Saimme kutsun häihin. Kutsussa oli mainittu lahjatilin numero. Toivoisin mielipiteitä siitä, onko tämä tapa pyytää vain rahaa lahjaksi. Elikkä onko hääpari kuinka v...tuuntunut jos kiikutamme lahjapaketin paikalle? Hääpari ei ole kovin läheinen, joten en oikeasti tiedä miten he hommaan suhtautuisivat.
Ja sitte toinen juttu. Jos viedään rahaa, onko se pakko laittaa sinne tilille? Ja pitääkö siitä mainita kortissa vai annetaanko silloin edes korttia? Ja mitenkähän sen sitte vois mainita, ku ei oikein viittis kirjoittaa suoraan, et lahja on tilille pantu?
rahalahja
tilile?
2
3296
Vastaukset
- toki voi antaa myös shekin
Kortti riittää, jos laitatte tilille lahjarahan. Eikä tarvitse mainita lahjoituksesta mitään, kyllä he varmasti huomaavat. Uskoisin että tilinumero kutsussa on vain keino pyytää rahaa, toki voi viedä shekin tai setelin. Itse ainakin mieluummin veisin shekin kuin laittaisin tilille rahaa.
Ja tottakai voitte viedä jonkun fyysisen lahjankin jos sellaisen keksitte! Eihän lahjatoiveetkaan mitään vaatimuksia ole.- neiti ihminen1234
Aivan sama rahankeruu ongelma häät mullakin kesäksi odotettavissa.. Taidan viedä lahjan, vaikka eivät haluaisikaan :) Raha on niin kylmä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913