Ammattina opiskelija?

Soldier

Ehkä vähän typerä kysymys, mutta ei se mitn...

Olen päätoiminen opiskelija, mutta mulla on myös osa-aika työsopimus voimassa. Pitäis täyttää eräs hakupaperi missä kysytään ammattia("Ammatti, tarkasti(nykyinen tai viimeisin)")
sekä työnantajaa. Ammatti varmaankin on opiskelija, mutta onko suuri virhe pistää myös tämä osa-aika ammattini siihen? Entäs työnantaja.. Onko työnantaja oppilaitokseni?

3

4059

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lupus

Jos käyt töissä, olet töissä käyvä -et päätoiminen- opiskelija. Pelkkä voimassaoleva työsopimus ei tee susta työssäkäyvää, ellei sulla ole viikottaisia tms. työtunteja. Tietenkin jos ko. paperi on työhakemus, niin luonnollisesti kannattaa siihen ilmoittaa nykyinen työnantajasi, kävit sitten töissä tai et.

Koulu ei todellakaan ole sun työnantajasi.

• Jontza

Opiskelija EI OLE ammatti eli sitä on turha laittaa siihen.

Oletko käynyt ammattikoulun/ammattikorkeakoulun jos olet niin laitat siihen ammatti kohtaan sen mitä tutkintotodistuksessa lukee esim. merkonomi, tradenomi, painaja tai rakennustekniikan insinööri, tradenomi jne.

Jos et ole hankkinut mitään em., mutta olet parhaillaan duunissa eli sulla on oikeasti vaikka muutama tunti työtä viikossa niin voit laittaa sen työnimekkeen siihen ja sitten työnantajaksi sen nykyisen.

Jos sinulla ei ole tunteja ainoastaan sopimus mutta olit kesäduunissa voit laittaa siitä sen nimekkeen esim. mainostenjakaja, tarjoilija siivooja, lastenhoitaja, tms.

• Soldier

Minähän sanoin, että tyhmä kysymys :)

Ammattikoulutus on ja alanmukaista duunia tosiaan teen minkä opiskeluilta jaksan. Tämän ammatin sitten kirjoitinkin paperiin.
        Aloin vain ihmettelemään kun mistään ei nyt sitten vastaanottaja näe, että olen kumminkin päätoiminen opiskelija...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      158
      11059
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5278
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2493
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1741
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1604
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1216
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      976
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    Aihe