Onko Def-Shop luotettava?

Pekkiz

Eli onko tämä saksalainen http://www.def-shop.com/ luotettava? kertokaa kokemuksia ja millä maksutavalla tilasitte ja tuliko kotiin?

145

42997

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uiawbdauodbauodvb

      On luotettava. Ihan hyvä valikoima eikä kovin kallis. Tuli kotiin. Kolme kertaa oon tilannu tuolta ja noin 4 päivän päästä on tullu himaan. Toinen paketti meni kylläkin vaihtoon koska olin tilannut vahingossa liian pienen. Mutta joo, sieltä pitäs nyt taas kohta tulla uus paketti :D
      Suosittelen

      • ryijy

        Miten toi palautus/vaihto onnistu?
        Millaset postikulut tuli?


      • srhtzetueje

        eli paljonko maksaa posti kulut jos tilaa def-shopista???


      • kivakivakiva

        öö..mää kävin kattoon Def-Shopin vaatteita ja tyyliin rakastuin niihin


      • Topzy 92
        srhtzetueje kirjoitti:

        eli paljonko maksaa posti kulut jos tilaa def-shopista???

        postikulut maksoi vain 5,24 €


      • hip hop clothes
        kivakivakiva kirjoitti:

        öö..mää kävin kattoon Def-Shopin vaatteita ja tyyliin rakastuin niihin

        ylhäältä jos et osaa saksaa niin
        voit muuttaa sen englanniks t apuri


      • new era
        Topzy 92 kirjoitti:

        postikulut maksoi vain 5,24 €

        se riippuu mis päin asut myös paljon postimaksut on jos asut lapissa nii on enmmän kun vaikka jos asut stadis ja kantsii tilata on halpa ja tulee nopee kotiin asti:D:D:D


      • Kymysys?

        Miten nuo voi maksaa postiennakolla jos saanen kysyä??


      • jooohoooo

        mikähän on kun firefox ei löydä enää tätä defshopin kauppaa. onko kauppa loppunut vai jokin huoltokatko


      • hiphop boy
        kivakivakiva kirjoitti:

        öö..mää kävin kattoon Def-Shopin vaatteita ja tyyliin rakastuin niihin

        sen def-shopinhan saa suomen kieliseks


      • pekjdfksd

        jos vaatteet on yli 150 euroo, nii eikai ne jää tulliin ? mulla on kerran jääny ku tilasin vaatteita ulkomailt vai mistä nyt olikaan.


      • Mietteliäskysyjä

        Vastaako koot siellä suomalaistenkin vaatteide kokoja? Että kannattaako esimeekiksi tilata suurempaa kokoa vai onko ihan samalla.lailla?


    • makaveli

      voin sanoa että on luotettava useita kertoja tilannu aina on tullut parissa viikossa lähimpään postiin.

      • makaveli

        mulla tuli himaan asti


    • 1129394

      täysin luotettava ja vaatteet tuli kotiin asti..

    • Topzy 92

      On luotetteva koska, tilasin 183,68 euron edestä vaatteita ja kotiin asti tuli oikee nallekarkkien kera.

      • flc kauhajoki

        tilattii 60 eestä baggy pantseja ja postikulut oli noin 6,10 euroo SUOSITTELEN


      • Anonyymi

        Kerran tilasin itselleni mustat reisitaskuhousut, paketin mukana sain kondomin, jonka pakkauksessa luki "Call me: *paikka puhelinnumerolle*" Oli aika hauska :D


    • KarlKani

      Erittäin luotettava oon tilannu pari kertaa ja aina tullu paljon alennuksia ja muutebkin halpa jouduin kyllä käyttää netin sanakirjaa tilattaessa mutta toimii hyvin muuten ja postikulut 5-7E eli ei paljoo vaikka tilaa ulkomailta

      • nuubi

        olen tilannut nyt viikko sitte, ja eikä oo tullu mtn sähköposteihin he eivät vastaa, mikä vikana? Kauan teillä kesti että tuli, ja tuliko se kotiovelle mihin aikaa?


      • Monniz
        nuubi kirjoitti:

        olen tilannut nyt viikko sitte, ja eikä oo tullu mtn sähköposteihin he eivät vastaa, mikä vikana? Kauan teillä kesti että tuli, ja tuliko se kotiovelle mihin aikaa?

        Raw Blue Paint Bleach Jersey Suit Navy
        Raw Blue Paint Bleach Jersey Suit Navy Raw Blue Paint Bleach Jersey Suit Navy Raw Blue Paint Bleach Jersey Suit Navy Raw Blue Paint Bleach Jersey Suit Navy

        Raw Blue Paint Bleach Jersey Suit Navy

        Mitä toi sisältää?


      • MonizZ
        Monniz kirjoitti:

        Raw Blue Paint Bleach Jersey Suit Navy
        Raw Blue Paint Bleach Jersey Suit Navy Raw Blue Paint Bleach Jersey Suit Navy Raw Blue Paint Bleach Jersey Suit Navy Raw Blue Paint Bleach Jersey Suit Navy

        Raw Blue Paint Bleach Jersey Suit Navy

        Mitä toi sisältää?

        JA kopioin noit tekstei tuolt google-kääntäjää niin siel on:
        Maksutapojen
        Vuonna Defshop.de Voit joko maksaa pankkisiirrolla, Sofortueberweisung, Paypal tai postiennakolla.

        Postiennakko

        Kun Mode maksun Toimitamme tilauksesi suoraan tilauksesta. Tilaukset, jotka on saatu 15 vuorokauden samana päivänä lähetetty. Voit maksaa lähetyksen jälkeen kätevästi ulottuvillasi. Jos et ole kotona, saat ilmoituksen siitä postinkantaja jättää postilaatikkoon, voit noutaa näyttää passi tai ajokortti paikallisessa postin ja maksaa.

        MUTTA olin menossa tilaamaan ja vaihtoehtoina ovat vain PayPal tai iPayment, kusetusta?


      • temee-
        MonizZ kirjoitti:

        JA kopioin noit tekstei tuolt google-kääntäjää niin siel on:
        Maksutapojen
        Vuonna Defshop.de Voit joko maksaa pankkisiirrolla, Sofortueberweisung, Paypal tai postiennakolla.

        Postiennakko

        Kun Mode maksun Toimitamme tilauksesi suoraan tilauksesta. Tilaukset, jotka on saatu 15 vuorokauden samana päivänä lähetetty. Voit maksaa lähetyksen jälkeen kätevästi ulottuvillasi. Jos et ole kotona, saat ilmoituksen siitä postinkantaja jättää postilaatikkoon, voit noutaa näyttää passi tai ajokortti paikallisessa postin ja maksaa.

        MUTTA olin menossa tilaamaan ja vaihtoehtoina ovat vain PayPal tai iPayment, kusetusta?

        niimpä. ite olisin tilaamssa posti ennakolla mutta ei tule sitä vaihtoehtoa? mutta infostakun katsoo ja maksu tavat niin siellä on postiennakko, elikkä miten voin tilata posti ennakolla?


      • agrgda
        temee- kirjoitti:

        niimpä. ite olisin tilaamssa posti ennakolla mutta ei tule sitä vaihtoehtoa? mutta infostakun katsoo ja maksu tavat niin siellä on postiennakko, elikkä miten voin tilata posti ennakolla?

        Postiennakolla ei voi tilata suomeen vain ja ainoastaan Saksaan ja sen lähimaihin, se ilmoittaa mahdolliset maksutavat maksettaessa. Suosittelen Visaa, koska rahat saa takaisin jos iskeekin kiinni kusetus.


    • duff man

      mitenkä tuolta tilataan ku en osaa saksaa mulla on toi sanakäännös homma ja sekää ei kovin hyvin toimi!!!!!!

    • duffman12

      Joo sama homma täällä. Tilasin viikko sitten kamaa mut ei oo tullu ees confirmation mailia.. eikä oo muutenkaan vastannu maileihin...!
      En tiä sit onko niillä joku katko siellä päässä?!?!

      • leija992

        yritin tilata eilen tuolt vaatteit mutt sielt ei tullu mtn vahvistusta eikä päästäny eteenpäin siitä luottokortti tietojen antamisen jälkeen.. pitäskö yrittäää viel uudestaa?


      • jepsssss
        leija992 kirjoitti:

        yritin tilata eilen tuolt vaatteit mutt sielt ei tullu mtn vahvistusta eikä päästäny eteenpäin siitä luottokortti tietojen antamisen jälkeen.. pitäskö yrittäää viel uudestaa?

        tilasin tossa 7 päivää sitten tilisiirrolla ja tuli tossa semmone viesti sähköpostii että en ois muka maksanu sitä (google-kääntäjän mukaan)? tililtä kyllä menny rahat samaa tilinumeroo ja sillee. mikähän lie on hätänä..


      • ggrthbyy
        jepsssss kirjoitti:

        tilasin tossa 7 päivää sitten tilisiirrolla ja tuli tossa semmone viesti sähköpostii että en ois muka maksanu sitä (google-kääntäjän mukaan)? tililtä kyllä menny rahat samaa tilinumeroo ja sillee. mikähän lie on hätänä..

        Tilasin eilen ja tänään ne oli lähettäny sen jo suomeen päin, aika nopeaa oiminta.
        käyttäkää tätä kun yritätte suomentaa, täytyy kyllä vähän itsekkin pähkäillä.
        http://translate.google.com/?hl=fi#de|fi|

        Mulle tuli sellainen visti sähköpostiin että ojs tuote ei tuu 4päivän sisällä niin ota yhteyttä, JA MUISTA LIITTÄÄ AIKASEMAT KESKUSTELUT SAMAAN VIESTIN.


      • Viitanen
        ggrthbyy kirjoitti:

        Tilasin eilen ja tänään ne oli lähettäny sen jo suomeen päin, aika nopeaa oiminta.
        käyttäkää tätä kun yritätte suomentaa, täytyy kyllä vähän itsekkin pähkäillä.
        http://translate.google.com/?hl=fi#de|fi|

        Mulle tuli sellainen visti sähköpostiin että ojs tuote ei tuu 4päivän sisällä niin ota yhteyttä, JA MUISTA LIITTÄÄ AIKASEMAT KESKUSTELUT SAMAAN VIESTIN.

        joo mulle tuli sama viesti... kyselin sitä lähetysseurantakoodii ja ne lähetti jonkun KAI mutta en sillä löydä mitään tietoja. Sivulla kyllä luki ja tuli sähköposti että vaatteet on lähetetty jo.


      • Viitanen
        Viitanen kirjoitti:

        joo mulle tuli sama viesti... kyselin sitä lähetysseurantakoodii ja ne lähetti jonkun KAI mutta en sillä löydä mitään tietoja. Sivulla kyllä luki ja tuli sähköposti että vaatteet on lähetetty jo.

        No tulihan ne vaatteet. Ovelle asti tietenki toivat, mutta ei kauan viittinyt postimies ootella ovella, heti ovikellon soitua nousin sohvalt ja pistin housut jalkaan ja suoraan ovelle niin oli postimies jo autossa peruuttelemas pois. No mut vaatteet tuli aika nopeesti kuitenki ja olis tullu vielä nopeammin mut tieten ku ei posti kulkenu tos joulun aikaan. Tulihan sieltä vielä 5 euron lahjakorttiki mukana.


      • haluaisitilata
        Viitanen kirjoitti:

        No tulihan ne vaatteet. Ovelle asti tietenki toivat, mutta ei kauan viittinyt postimies ootella ovella, heti ovikellon soitua nousin sohvalt ja pistin housut jalkaan ja suoraan ovelle niin oli postimies jo autossa peruuttelemas pois. No mut vaatteet tuli aika nopeesti kuitenki ja olis tullu vielä nopeammin mut tieten ku ei posti kulkenu tos joulun aikaan. Tulihan sieltä vielä 5 euron lahjakorttiki mukana.

        Pystyykö Def.shop:ista tilaamaan vaatteita postiennakolla??


      • Viitanen
        haluaisitilata kirjoitti:

        Pystyykö Def.shop:ista tilaamaan vaatteita postiennakolla??

        Ei ollut ainakaan minun kohdalla mahdollista ja yleensähän se ei ole mahdollista kun tilaa saksasta/ulkomailta.


      • h0pp4ri
        jepsssss kirjoitti:

        tilasin tossa 7 päivää sitten tilisiirrolla ja tuli tossa semmone viesti sähköpostii että en ois muka maksanu sitä (google-kääntäjän mukaan)? tililtä kyllä menny rahat samaa tilinumeroo ja sillee. mikähän lie on hätänä..

        mul oli sama homma mut laitoin defiin maksupäivän jolloin olin maksanut nii kohta tuli sähköpostiin että asia on selwitetty ja vaatteet tuli


      • Humppas
        jepsssss kirjoitti:

        tilasin tossa 7 päivää sitten tilisiirrolla ja tuli tossa semmone viesti sähköpostii että en ois muka maksanu sitä (google-kääntäjän mukaan)? tililtä kyllä menny rahat samaa tilinumeroo ja sillee. mikähän lie on hätänä..

        Jej, jep, samaset on kokemukset. Tuotteet on edelleen saamatta jotka tilattiin 2 kuukutta sitten. Väittävät samaa että raha ei oo menny perille vaikka se on meidän tililtä häipynyt. ELI EN SUOSITTELE TILAAMAAN!


    • tb

      Nykyäänhän tuon sivun saa suomen kieliseks

      • bbb

        mistä saan selville iban tilinumeron ja bic koodin.olen maksamassa tilisiirtona......ja täytyykö minun maksaa tilisiirtona vaan nuo toimitusmaksut vai koko hinta ostamistani vaatteista....vastaus nopeesti pliis???


      • fdhlöfljhlhfdg

        Joo ton def shop sivun saa nykyään suomen kieliseks


      • aw<erawer
        fdhlöfljhlhfdg kirjoitti:

        Joo ton def shop sivun saa nykyään suomen kieliseks

        Mulla tuli defist huppari 3 päiväs! OLIPA NOPEAA TOIMINTAA YLLÄTYIN IHAN JA VIELÄ IHAN KOTIOVELLE ASTI TOIVAT!!


      • defshoptilaaja
        aw<erawer kirjoitti:

        Mulla tuli defist huppari 3 päiväs! OLIPA NOPEAA TOIMINTAA YLLÄTYIN IHAN JA VIELÄ IHAN KOTIOVELLE ASTI TOIVAT!!

        Joo eli tilasin tuolta defshopista 150e eestä kamaa joku 3pv sitten. Tilasin housut, capin, hupparin ja t-paidan. Rahat on mennyt tililtä mutta s-postiin ei oo tullu viellä mitää että oisivat lähettäny suomeen tai mitään.


    • temee-

      niimpä. ite olisin tilaamssa posti ennakolla mutta ei tule sitä vaihtoehtoa? mutta infostakun katsoo ja maksu tavat niin siellä on postiennakko, elikkä miten voin tilata posti ennakolla?

      • blablabalbla

        Ite koitin tilata tilisiirrolla, mutta iski sitte siihe lisämaksuja joku 40 € joten ei kiitos. En tiiä miten te muut ootte saanu nii halvalla, mutta Nordean verkkopankissa tuli ainaski noi 40 egee lisäkuluja. Nyt ei ees anna vaihtaa sitä maksuvaihtoehtoo siellä def shopin sivuilla, eikä anna poistaakkaan tota tilausta. Eikse tuolla voi maksaa iha luottokortilla vai mikä toi Paypal juttu on?


      • temee-
        blablabalbla kirjoitti:

        Ite koitin tilata tilisiirrolla, mutta iski sitte siihe lisämaksuja joku 40 € joten ei kiitos. En tiiä miten te muut ootte saanu nii halvalla, mutta Nordean verkkopankissa tuli ainaski noi 40 egee lisäkuluja. Nyt ei ees anna vaihtaa sitä maksuvaihtoehtoo siellä def shopin sivuilla, eikä anna poistaakkaan tota tilausta. Eikse tuolla voi maksaa iha luottokortilla vai mikä toi Paypal juttu on?

        voi vissii iha luottokortillakin.


      • erkki97
        temee- kirjoitti:

        voi vissii iha luottokortillakin.

        mikä on paypal???


    • Sami.

      Mä oon ostamassa Lätsää sielt, nii mun mielest se on 100% luotettava koska jos esim maksaa 35€ Niin eka maksat ne 12.50€ ja sit loput kun saat tuotteet jotka oot tilannu, ja se postikulu ei maksa mitään.

    • sami_

      Tilasin sunnuntaina ja perjantaina tuotiin tilatut vaatteet kotiovelle. Tilattiin visalla ja hyvin hoitu.

      • defshopinvaatteet

        Voisko joku selittää ihan vaiheesta vaiheeseen että miten siellä voi tilata visalla? olenko vain sokea vai mikä on kun ei niis maksuvaihtoehdois näy... tai jos joku ees suunnillee selittäs et mite visal onnistuis.. kiitos (:


    • Diuddau

      tein itekkin tilisiirtona ja maksoin etukäteen def-shoppiin ja oikeaan oisitteeseen ja tilinumeroon meni , ei ole mitään s-postia tullut ja toivottavasti tuleekin vaatteet ! ensimmäinen kerta on tämä kun ostan ulkomailta vaatteita.

      • valtterixd

        Itekki tilasin ennakko maksulla mutta mitään vahvistuksia ei ole tullut mut rahat kyl lähti tililtä


    • Rahojani venatessa

      Tilasin yli 200euron edestä tavaraa.
      Maksoin ennakkomaksulla. Tein defshopin sivustolle käyttäjän ja sieltäkin näen tilauksen tilan jossa lukee että he odottelevat vieläkin maksua.
      Tilauksesta on jo yli viikko..
      Juttuni taisi kusta siinä että en maksanut sitä "ulkomaan maksulla" vaan klikkasin suoraan "uusi maksu" ja laitoin siihen IBAN numeron. Kuitenkin siinä lukee että "Voit maksaa euromääräisen maksun kotimaahan ja muihin EU- tai ETA-maihin tai Sveitsiin."
      Eli eikö rahojeni olisi pitänyt mennä perille?

      Hoodboyzzin kanssa kävi sama juttu, paitsi että he lähettivät minulle sähköpostia jossa kertoivat että eivät ole saaneet vieläkään maksua.

      Miten vitussa saan massit takas?

      • tilaaja80

        Tähän ketjuun kirjoitan oman kokemukseni. Eli tilasin collogepuvun, jonka toimitus kesti n. pari viikkoo. Puku tuli ja tosi hyvän tuntuinen on mutta on iso ja pitäisi palauttaa. Sivullahan lukee, että postiin vaan viedä ja sanoa, että asiakaspalautus on... No kävin sitten postissa ja sanoivat, ettei onnistu..Eli pitäis ite maksaa,...19-25 euroo menis siitä...että että...odotan nyt vielä heidän yhteydenottoa, että mikä on heidän kommentti tähän asiaan.
        Pitänee ehkä yrittää laittaa huutonettiin vaikka puku myyntiin, taitaa helpommalla päästä...


      • toiveikas yhä

        sähköpostin, joka on automaattinen, etten ole maksanut pakettia, siitä viestistä kyl ymmärsin et jos on maksanut niin ei tarttee noteerata.
        Olin maksanut ja lähetin sinne viestin et tässä kopio pankin tiedoista blaablaa. Heiltä tuli heti hieman myöhemmin viesti että rahat on löytynyt paketti tulee pian. Odotan vielä pakettia, tuo viesti tuli siis 10.12.
        Ja rahat olin maksanut 7.12


      • toiveikas yhä
        toiveikas yhä kirjoitti:

        sähköpostin, joka on automaattinen, etten ole maksanut pakettia, siitä viestistä kyl ymmärsin et jos on maksanut niin ei tarttee noteerata.
        Olin maksanut ja lähetin sinne viestin et tässä kopio pankin tiedoista blaablaa. Heiltä tuli heti hieman myöhemmin viesti että rahat on löytynyt paketti tulee pian. Odotan vielä pakettia, tuo viesti tuli siis 10.12.
        Ja rahat olin maksanut 7.12

        eilen kotiovelle asti toimitettuna. Ja nallekarkkien kera. Halpa toimitus 7,50e


      • dslkhfåsd

        Pakko tulla korjaamaan tilanne ettei jää huono kuva defshopista.
        Tilaukset tuli tänään perille. Viivästyminen johtui "joulukiireistä"
        lähetin heille kuitin sähköpostissa ja he olivat löytäneet maksuni :)
        Kiiiiitos!


      • Odottelee edelleen!

        sulla sit meni kokonaisuudessaan et sait kamat vai saitko rahat takas? tääl odoteltu yli viikko ja lukee vaan että maksua odottavat.maksu on sinne menny ja kuitit lähetetty mut sielt ei vaan ole kuulunut mitään..


    • hkfjglttfhgfufg

      voiko joku selittää mulle ton EU-tilinsiirron tilasin collarit ja hupparin ja sit mun sähköpostii tuli def shopist samantien 3 viestii et (-Tilauksesi ei alusta asti olemme saaneet maksun-) ?? joku kokenut tilaaja varmaa osais selittää??

    • tarttis apua

      Hei voiko joku selittää et ku maksaa sil EU-tilisiirrolla nii tuleeko se oikea tili numperi sähköpostiin vai näkyykö se sit tilaus vahvistuksessa ku mul näkyy kaks eri numeroa kummasakin ku yritin tilata ja mikä niillä näkyy viittenä sit? toimiiko se tilausnymero viitteenä

    • mika 89

      juu itseni mielestä tämä paikka on epäluotettava siellä kun ei vaan asiat suju niinkuin pitäs.

      Olen tilannut sieltä muutaman kerran vaatteita ja muutamat karl kani gollege housut oli tilauksessa ja kesti 1 1/2 kuukautta että saapuivat.
      Ja koko aika jouduin olemaan heihin sähköpostilla yhteydessä että missä tavara viipyy mutta tulivat kuitenkin.

      Sitten tilasin juuri vähän aikaa sitten takin tyttö ystävälle sieltä kyseiseltä sivustolta ennen joulua että saisi antaa sen joululahjaksi mutta toisin kävi.
      Ensin odottelin pakettia mutta ei näkynyt kuukauteen ja sitten aloin taas lähettää heille sähköpostia ja he olivat hukanneet kaikki osto tiedot sun muut maksu tiedot että tuote oli edes maksettu ja jouduin lähettään heille kaiken näköisiä maksu tapahtumia sun muuta sähköpostilla.
      No sitten takki tuli mutta oli aivan väärä takki kuin mitä olin tilannut ja ei muuta kuin lähettämään takaisin ja jouduin maksamaan itse posti maksun 18e kun lähetin sen takaisin ja en ole tähäpäivään mennessä saanut niitä postikuluja takaisin vaikka lupasivat.
      No taas heillä kaikki tiedot hukassa ja sama rumpa uudestaan ja sain vihdoinkin oikean takin mutta aikaa meni 3kk ja kesä häämöttää jo että sellanen talvitakki ostos :D

    • Äitikkä 1

      Parin vuoden ajan useita tilauksia vuodessa ollaan tilattu perheen nuorisolle vaatteita täältä ja aina on tullut jokaikinen paketti ja just se mitä on tilattu.Tavallisella pankkisiirrolla maksettaessa tilaus voi viipyä lähes pari viikkoa,Saajan tilinumeroksi ibanDE22 1007....... ja bic DEUT.......... saajan nimi DEFshop.de saajan osoitteeksi Waldemar..... osoitteineen. Viestikenttään laitan tilausnumeron ja asiakasnumeron.Paypal -maksuna telee nopeammin.
      Palautus ja vaihto ei onnistu luvatusti vaan joutuisi itse maksamaan parinkympin postimaksut sinnepäin.Rawblue-huppareista kokemuksia meillä ,että nuppaantuivat ikävästi jo ennen ensimmäistä pesua.Samoin farkuissa meinaa koristeet irrota.Verkkavaatteet olleet kestävämpiä.Muuten vaatteet olleet laadukkaita ja kun tilaa tunnettuja merkkejä tietää mitä saa.Hinnat kuitenkin noin puolet halvempia mitä Suomessa.

    • EpÄiLeVä200

      Minä tilasin lauantaina capin ja skeittarit. Ei ole näkynyt pakettia ja huomenna olis jo perjantai... voisikko ne tulla joskus vai onko se kusetus sivu????????

    • mutsi tilasi kidille

      Onko se kusetusta??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    • Earthreim

      Huomasin saman kuin Äitikkä 1. Eli jos jostain syystä et ole vaateisiin tyytyväinen ja haluat palauttaa ne joutuu sen tekemään omalla kustannuksella. Noin 20 euroa ei nyt ole älytön summa siihen nähden että vaatteet ovat halvempia kuin Suomesta ostettaessa (eritoten jos ostaa valmiiksi alennettuja tuotteita), mutta harmittava kuitenkin. Katsonkin tästä eteenpäin lukeeko sivulla miten asiakaspalutus tehdään, ettei tule lisää itse maksettavia postikuluja. Soitin muuten Defshopin "asiakaspalveluun" saksaan, missä on vain automaatti kertomassa samat asiat saksan kielellä kuin mitä sivuilta voit lukea. Sama juttu on luultavimmin sähköpostin kanssa, sieltäkään on ilmeisesti turha odottaa mitään vastausta ihmiseltä. Automaatti ilmoittaa sieltäkin, että vastaamme mahdollisimman pian kysymykseesi, mutta epäilen ettei sieltä tule vastausta koskaan kuulumaan. Toisaalta ymmärrän defshoppia ettei se maksa asiakkaidensa postikuluja palutuksissa, koska yritys myy vaatteita niin moneen maahan ettei se voi olla kannatavaa maksaa palutuskuluja. Aina sitä oppii jotain uutta.

    • Earthreim

      Täytyykin kertoa viimeisimmät tapahtumat tässä vaateiden palautuksessa. Nyt Defshop vastasi sähköpostiini ja lupasi maksaa rahat kunhan ilmoitan IBAN ja SWIFT numeroni. IBAN on siis pankkitilisi numero ja SWIFT pankkitunnus, joka kertoo missä pankissa tilisi on. Oman pankksi kotisivulta löydät tästä enemmän tietoa. Postikulutkin he lupasivat maksaa kunhan muistat laittaa palutusta tehdessäsi kopion maksetuista postikuluista mukaan pakettiin. Tai sitten scannaat kuitin koneelle ja lähetät sen liitteenä sähköpostilla. Ajattelin itse scannata kuitin heille vielä ja katsoa saanko rahani postikuluista takaisin. Kyllä tämä liike vaikuttaa ihan asialliselta kunhan vain sinulla on aikaa odottaa rahojasi.

    • jokuvain1234

      Itsekin oon tilaamassa reilu 100e eestä kampeta defistä, oisin postiennakkoa hlaunnu mutta ei antanu vaihoehoksi. Painoin siitä mikä on harmaalla että Ei toimituskuluja, nii luin sieltä että ne ei lähetä postiennakkona ulkomaille...pitää nyt vielä harkita ostoa koska on ollu tässä ketjussa niin puolesta ku vastaan tuosta tilisiirrosta :D

    • koot?

      Millaisia ne koot ovat tuolla? Kun tilasin M kokoisia vaatteita joita yleensäkin käytän niin onkohan ne hyviä vai liian pieniä/isoja?

    • vaihtelee

      Koot vaihtelee paljon. joskus 30" voi vastata suomen 32" ja joskus 28"

    • pakko tietää!

      Tuleeko yleensä vahvistus heti vai myöhemmin kun on tilannut??

      • Yleensä tulee samantien. Hankkikaa ihmiset visa electron niin rahat liikkuu paljon nopeammin.

        Itse sen "mallin" kokoinen niin tosi kiva kun ei ikinä ole ollut ongelmia kokojen kanssa. Varsinkin "räppivaatteet" ovat jenkkikokoja ja yleensä isompia kun esim L olisi normaalisti Suomessa. Kannattaa kattoa niitä mittataulukoita.


    • fafagqrgq

      tehtiin kaverin kanssa 2 tuntia vi*un tilausta ja koskaan ei saatu tilausta perille. sivulla helvetisti kirjotusvirheitä ym bugeja. paska kauppa. halpaa ja hyvää tavaraa.

    • ._.

      muista kommenteista eroten voin sanoa että ei nähtävästi ole.. maksettiin ennakkoon ja tässä 4viikkoa odoteltu kun maksimi pitäisi olla 3 viikkoa.. tiedä sitten tuleeko ollenkaan

      • Bflejh

        Se saattaa johtua (ja aika todennäköisesti johtuuki) jouluruuhkasta. Silloin postit on aika tukossa


    • huumori

      kannattaako tilata näin joulunaikaan? Vai onko niin kovat jouluruuhkat? ite maksaisin paypallilla et rahat siirtyis ainaski nopeesti ja helposti

      • siis

        Def-Sopin koko sivun alareunasta löytyy tietoja toimituksista ja maksuista yms ja kanttii ne katoo läpi ni selvii moni kysymys. Esim toimitusajoista: Miten pitkä on keskimääräinen toimitusaika?

        DefShopin toimitusaika on yleensä 3-8 arkipäivää. Mutta kokemuksesta voimme sanoa, että väliin sattuvat juhlapyhät pidentävät toimitusaikaa.

        eli ei kannata tilata joulun kaltaisina pyhinä ainakaan...


    • asd

      Juu ohan se sivu ihan asiallinen kunhan laitat tiedot oikein. Jos tuotetta ei kuulu kannattaa lähettää sähköpostia. Itte lähetin sähköpostia, vastaus tuli mutta kesti hieman.

    • h

      joo en sitte viittyny ottaa riskiä että ehtiikö.. jos sit vaikka synttärilahjaks tilais sieltä. onneks topstreetwearis löyty vastaavanlaisia tuotteita lyhyemmällä toimitusajalla

    • Hups!

      Mitä teen kun tilasin yhden hupparin ja viitteeksi piti laittaa tilausnumero mutta unohdin sen kokonaan? lähetin sähköpostin sinne. ja kun maksoin sen nii viestiksi laitoin sen hupparin nimen ja koon.

    • eienääjumalautaikinä

      def shop, aivan vitun paska pulju. yhtää sen halvempaa kamaa ja ihan sairaat toimitusajat. jos on valmis kommunikoimaan saksaksi ja englanniksi epäpätevien asiakaspalvelijoiden kanssa ja joka toisessa tapauksessa selvittelemään, että tilaus on jo maksettu vaikka he muuta väittävät sekä odottelemaan tilattuja tavaroita kuukaustolkulla. sysipaska mesta siis kaiken kaikkiaan. jos jollain yksittäisinä kertoina onkin tavarat tullu ajallaan ni hyvä mut kokonaisuutena hanurista koko kioski!

    • ??????????????????

      Mitä teen kun tilasin yhden hupparin ja viitteeksi piti laittaa tilausnumero mutta unohdin sen kokonaan? lähetin sähköpostin sinne. ja kun maksoin sen nii viestiksi laitoin sen hupparin nimen ja koon.

    • ??

      tilasin 10.1.2012 takin eikä oo vielläkää tulut .

    • hakija

      no lähetä viestii def shopil jos ei kuteet tuu.

    • Kannatan tilaamaan täältä!!

      Ite oon tilannu melkeen kaikki miun kuteet sieltä ja oon tykänny niistä. Kuteet kestää, eikä oo ees sika kalliita. Mulla on ainakii tullu ihan 3-5 pv:ssä kotiovelle kaikki mitä oo tilannu sielt :D Muutamat kaverit kans sielt tilaa ja ne on kanss tykänny.
      Eikä oo ollu ongelmaa jos on pitäny palauttaa takasiii niii aina on rahat tullu tilille.

      • norre84

        AUTTAKAA, tilasin def shopista 3 housut 250€ maksuvaihtoehto on etukäteismaksu eli tilisiirto, no en pystynytkään maksamaan verkkopankissa ulkomaille joten tarvii mennä pankkiin sisää..tuleeko siitä jotain kuluja kun tekee tilisiirron ulkomaille ja kauanko siinä kestää että näkyvät heillä????toi on meinaa aika suuri summa jos vaatteita ei tuukkaan perille, joten ootteko saaneet vaatteenne perille asti??? KUN OLLETTE TEHNEET TILISIIRRON NIIN KUMPAAN TILINUMEROON? EU SISÄISEEN VAI SIIHEN KANSAINVÄLISEEN???Onko sillä väliä?koska mun mielestä ne oli samat tiedot molemmissa?!? mulle tuli ainakin se tilaus vahvistus heti kun olin tilannut tuotteet ja siinä tuli myös ne laskutus tiedot.ONKO KAIKILLE TULLUT VAHVISTUS SIITÄ ETTÄ ON MAKSANUT RAHAT SINNE JA TILAUS ON TULOSSA VAI ONKO JOLLAIN RAHAT MENNEET HUKKAAN?.kiitoksia vastauksista! ja pystyykö muka visa elektronilla maksamaan kun joku oli kirjoittanut niin?


      • aupua
        norre84 kirjoitti:

        AUTTAKAA, tilasin def shopista 3 housut 250€ maksuvaihtoehto on etukäteismaksu eli tilisiirto, no en pystynytkään maksamaan verkkopankissa ulkomaille joten tarvii mennä pankkiin sisää..tuleeko siitä jotain kuluja kun tekee tilisiirron ulkomaille ja kauanko siinä kestää että näkyvät heillä????toi on meinaa aika suuri summa jos vaatteita ei tuukkaan perille, joten ootteko saaneet vaatteenne perille asti??? KUN OLLETTE TEHNEET TILISIIRRON NIIN KUMPAAN TILINUMEROON? EU SISÄISEEN VAI SIIHEN KANSAINVÄLISEEN???Onko sillä väliä?koska mun mielestä ne oli samat tiedot molemmissa?!? mulle tuli ainakin se tilaus vahvistus heti kun olin tilannut tuotteet ja siinä tuli myös ne laskutus tiedot.ONKO KAIKILLE TULLUT VAHVISTUS SIITÄ ETTÄ ON MAKSANUT RAHAT SINNE JA TILAUS ON TULOSSA VAI ONKO JOLLAIN RAHAT MENNEET HUKKAAN?.kiitoksia vastauksista! ja pystyykö muka visa elektronilla maksamaan kun joku oli kirjoittanut niin?

        mulla tulee lukemaan nordean verkkopankissa et se bic/swift numero ei kelpaa, minkä ne lähetti mulle s-postiin??? onko vika vaan täällä päässä vai mitä viddua???
        bic/swift COPA DEF FXXX ja siihen tuli lukemaan että kelpaa vaan a-z isot ja pienet kirjaimet....ööö eix toi nyt sit just oo a ja z välissä noi kirjaimet.ihmettelen kyllä. tuliko jotain maksuja kun maksaa verkkopankissa ulkomaille?????


      • ollu
        norre84 kirjoitti:

        AUTTAKAA, tilasin def shopista 3 housut 250€ maksuvaihtoehto on etukäteismaksu eli tilisiirto, no en pystynytkään maksamaan verkkopankissa ulkomaille joten tarvii mennä pankkiin sisää..tuleeko siitä jotain kuluja kun tekee tilisiirron ulkomaille ja kauanko siinä kestää että näkyvät heillä????toi on meinaa aika suuri summa jos vaatteita ei tuukkaan perille, joten ootteko saaneet vaatteenne perille asti??? KUN OLLETTE TEHNEET TILISIIRRON NIIN KUMPAAN TILINUMEROON? EU SISÄISEEN VAI SIIHEN KANSAINVÄLISEEN???Onko sillä väliä?koska mun mielestä ne oli samat tiedot molemmissa?!? mulle tuli ainakin se tilaus vahvistus heti kun olin tilannut tuotteet ja siinä tuli myös ne laskutus tiedot.ONKO KAIKILLE TULLUT VAHVISTUS SIITÄ ETTÄ ON MAKSANUT RAHAT SINNE JA TILAUS ON TULOSSA VAI ONKO JOLLAIN RAHAT MENNEET HUKKAAN?.kiitoksia vastauksista! ja pystyykö muka visa elektronilla maksamaan kun joku oli kirjoittanut niin?

        niin


    • asdqwe

      oon tilaamas defshopista lippistä, valikoima laaja ja hyvä, mutta tuleeko tavarat perille?

      • Vittu

        Vitun jonne.. kyllä tulee!! lue noit aikasempia kommentteja!


    • BOUP

      Kyllä on luotettava paikka! :) Itse olen tilaanu pari kertaa yli 200€ vaatteita ja tyytyväinen oon ollu!

    • paskka

      miks tuol on mahollisuutena maksaa postiennakolla, kun sitte kassalla ei oo ku pay pal, moneybookers jne?

    • ddakkuri

      Ulkomailta ei voi tilata suomeen postiennakolla Se koskee vaan sveitsii itävaltaa ja saksaa

    • VITUTTAA5555

      Tilattii 30euron lippis ja kappas vain lasku tuli kyllä mutta tuotetta ei oo tullu kahtee viikkoon, ja mitää koodiakaa ei oo tullu sähköpostiin mitäs tällekki vois tehä?

      Onks muille tapahtunu samoin ettei tuotetta ookkaa tullu ja joteki saanu tulee vaik pistämäl viestii?

      • simotopelius

        et oo varmaa laittanu sitä tilausnumeroa sinne kun maksat sitä verkkopankis. se pitää laittaa sinne "viite" kohtaan. muutenhan ne ei tiedä kenen tilausta maksetaan ja ne vaa saa rahat siit.


    • Santzu

      On luotettava! Tullut tilattua sieltä jo noin 200 eurolla. Saat tarroi mukaan, alennuskuponkeja (välillä) ja myöskin välillä Haribo karkkeja! Ja ei ole mitään moitittavaa,ehkä luotettavin nettikauppa.

    • mokavoikäydä

      Ihan hyvä ja luotettava paikka. Tilasin 200 eurol vaatteita ja sitte ku aloin laskua maksaa ni unohin pistää viitenumeroksi tilausnumeron. olin ihan varma et nyt jäis vaatteet saamatta mut pistin sähköpostissa sen numeron niille ni kotiin ne sitte 5 päivän päästä tuli. Kannattaa sieltä hommata

    • 5/5 Def-Shop

      Mahtava sivusto. lähettivät oikein Saksalaisia Haribo karkkejakin tilauksen mukana : ) Suosittelen. Visalla maksetut.

    • luke69

      onko kelleen käyny sellasta mokaa ku on tilannu vaatteita tuolta ja maksanu verkkopankilla niin unohtanu laittaa viitteeseen asiakasnumeron? jos on niin tuliko ryysyt silti perille? ite en hoksannu laittaa viitettä ollenkaa

    • dickiess

      Kokeilin Def Shopin "halvin-hinta-takuuta". Sain loistavan tarjouksen eräästä takista - sen jälkeen varsinainen tilaaminen olikin vaikeaa. Aluksi he eivät löytäneet asiakastiliäni, vaikka lähetin asiakasnumeroni, salasanat yms. Monen mutkan kautta sain tilaukseni vihdoin maksettua PayPalin kautta. Seuraavana päivänä saapui sähköpostiini tilausvahvistus, johon osoite oli kirjoitettu VÄÄRIN. Katsotaan saanko korjattua osoitetiedot DHL:n kautta ja tuleeko oikeat tavarat... epäilen.

    • dickiess

      Päivitys: takki saapui perille muutamassa päivässä. Hyvin pakattu ja paketissa laadukas takki. Ei moitteita, vaikkakin asiakaspalvelu hieman kangerteli.

    • enkerr0123

      Mitäs olette niin vitun avuttomia paskoja noiden tilaamisien kanssa? Heti kun joku tuote on vähänkin myöhässä niin ollaan haukkumassa koko yritystä maanrakoon. Jos niillä on 1000 tilaajaa päivässä niin ei ne kaikkea voi itse siellä tehdä vaan ne on automaatteja mitkä sieltä vastaa. Opetelkaa lukemaan ja olemaan huolellisia niin homma sujuu. Oon tilannut noin 2000e arvosta yhteensä eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia maksoi sitten tilisiirrolla tai luottokortilla.

    • hensu3

      Tilasin tuolta takin joka maksoi 60€ (verkkopankilla) laitoin viestiin tilausnumeron ja kopioin tiliksi saman mikä oli saamassani sähköpostissa, kuitenkin sivuilla näkyi että en ollut maksanut tuotetta ja lähetin viestiä yritykseen, josta sitten vastattiin etteivät he löydä maksuani -.- vähän kyllä vituttaa kun meni nuo rahat hukkaan, köyhä opiskelija kun olen...

    • hyvääpalvelua

      ite tilasin sieltä n. vuosi sitte, maksoin sillä PayPal. kyllä siinä jonkin aikaa meni että ne sai sen maksun, ja kahdessa viikossa tuli tuotteet. tyytyväinen oon ollu

      • hyvääpalvelua2

        siis tilisiirrolla maksoin


    • Ras4

      Jos maksatte tilisiirrolla muistakaa käyttää "maksu ulkomaille" kohtaa! ei haitannu vaik käytin ite normi siirtoa, mutta pankis sano et olsi parempi toi ulkomaa juttu

    • vfdmlkmc

      tilasin def shopista 80 ertolla vaateitta ja vuosi on mennyt mutta ei ole näkynyt!

    • asf5

      Tilasin perjantaina eu-tilisiirrolla eli 5.4.Nyt on 9.4 tiistai ja maksun tilassa lukee:odottaa maksua. mitä teen?

    • nro1 deffshop

      ite tilasin deffshopista ekaa kertaa 45e ja sain kotiin tuotuna 4 päivässä mukaan laskien rahanselvityskessä meni 2 eli 6 päivää meni yhteensä aikaaa ja maksoin paypalilla voin sanoa että on luotettava liike
      nykyään tilaillen sieltä 300-600e vatteita ja aina on tullu perille sovittuna aikana.

      en sit osaa sanoa niitten puolesta jotka ei oo saanu tilauksiansa tuntis siltä että ette vaan osaa maksaa sitä kyseistä maksua teette sen väärin tai jotain vastaavaa niin että ne ei pysty rekisteröidä teiän maksua nitten tilille.

      mut joo suosittelen lämpimästi kaikille deffiä parempi kun topstreetwear itellä on huonoi kokemuksii niitten toiminnasta.

    • Tietämätön

      Mulla on toi sivusto ainakin suomen kielinen.
      Mutta lähteekö se silti liikkeelle saksasta vai onko suomeenki tullu defshop myymälä?Ja jos se on vieläki saksas ni eihä oo kellää tullu tullin kans mitää ongelmia?

    • tietämätön

      Meinaan siis että lähteekö se tuoye liikkeelle saksasta...

      • tietämätön

        tuote*


    • Kartiotrolli

      Sielt se kama liikahtaa ........ ei oo ollu ongelmii tullin kans ................... aina on tullu koti ovelle asti .......... !!!!!!!!

    • VastatkaaTähän

      Siis eikö tuolta def-shopista pysty tilaamaan kun PayPalilla tai MasterCardilla suomeen?

    • tumppistögö

      Hyvä kauppa! Suht nopee toimitus ja palauttaminen/vaihtaminen helppoa...

    • No problem

      täällä keskustelussa porukka on ihan paniikissa jos defshoppi ei oo saanu sun maksua muutamassa tunnissa?? Ainakin tilisiirrolla mulla kesti 3pv ennenku ne sai sen maksun. Ja housut tuli kahdes viikossa kotiovelle

    • sssssr

      Nykyään taitaa olla ilmaiset postit, sillä itse ainakin tein vähän aika sitten tuotepalautuksen eikä tarvinut maksaa postissa mitään postikuluja.

    • Porkkana63

      kymmenkunta tilausta viimeisen 5 vuoden aikana, aina kaikki tullut ihan pikaseen, mutta maksanut olen luottokortilla ja nykyisin paypal ... voitte valita .fi suomalaisilta sivuilta ja kun sopiva tuote on käsillä vaihtaa pääteeksi .com ja KAS KAS hinta saattaa pudota ... ja sitten tilaatte siitä saksankielellä.

      https://www.def-shop.fi/southpole-vernon-stretch-denim-jeans-rinsed-indigo.html
      https://www.def-shop.com/southpole-vernon-stretch-denim-jeans-rinsed-indigo.html

      näissä nyt vaan oli 2 € eroo, mut 5% lisä-ale

    • epävarmaerkki5

      onko tämä siis luotettava kuun itse nyt viipynyt 6 päivää itse tilasin paypalilla luotolla 130€ adidas nmd auttakaa tuli kyllä vahvistus mutta sen jälkeen ei ole mitään kuulunut auttakaa pliis?

      • Dkdkkd

        Sama täällä, päätin lähettää sähköpostia sinne defille että missä kamat viipyy, sanoivat että eivät voi jäljittää tilaustani ja antavat rahat takaisin ja peruvat tilauksen, lähetä sinäkin sähköpostia jotta selvis asia


      • Anonyymi

        Ei tällasten ihmisten pitäis antaa kulkea vapaana.


    • Entodellakaansuosittele

      Tilasin tuotteet 3 viikkoa sitten ja pelkässä käsittelyssä kesti viikko tänään tuli viesti että paketti on vahingoittunut ja sitä ei toimiteta. Rahat palautetaan takaisin tilille parissa pankkipäivässä. Eli en suosittele kenellekkään tilaamaan yhtään mitään tästä puljusta.
      Nähtäväksi jää tuleeko tilille edes maksamiani rahoja vai kestääkö siinäkin toiset 3 viikkoa.

      • Anonyymi

        Jos paketti vahingoittunu, niin miten vitussa se on Defshopin vika?

        Vittu näitä uunoja riittää..


    • Anonyymi

      ihan saatanan paska kauppa. 3 viikkoa odottanut, eikä oo tullu edes suomeen

    • Anonyymi

      Itellä toimii moitteetta! Ilmainen palautus vaikka verkkokauppa onkin ulkomaalainen. Monella verkkokaupalla palautuksesta pitää itse maksaa mikä on järjetöntä!

      • Anonyymi

        Kestikö sulla pitkään vaateitten tulo? Ja mulla näyttää paketin tilana sitä että se on lähetetty ja joka päivä muokkautuu arvioitu Lähetyspäivä muuttuu esim ti.13.08.2019-pe16.08.2019 ja keskiviikkona päivä saattaa olla ke14.08.2019-la17.08.2019


    • Anonyymi

      EI ole luotettava. Edelleen lähettävät vääriä kokoja mitä tilattu, Kituttaa ihan oikeesti nyt.

    • Anonyymi

      Koijaa, koijaa älä osta!!

    • Anonyymi

      Mulla oli housuissa reikä ja palautin ja rahoja en saanu takasin eikä vastaa mihinkää viestiin.

    • Anonyymi

      Tilauksesta jo kaksi viikkoa eikä tuotteita kuulu, sähköposteihin ei vastata ja puhelut menee vastaajaan. Aiemmin ei ole ollut mitään ongelmia, mutta nyt tuntuu siltä että menee huonosti.

      • Anonyymi

        Moi saitko sä ikinä sun tilausta vai miten hoidit ite just menin laittamaa 100 euroa defshopiin ja nyt stressaa


    • Anonyymi

      En suosittele huono palvelu

    • Anonyymi

      Tilasin viikko sitten ja vaatteet tulikin nopeasti. Mutta eivät vastanneet odotuksia joten ajattelin lähettää ne takasin, tilasin ilman sisäänkirjautumista. Mentäessä sivuvustolle se ei hyväksy salasanaani jonka olivat sieltä lähettäneet.. joten olen yrittänyt laittaa sähköpostia ja soittaa mutta ei mitään tapahdu.

    • Anonyymi

      Liian usein mainoksia.En pidä siitä!

    • Anonyymi

      Itse ostin 5 viikkoa sitten sieltä useammat farkut jotka halusinkin palauttaa. Tarvitsin kuitenkin palautuslomakkeen joka pitää tilata heiltä sähköpostitse jos on tilannut rekisteröitymättä. Viimeisen viiden viikon aikana olen laittanut heille kuusi sähköpostia joista mihinkään ei ole vastattu ja olen koittanut soittaa useana päivänä mutta aina linja on varattu ja puhelu katkeaa. Järjettömän surkea paikka.

    • Anonyymi

      Pippeli

    • Anonyymi

      Hei ainakin kun ostat klarnan kautta sitten se palautus juttu kestä. Ota kuvia varmuudeksi ja kuitista kuvia. Pitäisi ottaa yhteyttä klarnan ja Defshopin kanssa ja lähetä heille todistuksia, että olet lähettänyt takaisin postin kautta kaikki mikä oli sulla.
      Ainakin minä olen tehnyt näin.

      Ystävällisesti terveisin,
      Stella

      • Anonyymi

        Mä tilasin just tänään 100 eurolla tavaraa defshopista mutta sitten tuli nämä kommentit vastaan ja iskin peruutus pyyntöä sähköpostilla defshopille tilauksestani saankohan rahani takaisin ja vastaavatkohan edes ( pankki kortilla maksoin) vai mitenköhän tässä nyt käy:(


    • Anonyymi

      Ei ole luotettava. Meille tuli osa väärän kokoisia tuotteita. Rahoja ei meinaa saada takaisin, jos joudut palauttamaan. Rahojen palautus kesti 2 kk ja rahat sai vasta melkoisen soitto-, sähköposti- ja valitusrumban jälkeen. Tuntui huijaukselta ja väsytystaktiikalta. Jos olisin luovuttanut jatkuvan yhteydenpidon, epäilen etten olisi saanut rahojani ikinä takaisin.

      Yhteys aina myös Klarnaan tai Visaan, jotta palautus edistyy. Millä nyt on maksanutkin.

      En enää ikinä tilaa Def-shopista, enkä suosittele muillekaan.

      • Anonyymi

        Vittu menin sitten tilaamaan tuolta defshopista takin ja siinä seuranta kohdassa lukee paketti ei ole saapunut postille. Onko normaalia? Tilauksesta kuitenkin jo viikon verran arkipäiviä. Saanko rahat takaisin vai mitä vittua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu menin sitten tilaamaan tuolta defshopista takin ja siinä seuranta kohdassa lukee paketti ei ole saapunut postille. Onko normaalia? Tilauksesta kuitenkin jo viikon verran arkipäiviä. Saanko rahat takaisin vai mitä vittua

        ootkos saanut


    • Anonyymi

      Kuinka kauan teillä kesti että teidän pakettinne tuli

    • Anonyymi

      Todella hienoja vaatteita. Tilaisin kaupan tyhjäksi varmasti jos olis varaa. Yks omia lempikauppojani mistä tilaan kun tilaan vaatteita netistä.

    • Anonyymi

      Älkää tilatko. Luvataan suomenkielistä palvelua mutta palauttaessa vaatteita tulee vain saksankielisiä viestejä ja rahoja ei kuulu.

    • Anonyymi

      Wow, marvelous weblog structure ! How lengthy have you been running a blog for ? you make running a blog look easy. The whole glance of your web site is fantastic, as neatly as the content
      My Blog: <a href="https://www.secretdiaryofacallgirl.in">Dehradun Call Girls</a>
      <a href="https://www.secretdiaryofacallgirl.in/call-girls-number.html">Call Girl Number</a>
      <a href="https://www.secretdiaryofacallgirl.in/call-girl-near-me.html">Call Girl Near Me</a>
      <a href="https://www.secretdiaryofacallgirl.in/call-girl-in-bangalore.html">Call Girls In Bangalore</a>
      <a href="https://www.secretdiaryofacallgirl.in/mumbai-call-girls.html">Call Girls In Mumbai</a>
      <a href="https://www.secretdiaryofacallgirl.in/call-girl-in-chandigarh.html">Call Girl In Chandigarh</a>

    • Anonyymi

      En suosittele tilaaman def shopista , itse tilasin
      Farkut noin kolme viikkoa sitten , ja housut ovat ilmeisesti vielä Saksassa.

    • Anonyymi

      Ei tulityhjä laatikko kun tilasin sieltä

    • Anonyymi

      On kyl surkee sivusto! ei pysty edes seuraan omaa tilausta kun puskee vaan erroria.

    • Anonyymi

      Ei ole luotettava, tilasin lokakuussa vaatteita, mutta palautin ne. Vaativat minulta laskua, joten laitoin heille kaikki todisteet, myös sen, minkä joku oli siellä ottanut vastaan, eli odottelen edelleen rahojani. Kun laitan sinne sähköpostia, niin sieltä tulee joku automaattinen vastaus. En suosittele

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe