelissä 3,60€ Minä lyön 6,50 lisää perflop. floppi pelkkää roskaa, mun vuoro isken 8,50€ kaveri lyös 100€ stackista n. 48€ maksan ja menen all in. turni ja floppi ei auta. kaverin käsi. 6,9. Tämä mestari näki händyni, ei muuten kukaan viisas iske korotettuun pottiin all in pelkällä 6 parilla, varisnkin kun tuo oli flopin pienin kortti, eikä esim. väri ollut flopilla vielä edes teoreettinen.

        Tämä kuvaa hyvin tämän päivän menoa, kaikki vastustajat, tai suurin osa ovat olleet selvännäkijöitä ja ihmeen tekijöitä.

        Vihu korotti aikaisesta positiosta 5xbb, keskeltä tuli maksu, minäkin maksoin buttonilta. Herolla 68o.

        Floppi: 258 sateenkaari.

        vihu pisti 15bb allit. kakkosvihu hyppäsi pois ja minä maksoin kasiparilla. Turni ja riveri eivät auttaneet kaveria. KQs ei ollutkaan hirveän hyvä käsi...

        Jaa, miksikö maksoin? Aluksi ihan siksi, että buttonilta on mukava kurnuttaa tietyntyyppisiä pelaajia ja potissa oli melkein tarpeeksi että sillä kannatti lähteä mukaan... Mutta lähinnä siksi, että kaveri oli imagoltaan sen verran maniac, että pitihän siltä rahat hakea. Ja se oikeutti minusta flopinjälkeisen maksun. :)

        Olitkohan sinä? Vetokäsillä all-in, kun toisella on top-pair?


      • mutta epäilen
        The Rat kirjoitti:

        Vihu korotti aikaisesta positiosta 5xbb, keskeltä tuli maksu, minäkin maksoin buttonilta. Herolla 68o.

        Floppi: 258 sateenkaari.

        vihu pisti 15bb allit. kakkosvihu hyppäsi pois ja minä maksoin kasiparilla. Turni ja riveri eivät auttaneet kaveria. KQs ei ollutkaan hirveän hyvä käsi...

        Jaa, miksikö maksoin? Aluksi ihan siksi, että buttonilta on mukava kurnuttaa tietyntyyppisiä pelaajia ja potissa oli melkein tarpeeksi että sillä kannatti lähteä mukaan... Mutta lähinnä siksi, että kaveri oli imagoltaan sen verran maniac, että pitihän siltä rahat hakea. Ja se oikeutti minusta flopinjälkeisen maksun. :)

        Olitkohan sinä? Vetokäsillä all-in, kun toisella on top-pair?

        Sillä teen usein noin vaijn tiltissä, silloin kun kaikki toivo on mennyt ja vitutus 120%, tosin teen noin myös joskus hyvässä pelivireessä mutta silloin se harvemmin on virhe, kas silloin kaveri yleensä bluffaa ja minulla on tarkka nenä, joten haistan sen pelon ja lähes kuulen sen hampaiden kalinan.


    • 4595

      mitäs ette vittu osaa pelata saatanan pellet

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe