Prince Suomeen!

Wendy

10

1560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilt

      Mistä tuon saa allekirjoitettua? Olen ehkä vähän tyhmä kun en itse sitä älyä :)

      Muuten, luulin aluksi kun näin otsikon "Prince Suomeen!" että Prince olisi tulossa Suomeen. :( Olen odottanut sitä päivää jo iät ja ajat (ainakin se siltä tuntuu)

      • Wendy

        Klikkaa Prince Suomeen -otsikon yläpuolelta löytyvää adressi -kohtaa. Sieltä pitäisi löytyä. Tuon sivun luulin aukeavan linkistä..

        Olisi ehkä pitänyt valita otsikko fiksummin. Ei ole tarkoitus aiheuttaa ylimääräisiä sydämentykytyksiä ja masennusta niille jotka ovat ikuisuuden odottanut Prinssin tänne saapuvan. :) No, pettymys on vain hyvä syy käydä allekirjoittamssa tuo hupaisa adressi. Ei mutta oikeasti, miten saada Prince tulemaan Suomeen?! Vaikka pienet markkinat on varmaan todellinen syy siihen miksi konsertteja ei ole täällä nähty, niin olisiko osuutta asiaan myös sillä että Suomalaiset yleisesti ottaen ei ole niitä intohimoisimpia Princen kuuntelijoita? Suomi on metallin ja kotimaisen renkutuksen tyyssija eikä täällä todellakaan katsella mitään vastenmielistä kirkuvaa pätkää. Tuntuu että Princen päälle ymmärtäviä on hyvin vähän. Huokaus.


      • ...
        Wendy kirjoitti:

        Klikkaa Prince Suomeen -otsikon yläpuolelta löytyvää adressi -kohtaa. Sieltä pitäisi löytyä. Tuon sivun luulin aukeavan linkistä..

        Olisi ehkä pitänyt valita otsikko fiksummin. Ei ole tarkoitus aiheuttaa ylimääräisiä sydämentykytyksiä ja masennusta niille jotka ovat ikuisuuden odottanut Prinssin tänne saapuvan. :) No, pettymys on vain hyvä syy käydä allekirjoittamssa tuo hupaisa adressi. Ei mutta oikeasti, miten saada Prince tulemaan Suomeen?! Vaikka pienet markkinat on varmaan todellinen syy siihen miksi konsertteja ei ole täällä nähty, niin olisiko osuutta asiaan myös sillä että Suomalaiset yleisesti ottaen ei ole niitä intohimoisimpia Princen kuuntelijoita? Suomi on metallin ja kotimaisen renkutuksen tyyssija eikä täällä todellakaan katsella mitään vastenmielistä kirkuvaa pätkää. Tuntuu että Princen päälle ymmärtäviä on hyvin vähän. Huokaus.

        Princehän taisi olla niitä harvoja suurempia ulkomaisia nimiä jotka oikeasti kävivät Suomessa silloin kylmällä 80-luvulla... Tai siis ainakin näin olen jälkeenpäin lukenut MMM-kirjojen musiikkikatsauksista.

        Sen jälkeenhän herra on kierrellyt muutenkin maailmaa harvemmin, joten tällaiset eksoottisemmat kohteet ovat pakosta jääneet vähemmälle.

        Nythän Suomen konsertti tuntuu jo suorastaan mahdottomuudelta kun yksittäisiä konsertteja ei ole järjestetty missään vuosikausiin, MUTTA jos hän normaalille Euroopan kiertueelle lähtisi, en näkisi mitään syytä miksi Suomessa ei Hartwall areenaa myytäisi loppuun.

        Monet eivät uskoneet että Phil Collins myisi Suomessa 25000 lippua, eikä kukaan varmasti odottanut Genesiksen aloittavan comeback-kiertuettaan menestyksekkäästi täältä, mutta näin vain kävi.


      • Daddy Pop
        ... kirjoitti:

        Princehän taisi olla niitä harvoja suurempia ulkomaisia nimiä jotka oikeasti kävivät Suomessa silloin kylmällä 80-luvulla... Tai siis ainakin näin olen jälkeenpäin lukenut MMM-kirjojen musiikkikatsauksista.

        Sen jälkeenhän herra on kierrellyt muutenkin maailmaa harvemmin, joten tällaiset eksoottisemmat kohteet ovat pakosta jääneet vähemmälle.

        Nythän Suomen konsertti tuntuu jo suorastaan mahdottomuudelta kun yksittäisiä konsertteja ei ole järjestetty missään vuosikausiin, MUTTA jos hän normaalille Euroopan kiertueelle lähtisi, en näkisi mitään syytä miksi Suomessa ei Hartwall areenaa myytäisi loppuun.

        Monet eivät uskoneet että Phil Collins myisi Suomessa 25000 lippua, eikä kukaan varmasti odottanut Genesiksen aloittavan comeback-kiertuettaan menestyksekkäästi täältä, mutta näin vain kävi.

        oli kyllä kahdesti tulossa mutta perui molemmat konsertit viime tipassa


      • ...
        Daddy Pop kirjoitti:

        oli kyllä kahdesti tulossa mutta perui molemmat konsertit viime tipassa

        No en sitten muistanut oikein.

        Joka tapauksessa, en kyllä usko että yleisönpuute on syynä Suomen väliin jättämiseen (ainakaan enää), vaan kyllä se taitaa jäädä yleisen kiertämisen vähyyden piikkiin.


      • Daddy Pop
        ... kirjoitti:

        No en sitten muistanut oikein.

        Joka tapauksessa, en kyllä usko että yleisönpuute on syynä Suomen väliin jättämiseen (ainakaan enää), vaan kyllä se taitaa jäädä yleisen kiertämisen vähyyden piikkiin.

        muistaakseni molemmat konsertit oli myyty loppuun jo siinä vaiheessa kun peruutusilmoitus tuli, Princehän oli siihen aikaan (1980-luvun puolivälissä) maineensa huipulla. Ja onhan sen konsertit vetäneet aina väkeä, silloinkin kun varsinainen tähtikultti alkoi hiipua ja levymyyntikin oli heikompaa (eli 1990-luvun symbolistisella kaudella, kun uusien julkaisujen määrä meinasi nousta laadun ohi).


      • ...
        Daddy Pop kirjoitti:

        muistaakseni molemmat konsertit oli myyty loppuun jo siinä vaiheessa kun peruutusilmoitus tuli, Princehän oli siihen aikaan (1980-luvun puolivälissä) maineensa huipulla. Ja onhan sen konsertit vetäneet aina väkeä, silloinkin kun varsinainen tähtikultti alkoi hiipua ja levymyyntikin oli heikompaa (eli 1990-luvun symbolistisella kaudella, kun uusien julkaisujen määrä meinasi nousta laadun ohi).

        Muistaakseni ainakin netin vähemmän luotettavilla sivustoilla (eli Wikipediassa) on valiteltu tuon Lovesexy-kiertueen kalleutta, joten eiköhän syy löydy siitä että Suomeen tulo ja ylimääräiset matkapäivät eivät vain kertakaikkiaan mahtuneet johonkin budjettiin.

        Tätä ongelmaahan ei ole jos esiintyy kuukauden samassa paikassa.


      • maa vaihtui viime tipassa
        ... kirjoitti:

        Muistaakseni ainakin netin vähemmän luotettavilla sivustoilla (eli Wikipediassa) on valiteltu tuon Lovesexy-kiertueen kalleutta, joten eiköhän syy löydy siitä että Suomeen tulo ja ylimääräiset matkapäivät eivät vain kertakaikkiaan mahtuneet johonkin budjettiin.

        Tätä ongelmaahan ei ole jos esiintyy kuukauden samassa paikassa.

        Mr. Goodnight kertoi joskus miten siinä kävi, en muista ehkä tarkalleen mutta Prince vaihtoi johonkin toiseen euroopan maahan, jonka keikkapaikka oli paitsi isompi myös lähempänä silloista kiertukohdetta. Oispa tullut Suomeen ):


    • jukka

      Usein näistä adresseista ei valitettavasti ole suurta höytyä, mutta tottakai pistin nimen alle!

      Jos Prince joskus naamansa näyttää Suomessa, niin menen kyllä ehdottomasti paikalle. Ruotsiinkin voisi mennä sitä varten. Olisihan se vaivan arvoista vaikka matkustaisi Egyptiin Princeä tsekkaamaan ;)

      • Wendy

        ..kyllä tuon adressin vaikutukset, jos niitä edes on, jää häviävän pieneksi. Mutta ei tuollaisen epätoivoisen yrityksen edessä voi kuin heltyä ja pistää nimi hymyssä suin alle. :) Ja kun kyseessä kuitenkin on oikeasti huutava vääryys. Koska olen vasta löytänyt Princen musiikin, en olisi ollut paikalla vaikka hän täällä olisikin konsertoinut. Mutta silti. Olen käynyt ahkerasti kuuntelemassa konsertteja ylipäänsä(rajojen sisäpuolella) ja arvostan kovasti hyviä live-esityksiä. Siitä huolimatta, että olen näin alkutaipaleella Princen suhteen, olen kuitenkin jo vakuuttunut että elävänä tämä tapaus on kuultava ja nähtävä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7571
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4506
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      65
      3047
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1379
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1060
    Aihe