oon 13-vuotias jaa on ollu neljän kaa silleen.Eka kerta oli ku jäin tunnin jälkkää.Ni yks tyttö odotti mua.Sit me mentii mettää ja alettii.Ja sit se oli yhden kamun bileis mentii vessaan tekee sitä.
on iha nastaa
3
4225
Vastaukset
- PimPeliPomPeli
Taidat olla liian poika harrastaan seksiä.Ite täytän joulukuus 18,enkä tähän päivään mennes oo harrastanu seksiä.En oo ees suudellu ketää jätkää,niin hullulta ku se kuulostaaki.
Mut onhan se vaan mun mielipide ettei noin nuorena kannata menettää poikuuttansa.Oma asiahan se on mut...- Ninnu,23v
Kai nyt tajusit,et ton bigdigin viesti oli täyttä paskapuhetta,mut jokainen menettäköön poikuutesa tai neitsyytesä silloin,ku oikealta tuntuu.Itse menetin neitsyyteni 15vuotiaana ja olin ihan vesiselvä,mistä olen ylpeä.Seurustelen edelleen saman poitsun kanssa ja meillä on ihana pari vuotias tyttö.
- Joo-o
Ninnu,23v kirjoitti:
Kai nyt tajusit,et ton bigdigin viesti oli täyttä paskapuhetta,mut jokainen menettäköön poikuutesa tai neitsyytesä silloin,ku oikealta tuntuu.Itse menetin neitsyyteni 15vuotiaana ja olin ihan vesiselvä,mistä olen ylpeä.Seurustelen edelleen saman poitsun kanssa ja meillä on ihana pari vuotias tyttö.
Tota.. Mä oon kans 15wee jätkä enkä oo vielkää harrastanu sexii kenenkää kaa enkä myöskään suudellut ketää.. Välil tekis mieli mutta pakko pidättää.. Mitä vanhempana menettää poikuuden sitä ylpeempi saa ittestää olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 574614
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1554224- 673862
- 1253820
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans473648Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793478- 983031
- 542885
- 252706
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p152420