Elikäs pariisiin matka ja hankimme 3pv paris visiten ja mikä on se koodi mikä laitetaan johonkin toiseen kuponkiin. Molmmat laput ilmeisesti pitää olla mukana. Saako koodin samalla kuin kortin ostaa? Antakaas nyt thjentävä vastaus ettei tarvii enään pähkäillä tätä. Aktivoituuko kortti silloin kun ensimmäisen kerran käyttää vai pitääkö jotenkin muuten aktivoida? Kiitos etukäteen.
paris visite
2
710
Vastaukset
- sohvi
Hei!
Samalla kertaa saatte kaksi korttia: väriltään tumman kortin, johon kirjoitatte nom, name -kohtaan sukunimen ja prenom, firstname -kohtaan etunimen. Sen alapuolella on kortin numero, jonka kirjoitatte pieneen vaaleaan korttiin kohtaan carte no. Lisäksi kortissa lukee paris visiten alla du, johon tulee päivämäärä, josta kortti on voimassa ja kohtaan au päivämäärä, johon kortti on voimassa. Pieni vaalea kortti laitetaan esim. metroon mennessä laitteeseen, joka "sylkäisee" sen ulos ja portti aukeaa. Kortti aktivoituu, kun sitä käyteään ensimmäisen kerran. Molemmat kortit on oltava mukana. Kortteihin saa muovisen kotelon. Mukana pitäisi tulla myös alennuskuponkeja. Muistakaa pyytää myös metrokartta. Hyvää matkaa!- kohta mennään
Kiitos vastauksesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503904
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342851Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201899
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51859- 1861777
- 331735
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871478Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258