Dannyn keikkapalkkio

paljonko mahtaa olla

Mitäpä luulette paljonko Dannyn keikkapalkkio mahtaa olla.

Tainnut ehdokas Karjalainenkin saada vähän "yhdistyneiden yrittäjäkroisosten vaalitukea"...

16

4412

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jajjann

..hallitsemaan mediapeliä tämä karjalainen. ei vain ole maininnut missään, ettei ole armeijaa käynyt. niinköhän kainuulaiset kelpuuttaa asioidensa hoitajaksi sivarin?

• maistu

täysveristä broilerainesta.
        Muisteltaisko menneitäkin...
        Oikean ja väärän erottamisessa hankaluusia.

• jajjnn
        maistu kirjoitti:

vai ollunna peräti syöttötuomarina?

• halutaan tietää taustoja
        maistu kirjoitti:

kerro lisää halutaan tietää taustoja

• huono muisti?
        halutaan tietää taustoja kirjoitti:

kerro lisää halutaan tietää taustoja

Muistelkaapa "hyväntekijöitä" yhdessä parin lapsen piilottelujutussa.
        Lyhyt lähihistorian oppimäärä pitäisi olla pakollinen kaikille äänioikeutetuille.

• niin en tiedä onko se huono...
        huono muisti? kirjoitti:

Muistelkaapa "hyväntekijöitä" yhdessä parin lapsen piilottelujutussa.
        Lyhyt lähihistorian oppimäärä pitäisi olla pakollinen kaikille äänioikeutetuille.

niin no tuo piilottelujupakka

niin en tiedä onko se huono asia...

• et TIEDÄ!
        niin en tiedä onko se huono... kirjoitti:

niin no tuo piilottelujupakka

niin en tiedä onko se huono asia...

Vi niin, ette tiedä.
        Onkohan se sitten niin että oikeuden päätöskiä ei tarvitse noudattaa jos on suomalainen ja äiti.
        Ehkä ymmärrät sinä päivänä kun sinusta tulee vanhempi, eli isä tai äiti.

• en tiedäkään
        et TIEDÄ! kirjoitti:

Vi niin, ette tiedä.
        Onkohan se sitten niin että oikeuden päätöskiä ei tarvitse noudattaa jos on suomalainen ja äiti.
        Ehkä ymmärrät sinä päivänä kun sinusta tulee vanhempi, eli isä tai äiti.

No joo tuota minulla on jo lapsia.

En tosiaan tunne tapauksen taustoja. Olin siinä käsityksessä että lapset olisivat halunneetkin olla äitinsa kanssa Suomessa...

• perusteet
        en tiedäkään kirjoitti:

No joo tuota minulla on jo lapsia.

En tosiaan tunne tapauksen taustoja. Olin siinä käsityksessä että lapset olisivat halunneetkin olla äitinsa kanssa Suomessa...

Sinun käsityksesi perustuu ihan siihen mitä lehdet on asiasta tarjoilleet. Tarjonta tosin muuttui matkan varrella ainakin sen verran enenmmän totuuden suuntaan, että pojista lopulta kirjoitettiin heidän OIKEILLA nimillään.
        Mutta jos hyväksyt lastenkaappauksen niin mikäpä minä olen mielpiteitäsi muuksi kääntämään.
        Olihan noita hyväksyjiä aina käräjätupaan saakka.

• onhan..

hänessä siis kuitenkin yksi hyvä puoli; ei siis ole mennyt pelleilemään armeijaan. Mies on se, joka ei kulje massojen mukana!

• Roudari

Em tason aristin keikkapalkkio liikku 3000-10000 euron välillä riippuen viikosta. Koulujen lomaviikojen ja sesonkien aikaan suurissa tilaisuuksissa ollaan yläpäässä ja muulloin alapäässä. Mihin muten tarvitset tietoa?

• kotibileisiin esiintymään

Ei nyt sentään vaan olen utelias ja vähän mietin noita vaaliehdokkaan rahoitustaustoja...
        Sinällään Dannyn showssa ei mitään kielteistä, joskus aikaisemminkin olen nähnyt.

• miksi taas

hyvä keikka. jos kajausta kuuntelitte niin kyllä ne oikeesti on tosi hyviä tuttuja danny kerto joten tuskinpa paljon makso. samoin muut artistit konsertista. taitaa toiset ehdokkaat taas haukkua. miksi aina niin.

• Elämää kokenut

Tuntuu kummalta, että tässä puhutaan Dannyn keikkapalkkioista. Kumpi olisi kateellisille pahempi, ilmainen esiintyminen vaiko 10 000 euron palkkio? Aki on tekevä ja osaava. Kainuu tarvisee akeja!!!

• joseph porta
        Elämää kokenut kirjoitti:

Tuntuu kummalta, että tässä puhutaan Dannyn keikkapalkkioista. Kumpi olisi kateellisille pahempi, ilmainen esiintyminen vaiko 10 000 euron palkkio? Aki on tekevä ja osaava. Kainuu tarvisee akeja!!!

Eikö vielä Turoja

• oikein?
        Elämää kokenut kirjoitti:

Tekevä tekee, mutta parempi olis ettei tekeväkään tekis jos ei ole täyttä ymmärrystä tekemisistä.
        Luotto ymmärrykseen meni lopullisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60