Mitäpä luulette paljonko Dannyn keikkapalkkio mahtaa olla.
Tainnut ehdokas Karjalainenkin saada vähän "yhdistyneiden yrittäjäkroisosten vaalitukea"...
Dannyn keikkapalkkio
16
4412
Vastaukset
- jajjann
..hallitsemaan mediapeliä tämä karjalainen. ei vain ole maininnut missään, ettei ole armeijaa käynyt. niinköhän kainuulaiset kelpuuttaa asioidensa hoitajaksi sivarin?
- maistu
täysveristä broilerainesta.
Muisteltaisko menneitäkin...
Oikean ja väärän erottamisessa hankaluusia. - jajjnn
maistu kirjoitti:
Oikean ja väärän erottamisessa hankaluusia.vai ollunna peräti syöttötuomarina?
- halutaan tietää taustoja
maistu kirjoitti:
Oikean ja väärän erottamisessa hankaluusia.kerro lisää halutaan tietää taustoja
- huono muisti?
halutaan tietää taustoja kirjoitti:
kerro lisää halutaan tietää taustoja
Muistelkaapa "hyväntekijöitä" yhdessä parin lapsen piilottelujutussa.
Lyhyt lähihistorian oppimäärä pitäisi olla pakollinen kaikille äänioikeutetuille. - niin en tiedä onko se huono...
huono muisti? kirjoitti:
Muistelkaapa "hyväntekijöitä" yhdessä parin lapsen piilottelujutussa.
Lyhyt lähihistorian oppimäärä pitäisi olla pakollinen kaikille äänioikeutetuille.niin no tuo piilottelujupakka
niin en tiedä onko se huono asia... - et TIEDÄ!
niin en tiedä onko se huono... kirjoitti:
niin no tuo piilottelujupakka
niin en tiedä onko se huono asia...Vi niin, ette tiedä.
Onkohan se sitten niin että oikeuden päätöskiä ei tarvitse noudattaa jos on suomalainen ja äiti.
Ehkä ymmärrät sinä päivänä kun sinusta tulee vanhempi, eli isä tai äiti. - en tiedäkään
et TIEDÄ! kirjoitti:
Vi niin, ette tiedä.
Onkohan se sitten niin että oikeuden päätöskiä ei tarvitse noudattaa jos on suomalainen ja äiti.
Ehkä ymmärrät sinä päivänä kun sinusta tulee vanhempi, eli isä tai äiti.No joo tuota minulla on jo lapsia.
En tosiaan tunne tapauksen taustoja. Olin siinä käsityksessä että lapset olisivat halunneetkin olla äitinsa kanssa Suomessa... - perusteet
en tiedäkään kirjoitti:
No joo tuota minulla on jo lapsia.
En tosiaan tunne tapauksen taustoja. Olin siinä käsityksessä että lapset olisivat halunneetkin olla äitinsa kanssa Suomessa...Sinun käsityksesi perustuu ihan siihen mitä lehdet on asiasta tarjoilleet. Tarjonta tosin muuttui matkan varrella ainakin sen verran enenmmän totuuden suuntaan, että pojista lopulta kirjoitettiin heidän OIKEILLA nimillään.
Mutta jos hyväksyt lastenkaappauksen niin mikäpä minä olen mielpiteitäsi muuksi kääntämään.
Olihan noita hyväksyjiä aina käräjätupaan saakka. - onhan..
hänessä siis kuitenkin yksi hyvä puoli; ei siis ole mennyt pelleilemään armeijaan. Mies on se, joka ei kulje massojen mukana!
- Roudari
Em tason aristin keikkapalkkio liikku 3000-10000 euron välillä riippuen viikosta. Koulujen lomaviikojen ja sesonkien aikaan suurissa tilaisuuksissa ollaan yläpäässä ja muulloin alapäässä. Mihin muten tarvitset tietoa?
- kotibileisiin esiintymään
Ei nyt sentään vaan olen utelias ja vähän mietin noita vaaliehdokkaan rahoitustaustoja...
Sinällään Dannyn showssa ei mitään kielteistä, joskus aikaisemminkin olen nähnyt.
- miksi taas
hyvä keikka. jos kajausta kuuntelitte niin kyllä ne oikeesti on tosi hyviä tuttuja danny kerto joten tuskinpa paljon makso. samoin muut artistit konsertista. taitaa toiset ehdokkaat taas haukkua. miksi aina niin.
- Elämää kokenut
Tuntuu kummalta, että tässä puhutaan Dannyn keikkapalkkioista. Kumpi olisi kateellisille pahempi, ilmainen esiintyminen vaiko 10 000 euron palkkio? Aki on tekevä ja osaava. Kainuu tarvisee akeja!!!
- joseph porta
Elämää kokenut kirjoitti:
Tuntuu kummalta, että tässä puhutaan Dannyn keikkapalkkioista. Kumpi olisi kateellisille pahempi, ilmainen esiintyminen vaiko 10 000 euron palkkio? Aki on tekevä ja osaava. Kainuu tarvisee akeja!!!
Eikö vielä Turoja
- oikein?
Elämää kokenut kirjoitti:
Tekevä tekee, mutta parempi olis ettei tekeväkään tekis jos ei ole täyttä ymmärrystä tekemisistä.
Luotto ymmärrykseen meni lopullisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657