ÄRSYTTÄÄ!!!!!

viaton

oltiin tänään koiran kanssa puistossa kun yks mamma väitti kiven kovaan et minun koirani on purrut hänen koiraansa tassuun ja hän joutui käyttämään sitä eläinlääkärissä mistä tuli kallis lasku ja minun pitäisi maksaa se hänelle niinkuin lupasin?! muut paikalla olijat olivat tietenkin tämän herttaisen mamman puolella ja siinä sitten kinasteltiin tovi. sanoin että jos koirani olisi purrut koiraasi olisin varmasti antanut yhteystietoni mutta sitten hän sanoi että ilmeisesti minun äitini oli silloin koiran kanssa puistossa. Mikä mielenkiintoisinta kukaan muu minun ja kihlattuni lisäksi ei ulkoiluta hauvaani. hän on sen verran iso emmekä luota muihin kun tuo hihnakäyttäytyminen on vielä treenin alla. Siinä sitten intettiin varmaan vartti kunnes täti muisti kuin salaman iskusta että eihän se sun koira ollutkaan, sillä oli eri nimikin. mutta sekin oli iso ja musta. Kyllä otti pannuun. teki mieli alkaa kirkumaan kun kaikki osoittelivat minua ja koiraani sormella eikä kukaan ollut meidän puolella.

31

1961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iesus!

      Tuollaiset lehmät pilaavat aina kaikki puistot. Niiden pitää aina puuttua kaikkeen ja tietää mukamas kaikesesta kaiken. No onneksi sentään myönsi lopuksi erehtyneensä!

      • alkuperäiseen

        älä muuta virka. eikä se pelkkä mamma mutta siihen vielä ne ulkopuoliset mitkä puuttu asiaan mitään tietämättä. AAAAARGH!


      • klikkejä
        alkuperäiseen kirjoitti:

        älä muuta virka. eikä se pelkkä mamma mutta siihen vielä ne ulkopuoliset mitkä puuttu asiaan mitään tietämättä. AAAAARGH!

        Puistoihin joskus kehittyy ikäviä klikkejä joidenkin vakikävijöiden kesken. Usein nämä porukat tietävät kaiken ja mollaavat ja morkkaavat muita, ainakin selän takana.
        No, eihän niistä tietenkään tarvitsisi yhtään välittää, mutta kyllä monella puistoilu vähenee ikävien ja usein väärien puheiden takia.


      • vakkariporukoilta
        klikkejä kirjoitti:

        Puistoihin joskus kehittyy ikäviä klikkejä joidenkin vakikävijöiden kesken. Usein nämä porukat tietävät kaiken ja mollaavat ja morkkaavat muita, ainakin selän takana.
        No, eihän niistä tietenkään tarvitsisi yhtään välittää, mutta kyllä monella puistoilu vähenee ikävien ja usein väärien puheiden takia.

        että onko joidenkin kanssa ollut ongelmia ja millaisia (tosin aina kriittisesti koska kaikki ei aina ole tilanteiden tasalla eikä osaa lukea koiran eleitä) ja kyllä se minusta on hyvä että jotkut sanoo joidenkin huono käytöksisistä koirista..näin voin itse vielä tarkemmin seurata puhuttuja koiria ja jos tilanne vaatii välttää heitä.

        Omassa puistossani puremiset tulee heti kaikille tiedoksi ja turvaa kaikkia koiria..aina kun toisinaan puistoon tuodaan epäsosiaalisia tapauksia..nimimerkillä kokemusta on vaikkei omani kimppuun ollakaan käyty. :(

        panettelua en ole huomannut mikä on hyvä jotta ilmapiiri säilyy mukavana kaikille koirille ja ihmisille :)


      • kuitenkaan...
        vakkariporukoilta kirjoitti:

        että onko joidenkin kanssa ollut ongelmia ja millaisia (tosin aina kriittisesti koska kaikki ei aina ole tilanteiden tasalla eikä osaa lukea koiran eleitä) ja kyllä se minusta on hyvä että jotkut sanoo joidenkin huono käytöksisistä koirista..näin voin itse vielä tarkemmin seurata puhuttuja koiria ja jos tilanne vaatii välttää heitä.

        Omassa puistossani puremiset tulee heti kaikille tiedoksi ja turvaa kaikkia koiria..aina kun toisinaan puistoon tuodaan epäsosiaalisia tapauksia..nimimerkillä kokemusta on vaikkei omani kimppuun ollakaan käyty. :(

        panettelua en ole huomannut mikä on hyvä jotta ilmapiiri säilyy mukavana kaikille koirille ja ihmisille :)

        kannattaisi kysellä muiden mielipiteitä. jokainen koira on yksilö ja tulee toimeen eri koirien kanssa erilailla. oma urokseni ainakin saattaa aloittaa tai lähteä mukaan tappeluun osan uroksista kanssa, osan kanssa taas ei ja narttujen kanssa tulee lähes aina toimeen. Itse en kauheasti välittäisi jos minusta ja koirastani puhuttaisiin selän takana sen vuoksi että on syntynyt riitatilanne ja leimataan samantien epäkelvoksi puistolaiseksi. oikeastaan jo ensimmäinen haistelu portin läpi kertoo tuleeko riitaa vai ei oman koirani kohdalla ja sitten poistun kun huomaan että tappeluhan näiden kahden välille tulisi.


      • että huijas

        eikä suinkaan erehtynyt. Yritti saada rahaa.


      • idea!!
        että huijas kirjoitti:

        eikä suinkaan erehtynyt. Yritti saada rahaa.

        Tarvii itsekin tästä lähin alkaa syyttelemään jokaista ison koiran omistajaa ja vinkua rahaa. jos joku kerta vaikka tärppäis, keittiöön tartteis saaha uudet verhot.. :)


      • koira joka
        kuitenkaan... kirjoitti:

        kannattaisi kysellä muiden mielipiteitä. jokainen koira on yksilö ja tulee toimeen eri koirien kanssa erilailla. oma urokseni ainakin saattaa aloittaa tai lähteä mukaan tappeluun osan uroksista kanssa, osan kanssa taas ei ja narttujen kanssa tulee lähes aina toimeen. Itse en kauheasti välittäisi jos minusta ja koirastani puhuttaisiin selän takana sen vuoksi että on syntynyt riitatilanne ja leimataan samantien epäkelvoksi puistolaiseksi. oikeastaan jo ensimmäinen haistelu portin läpi kertoo tuleeko riitaa vai ei oman koirani kohdalla ja sitten poistun kun huomaan että tappeluhan näiden kahden välille tulisi.

        tulee toimeen vain joidenkin kanssa ei kuulu koirapuistoon.

        Omani tulee kaikkien kanssa toimeen eikä provosoidu helposti ja kyllä pidän varmoista koirista ja kyselen edelleen muiltakin jotta koirani saa vain hyviä kokemuksia muista ja kivoja sosiaalisia seuralaisia eikä rähinöitsijöitä tai epävarmoja koiruuksia.


      • nyt selittäisi
        koira joka kirjoitti:

        tulee toimeen vain joidenkin kanssa ei kuulu koirapuistoon.

        Omani tulee kaikkien kanssa toimeen eikä provosoidu helposti ja kyllä pidän varmoista koirista ja kyselen edelleen muiltakin jotta koirani saa vain hyviä kokemuksia muista ja kivoja sosiaalisia seuralaisia eikä rähinöitsijöitä tai epävarmoja koiruuksia.

        omani tulee toimeen toimeentulevien koirien kanssa mutta ei alistu kaikille uroksille joten näiden välille syntyy riitaa. Vika on silloin kummassakin ja kun kyselee niin tietää kenen kanssa tulee toimeen. nartut ja leikatut urokset eivät tuota ongelmaa mutta toinen viriili leikkaamaton uros, iältään 1-3 vuotta tietää riitaa. Enkä jää sitä odottamaan vaan kiltisti poistun. tuskinpa siitä mitään verilöylyä syntyisi mutta eipä kuitenkaan kannata riskiä ottaa. ei koirilla aina vaan natsaa. mitä kiltein ja toimeentuleva koirakin saattaa milloin tahansa napsahtaa. sitä kun ei ikinä voi tietää. siksipä siihen omaan koiraansa kannattaa vaan kiinnittää huomionsa eikä sen sijaan kannata vaan keskittyä juoruumiseen.


      • vaan...
        koira joka kirjoitti:

        tulee toimeen vain joidenkin kanssa ei kuulu koirapuistoon.

        Omani tulee kaikkien kanssa toimeen eikä provosoidu helposti ja kyllä pidän varmoista koirista ja kyselen edelleen muiltakin jotta koirani saa vain hyviä kokemuksia muista ja kivoja sosiaalisia seuralaisia eikä rähinöitsijöitä tai epävarmoja koiruuksia.

        Entäs, jos se sinun kiltti kaikkien kanssa toimeentuleva koirasi provosoi muiden koriia koirien kilellä, mitä et itse huomaa? Tämäkin on erittäin mahdollista. Olen itse nähnyt paljon tälläisia tapauksia. Jos jollakin koiralla menee hermot toisen yrityksiin, niin kumman vika?


      • jolla isompi koira
        vaan... kirjoitti:

        Entäs, jos se sinun kiltti kaikkien kanssa toimeentuleva koirasi provosoi muiden koriia koirien kilellä, mitä et itse huomaa? Tämäkin on erittäin mahdollista. Olen itse nähnyt paljon tälläisia tapauksia. Jos jollakin koiralla menee hermot toisen yrityksiin, niin kumman vika?

        niin se tuntuu vaan menevän, kun tätä palstaa lukee!


      • logiikka?
        jolla isompi koira kirjoitti:

        niin se tuntuu vaan menevän, kun tätä palstaa lukee!

        Ei se aina voi olla siompi koira syypää oli mikä tahansa. Koira voi provosoida todella helposti toista koiraa ilman, että ihminen huomaa sitä. Ei siihen koiran koko vaikuta mitenkään.


      • aina syyt saa
        logiikka? kirjoitti:

        Ei se aina voi olla siompi koira syypää oli mikä tahansa. Koira voi provosoida todella helposti toista koiraa ilman, että ihminen huomaa sitä. Ei siihen koiran koko vaikuta mitenkään.

        kaikista ilkeyksistä mitä puistossa tapahtuu! Ikävä kyllä, kokemusta on. Vaikka siellä on kuulemma sääntö, että jokainen vastaa omastaan eli ollaan omalla vastuulla.


      • sanoo aina
        aina syyt saa kirjoitti:

        kaikista ilkeyksistä mitä puistossa tapahtuu! Ikävä kyllä, kokemusta on. Vaikka siellä on kuulemma sääntö, että jokainen vastaa omastaan eli ollaan omalla vastuulla.

        ja äitithän on aina oikeassa joka asiassa!


      • hain
        logiikka? kirjoitti:

        Ei se aina voi olla siompi koira syypää oli mikä tahansa. Koira voi provosoida todella helposti toista koiraa ilman, että ihminen huomaa sitä. Ei siihen koiran koko vaikuta mitenkään.

        mutta taidat olla hiukan verbaalisesti lahjakkaampi kuin minä. :) aina vaan ei voi tietää mitä koirien päässä liikkuu mutta valitettavaa on että isoin tai kovaäänisin tai kumpaakin saa aina ne syyt niskoilleen.


      • kyllä ole
        nyt selittäisi kirjoitti:

        omani tulee toimeen toimeentulevien koirien kanssa mutta ei alistu kaikille uroksille joten näiden välille syntyy riitaa. Vika on silloin kummassakin ja kun kyselee niin tietää kenen kanssa tulee toimeen. nartut ja leikatut urokset eivät tuota ongelmaa mutta toinen viriili leikkaamaton uros, iältään 1-3 vuotta tietää riitaa. Enkä jää sitä odottamaan vaan kiltisti poistun. tuskinpa siitä mitään verilöylyä syntyisi mutta eipä kuitenkaan kannata riskiä ottaa. ei koirilla aina vaan natsaa. mitä kiltein ja toimeentuleva koirakin saattaa milloin tahansa napsahtaa. sitä kun ei ikinä voi tietää. siksipä siihen omaan koiraansa kannattaa vaan kiinnittää huomionsa eikä sen sijaan kannata vaan keskittyä juoruumiseen.

        sitä että puhutaan asiallisesti että jonkun koirat oli tapellut.

        Itse tiedän muutamia uroksia jotka ei tule kaikkien kanssa toimeen ja nyt oli ikävästi käynyt niin että eräs näistä oli purrut pennun henkihieveriin. Omistaja itsekin pelästyi asiaa ja on nyt mennyt erinäisten ongelmakouluttajien luo..mutta tosiasia on että koira oli epävarma jo aiemminkin ja oli vain ajankysymys milloin sattuu jotain pahemmin.

        Kyllä se paljon kertoo jos sama koira hyökkää jatkuvasti niin silloin on turha hakea aina syyllistä muista.

        Tämä ei todellakaan ole juoruamista vaan turvakysymystä ja kyllä minä haluan suojella koiraani ikäviltä el-lääkärikuluilta ja jopa sen hengen.


      • saa oikeasti
        hain kirjoitti:

        mutta taidat olla hiukan verbaalisesti lahjakkaampi kuin minä. :) aina vaan ei voi tietää mitä koirien päässä liikkuu mutta valitettavaa on että isoin tai kovaäänisin tai kumpaakin saa aina ne syyt niskoilleen.

        ne koirat niin isot kuin pienet jotka jatkuvasti aiheuttaa riitatilanteita koirapuistoissa. Ainakin meidän puistoissa kaikki tietää mitkä koirat on ne hanskassa ja mitkä ei.


      • kun sille alistutaan
        koira joka kirjoitti:

        tulee toimeen vain joidenkin kanssa ei kuulu koirapuistoon.

        Omani tulee kaikkien kanssa toimeen eikä provosoidu helposti ja kyllä pidän varmoista koirista ja kyselen edelleen muiltakin jotta koirani saa vain hyviä kokemuksia muista ja kivoja sosiaalisia seuralaisia eikä rähinöitsijöitä tai epävarmoja koiruuksia.

        Aluksi tahdon pahoitella ehkä hieman terävää sävyäni.

        Monet näistä kaikkien kanssa toimeen tulevista koirista on dominoijia, joille muut alistuvat. Kun joku koira ei alistukaan, seuraa tappelu. Se on koirien välillä selvää, että jos toinen dominoi, toinen ottaa luulot pois, jos ei tahdo alistua tai on luonteeltaan vielä dominoivampi. Kenenkään koira ei ole mikään pikku enkeli, joina niitä aina pidetään.

        Pahinta on se, että isompi ja varsinkin voittajakoira saa AINA syyt niskoilleen. Minullekin kävi niin, että pikkukoira hyökkäsi omani kimppuun ja minun koirani tietenkin voitti, ja siitä se sitten lähti mustamaalaaminen koko kylänraitille, miten aggressiivinen koira meillä on! Toisen koiran emäntäkin sanoi aluksi, että oma koiransahan sen aloitti, mutta se unohtui seuraavaan päivään mennessä, kun poikani luokkalaiset tytöt kauhistelivat miten kamala tappajakoira meillä on! Ihme vain, että se koira on vielä hengissä, kun meillä on niin kamala verikoira!


      • sitten enkeli
        kun sille alistutaan kirjoitti:

        Aluksi tahdon pahoitella ehkä hieman terävää sävyäni.

        Monet näistä kaikkien kanssa toimeen tulevista koirista on dominoijia, joille muut alistuvat. Kun joku koira ei alistukaan, seuraa tappelu. Se on koirien välillä selvää, että jos toinen dominoi, toinen ottaa luulot pois, jos ei tahdo alistua tai on luonteeltaan vielä dominoivampi. Kenenkään koira ei ole mikään pikku enkeli, joina niitä aina pidetään.

        Pahinta on se, että isompi ja varsinkin voittajakoira saa AINA syyt niskoilleen. Minullekin kävi niin, että pikkukoira hyökkäsi omani kimppuun ja minun koirani tietenkin voitti, ja siitä se sitten lähti mustamaalaaminen koko kylänraitille, miten aggressiivinen koira meillä on! Toisen koiran emäntäkin sanoi aluksi, että oma koiransahan sen aloitti, mutta se unohtui seuraavaan päivään mennessä, kun poikani luokkalaiset tytöt kauhistelivat miten kamala tappajakoira meillä on! Ihme vain, että se koira on vielä hengissä, kun meillä on niin kamala verikoira!

        sillä se selvittää vain elein eikä ole kenenkään kimppuun käynyt ..ja jos toinen provosoi sitä niin ei aina noteeraa varsinkin jos on pienempi ja jos noteeraa niin ärähtää vain..

        tämä näin koska olen aina huolehtinut laumastani jos minä sanon ettei tapella niin ei myöskään tapella mutta se tarkoittaa myös sitä ettei muutkaan koirat saa omani kimppuun käydä joten erotan koirat heti. ja komennan heti jos omani on asian aiheuttanut. Näin koirallani ei ole tarvetta tapella vaikka kuuluukin ns.ei muiden koirien kanssa helposti toimeen tuleviin rotuihin.
        Koirani luottaa minuun ja minun arviooni muista koirista ja vältän aina tappelupukarit/epäsosiaaliset tapaukset.

        Tasapainoiset koirat selvittävät asemansa elein ei hampain.


      • se on
        sitten enkeli kirjoitti:

        sillä se selvittää vain elein eikä ole kenenkään kimppuun käynyt ..ja jos toinen provosoi sitä niin ei aina noteeraa varsinkin jos on pienempi ja jos noteeraa niin ärähtää vain..

        tämä näin koska olen aina huolehtinut laumastani jos minä sanon ettei tapella niin ei myöskään tapella mutta se tarkoittaa myös sitä ettei muutkaan koirat saa omani kimppuun käydä joten erotan koirat heti. ja komennan heti jos omani on asian aiheuttanut. Näin koirallani ei ole tarvetta tapella vaikka kuuluukin ns.ei muiden koirien kanssa helposti toimeen tuleviin rotuihin.
        Koirani luottaa minuun ja minun arviooni muista koirista ja vältän aina tappelupukarit/epäsosiaaliset tapaukset.

        Tasapainoiset koirat selvittävät asemansa elein ei hampain.

        mennä väliin kun toinen koira hyökkää kimppuun ja oma koira itseään puolustaa. Varmasti en komenna omaani lopettamaan että se toinen voisi tappaa esteettä... Ja tappelukin meni niin äkkiä ohi että ei siinä paljon väliin ehtinyt mennä, ja tuskin olisi väliin pystynytkään menemään.

        Kerropa, miten vältät kaikki tappelupukarit ja epäsosiaaliset tapaukset? Tämäkin koira oli täysin normaali kunnes kävi kimppuun ilman ennakkovaroituksia.

        Kyllä sitä siellä taas ollaan niin täydellistä ja erinomaista!


      • tappelupukarit
        se on kirjoitti:

        mennä väliin kun toinen koira hyökkää kimppuun ja oma koira itseään puolustaa. Varmasti en komenna omaani lopettamaan että se toinen voisi tappaa esteettä... Ja tappelukin meni niin äkkiä ohi että ei siinä paljon väliin ehtinyt mennä, ja tuskin olisi väliin pystynytkään menemään.

        Kerropa, miten vältät kaikki tappelupukarit ja epäsosiaaliset tapaukset? Tämäkin koira oli täysin normaali kunnes kävi kimppuun ilman ennakkovaroituksia.

        Kyllä sitä siellä taas ollaan niin täydellistä ja erinomaista!

        niin 1. seuraan koirien eleitä kun ne kohtaavat toisensa..aluksi voi olla jännittynyttä mutta hetken kuluttua niiden pitäisi rentoutua koko kropallaan eli ovat hyväksyneet toisensa ellei toinen koira rentoudu minun silmissäni riittävän ajan jälkeen menen pois. Turha ottaa riskiä jos intuitio kertoo ettei kaikki ok.

        2. tarkistan intuitiotani juttelemalla omistajan kanssa koirasta...luotan silti omaan arviooni.

        3. tarkistan jännittyneen koiran taustoja myös muilta kävijöiltä jotta osaan hiukan varautua ja seuraan silloin koirien eleitä vielä tarkemmin.

        4. olen myös joutunut komentamaan toista omistajaa ottamaan koiransa pois omani kimpusta..

        ja kerran olen ottanut toisen koiran pois omani kimpusta..oli sen verran pieni että otin niskasta irti ettei pysty tuolloin minua puremaan

        ja kyllä olen isojenkin koiran tappelun keskeyttänyt toisen kanssa vaikkei ollut omani mutta sen omistaja oli huono kuntoinen. sekä muutaman kerran pysäyttänyt tappeluun menevän koiran ei omani.
        eli erilaisia tilanteita on tullut vastaan ikävä kyllä..aina kun koiria ei ole hyvin sosiaalistettu eikä ne ole olleet hallinnassa.

        ja kyllä olen ylpeä että koirani osaa käyttäytyä miksi en olisi olen edes jossakin onnistunut. ;)
        ja tämä on mahdollista kaikille myös sinulle :)
        mutta sanoisin että tarkkaile eleitä ja komenna tilanteet ennen kuin ne on jo päällä vaan hiukan ennen eli kun koirat jo provoilevat toisille..jos kyse on toisen koirasta joka hakee tappelua niin vaihda paikkaa..oman voi aina hallita muttei toisen. Hyvät kokemukset on a ja o.


      • että minun sosiaalinen
        nyt selittäisi kirjoitti:

        omani tulee toimeen toimeentulevien koirien kanssa mutta ei alistu kaikille uroksille joten näiden välille syntyy riitaa. Vika on silloin kummassakin ja kun kyselee niin tietää kenen kanssa tulee toimeen. nartut ja leikatut urokset eivät tuota ongelmaa mutta toinen viriili leikkaamaton uros, iältään 1-3 vuotta tietää riitaa. Enkä jää sitä odottamaan vaan kiltisti poistun. tuskinpa siitä mitään verilöylyä syntyisi mutta eipä kuitenkaan kannata riskiä ottaa. ei koirilla aina vaan natsaa. mitä kiltein ja toimeentuleva koirakin saattaa milloin tahansa napsahtaa. sitä kun ei ikinä voi tietää. siksipä siihen omaan koiraansa kannattaa vaan kiinnittää huomionsa eikä sen sijaan kannata vaan keskittyä juoruumiseen.

        koira ja teidän pr...een rakki ei tule toimeen keskenään, niin meidän kultsu jää ja teidän rakki poistuu paikalta...!


      • noinhan se
        että minun sosiaalinen kirjoitti:

        koira ja teidän pr...een rakki ei tule toimeen keskenään, niin meidän kultsu jää ja teidän rakki poistuu paikalta...!

        juuri :)


    • Siis kyllä kihahtais, jos joku tulis väittämään kiven kovaan syyttä suotta että koirani on hänen koiraansa purrut! Vois tuokin ihminen vähän tarkemmin miettiä, ennen kuin menee ketään syyttelemään (jos nyt muka muisti väärin). Ja eiköhän purematapaukset yritetä heti paikan päällä selvittää, ettei tartte kaikkia sen näköisiä koiria syytellä. Tietty jos toinen tosissaan juoksee karkuun niin ei voi mitään sitten. Nuo muut ihmiset olisivat myös voineet malttaa mielensä ennen kenenkään syyttelyä, asia kun ei ollut ihan niin miten mamma selitteli, kaipa edes häpesivät kun väärin uskoivat.. Tää tapaus vaikuttaa ihan tarkoitukselliselta mustamaalaamiselta! Vaikka asia selvisi, ko. ihmisille jäi varmaankin mieleen tämä koira.

    • slayer#

      kaikenlaista sattuu..omistajien tulisi tietää koiran luonteesta onko se: dominoiva,herkästi pureva, hyökkäävä tai agressiivinen.. koirapuistoon menijöiden tulisi itse tiedostaa itselleen, että sinne tulee kaikenlaisia tyyppejä kaikenlaisine koirineen. Jokaisen tulisi ottaa vastuu koiransa tekemisistä..
      harmi,että näin on käynyt sillä ei tässä tilanteessa oikein voi todistaa, tai tietää kuka on tehnyt näin. :(
      en itse käy koirieni kanssa koirapuistoissa.. koirilla on kavereita, joiden kanssa ne leikkivät vapaana pihalla. Kennel tapaamisissa tutustuu uusiin koiriin, ja silloin leikitään, jos leikitään.. aina kun ei tiedä, miten koirat tulevat keskenään toimeen.

      • En kyllä voi koskaan ymmärtää miksi ihmiset menevät koirapuistoon sellaisen koiran kanssa, joka ei SELVÄSTI ole puistoiluun sopiva... Miksi aiheuttaa koiralle stressiä, muille pahaa mieltä ja puremia koirille! Onko ihmisellä sosiaaliset kontaktit niin vähissä että väkisin pitää niitä koirapuistosta itselleen hakea. Tai yrittää "totuttaa" sitä purijaaansa tms muihin koiriin vaikka siitä ei selvästi tulosta ole tullut. Tuossa olen törmännyt sellaiseenkin tapaukseen pihalla, tyyppi jää aina koiransa kanssa oikein odottamaan meitä (siltä ainakin näyttää), vaikka koiransa EI TULE TOIMEEN ainakaan minun koirani kanssa, eikä kyllä muidenkaan koirien! Kävelen vauhdikkaasti nykyään ohi kun kyllästyin siihen että koiransa murisi aina.


    • Iiron isäntä

      Kun me menemmä pojan kanssa koirapuistoon niin yleensä sieltä luikkii enemmmistö pois alta aikayksikön. Poika on niin kovaluontoinen että se antaa huutia ja alistaa "puudelit" hetimiten.

      Kyllä sieltä kaiken maailman "tipsut" ja "pikkuräksyt" lähtee käpälämäkeen (vai pitäsikö sanoa tassumäkeen). Ja sitten on puisto rauhallinen ja seesteinen.

      • lapsia..

        hirmu hyvin kirjoitettu. Sait minut tuntemaan itseni maailman täydellisimmäksi ihmiseksi ihan vain sen ansiosta että en ole yhtä vajakki kuin sinä. kiitos tästä tunteesta.


      • että noin ajattelevia ihmisiä on ihan oikeasti ja paljon. Näitä "kovaluonteisia" sitten muut lähtevät karkuun jottei oma koira saisi puremia tai mahdollista hengenlähtöä! Voi kun noille ihmisille joku taikois/takoisi järjen päähän..


      • onnellinen ja ylpeä bullino...

        voi kuule jos mä olisin samaan aikaan koirapuistossa kuin sinä, niin se sinun Iirosi kyllä alistuisi meidän poitsulle alta aikayksikön.
        meillä on enkkubulli joka tykkää kaikista, mutta kun siskoni sakemanni yritti ruveta alistamaan niin pistipäs Brutus kuriin semmoisen hötkyilijän, loppui alistaminen mutta alkoi kaveruus.


      • peto...
        onnellinen ja ylpeä bullino... kirjoitti:

        voi kuule jos mä olisin samaan aikaan koirapuistossa kuin sinä, niin se sinun Iirosi kyllä alistuisi meidän poitsulle alta aikayksikön.
        meillä on enkkubulli joka tykkää kaikista, mutta kun siskoni sakemanni yritti ruveta alistamaan niin pistipäs Brutus kuriin semmoisen hötkyilijän, loppui alistaminen mutta alkoi kaveruus.

        voivoi kun on kauhea Rutus. Pelotta tuollaiset väkivahvat koiruudet! Huh huh huu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe