Heippa kaikille

Ehdin nykyään liian harvoin lukemaan ja kommentoimaan kirjoituksia. Olen saanut viime maanantaina suoritettua tietojenkäsittelyn ammattitutkinnon ja olen niiiiiin iloinen siitä asiasta. Ei koskaan ole liian myöhäistä opiskella. Eikä meistä koskaan tule liian vanhoja opiskelemaan. Häntä pystyyn ja eteenpäin vain....!!! Syysterveisin

32

845

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

Onneksi olkoon!!!!

Minä aloitin jo 1979.
      Mikäs se nyt on se uusi titteli?
      Ja samaa mieltä olen opiskelusta, se kannattaa AINA.

• heipparalla*

Nyt osaat kaiken ja paljon enemmänkin, voisit tulla opettamaan muutaman niksin minullekin:)

• HTZA

minussa on?
        :)

• mitä vikaa
        HTZA kirjoitti:

minussa on?

sinussa on, kun en tunne sinua!

• heipparalla*
        HTZA kirjoitti:

minussa on?

Eihän sinussa ole mitään vikaa, ainakaan omien puheittesi mukaan:)

Jos taas tarkoitat tuota tietokonepuolta, niin en ole edes tiennyt, että hallitset senkin täydellisesti!
        Voit tulla antamaan niksejä koska vaan:)

• HTZA
        heipparalla* kirjoitti:

Eihän sinussa ole mitään vikaa, ainakaan omien puheittesi mukaan:)

Jos taas tarkoitat tuota tietokonepuolta, niin en ole edes tiennyt, että hallitset senkin täydellisesti!
        Voit tulla antamaan niksejä koska vaan:)

Annetaan kuitenkin Satumaalle etuoikeus, hän tarvitsee nyt paljon kokemusta.

• heipparalla*
        HTZA kirjoitti:

annetaan Satumaan opettaa kaiken mitä osaa ja sitten tulee sinun vuorosi, täydellisine taitoinesi!

Varpaankynnet leikkaat sitten ensin ja laitat laatikkoon niiden vanhojen joukkoon:)))))))

• HTZA
        heipparalla* kirjoitti:

annetaan Satumaan opettaa kaiken mitä osaa ja sitten tulee sinun vuorosi, täydellisine taitoinesi!

Varpaankynnet leikkaat sitten ensin ja laitat laatikkoon niiden vanhojen joukkoon:)))))))

Kuvausreissuillani, olen alkanut keräilemään Hiirien etuhampaita, toiset Hohtimet menossa.
        Kumma kyllä, haisevat vähemmän. Johtunee syljestä.

• heipparalla*
        HTZA kirjoitti:

Kuvausreissuillani, olen alkanut keräilemään Hiirien etuhampaita, toiset Hohtimet menossa.

ilman tuota tietoa, mutta pyrin unohtamaan sen mahdollisimman nopeasti, jos voin.
        Enpä ole tuota varpaankynsijuttuakaan unohtanut,ikävä kyllä:((

Jätä hohtimet kotiin hampaiden kanssa samaan laatikkoon, tokihan sinulla on oma pikkulaatikko niillekin.

• säikähtänyt
        HTZA kirjoitti:

mutta jos alat keräämään kyykäärmeen hampaita tai kieliä, niin ethän kerro. Ethän?

• HTZA
        heipparalla* kirjoitti:

ilman tuota tietoa, mutta pyrin unohtamaan sen mahdollisimman nopeasti, jos voin.
        Enpä ole tuota varpaankynsijuttuakaan unohtanut,ikävä kyllä:((

Jätä hohtimet kotiin hampaiden kanssa samaan laatikkoon, tokihan sinulla on oma pikkulaatikko niillekin.

en voinut vastustaa.
        Anteeksi.
        Pidän laatikkoa, toistaiseksi, vessassa.
        Kiitos ystävä, olet todellinen huumori.. öh..henkilö.

• HTZA
        säikähtänyt kirjoitti:

mutta jos alat keräämään kyykäärmeen hampaita tai kieliä, niin ethän kerro. Ethän?

vaikka et haluakaan tietää, niin, niitä kauan.
        Kun makaan Turpeella kameran kanssa niin se laatikko on auki.
        Ja kun Hiiri tulee siihen niin poimin hampaan ja tökkään.
        Viitisen minuuttia niin sitten Hohtimet.
        Minulla on kuvia.
        Tuota..haluaisitko?

• heipparalla*
        HTZA kirjoitti:

en voinut vastustaa.
        Anteeksi.
        Pidän laatikkoa, toistaiseksi, vessassa.
        Kiitos ystävä, olet todellinen huumori.. öh..henkilö.

todella maukasta kaalilaatikkoa:)
        Sen avullahan pääsin jopa sohvallesi istumaan, kutsuillasi:)))
        Kiitos;=))

• kyykäärme
        HTZA kirjoitti:

Minulla on kuvia.
        Tuota..haluaisitko?

Varmasti uskotaan, että olet kerännyt kyykäärmeitä, sillä olet niin pisteliäs joskus. Vaikka ei tämäkään viestiketju juuri poikkea tuolta lindalinda ketjusta, joka toinen on HTZA

• säikähtänyt
        HTZA kirjoitti:

Minulla on kuvia.
        Tuota..haluaisitko?

olenkin jo odotellut.

• kirjoittaa
        kyykäärme kirjoitti:

Varmasti uskotaan, että olet kerännyt kyykäärmeitä, sillä olet niin pisteliäs joskus. Vaikka ei tämäkään viestiketju juuri poikkea tuolta lindalinda ketjusta, joka toinen on HTZA

miten vaan haluaa, mutta eivät muut.

• HTZA
        kyykäärme kirjoitti:

mutta minä en valita surkeuttani vaan pidän yllä hilpeyttä, luullakseni..
        Minusta on vaikeaa saada tosikkoa.
        Mutta hyvä huomio, yritän välttää.
        Hih! Tai oikeastaan, jospa minä kerronkin luonteestani ja murheistani?

• HTZA
        heipparalla* kirjoitti:

todella maukasta kaalilaatikkoa:)
        Sen avullahan pääsin jopa sohvallesi istumaan, kutsuillasi:)))
        Kiitos;=))

Kuuluu ääni kun imaisee Haarukan puhtaaksi, tai jotain..

• kyykäärme
        HTZA kirjoitti:

mutta minä en valita surkeuttani vaan pidän yllä hilpeyttä, luullakseni..
        Minusta on vaikeaa saada tosikkoa.
        Mutta hyvä huomio, yritän välttää.
        Hih! Tai oikeastaan, jospa minä kerronkin luonteestani ja murheistani?

Voihan se luonne tulla ilmi juuri tuona pisteliäisyytenä, mutta kannattaisi kuiten välttää sitä pikkuisen. Sillä kyllä sitä on muutakin elämän varrella, kuin hilpeyttä. Eikä hänkään ole aina hapan, jos olet huomannut.

• HTZA
        kyykäärme kirjoitti:

Voihan se luonne tulla ilmi juuri tuona pisteliäisyytenä, mutta kannattaisi kuiten välttää sitä pikkuisen. Sillä kyllä sitä on muutakin elämän varrella, kuin hilpeyttä. Eikä hänkään ole aina hapan, jos olet huomannut.

pari, sitten kirjoitin pehmoisesti, ihan ilmoitinkin että täällä on pehmo HTZA.
        Ei sitä kukaan uskonut, nauroivat vain.
        Noh, jokunen kyllä tykkäsi, mutta ehdoton vähemmistö.
        Ja olihan se, sellainen, kirjoittaminen minulle vaikeaa. Ihan kuin käyttäsi Hiirtä väärällä kädellä.

• heipparalla*
        HTZA kirjoitti:

Kuuluu ääni kun imaisee Haarukan puhtaaksi, tai jotain..

Ensin tietokonekurssi ja sitten kaalilaatikko, ilmoita ajoissa tulostasi, tiedän ostaa ISON keräkaalin:)

Kohtahan on nukkumaanmenoaikasi, joten hyvää yötä!

• kyykäärme, piilossa
        HTZA kirjoitti:

pari, sitten kirjoitin pehmoisesti, ihan ilmoitinkin että täällä on pehmo HTZA.
        Ei sitä kukaan uskonut, nauroivat vain.
        Noh, jokunen kyllä tykkäsi, mutta ehdoton vähemmistö.
        Ja olihan se, sellainen, kirjoittaminen minulle vaikeaa. Ihan kuin käyttäsi Hiirtä väärällä kädellä.

Ihan se on hyvä, että joku herättelee vastakkaisiakin mielipiteitä. Se vaan ottaa joskus pattiin, kun näkee että joku on tosissaan asiansa kanssa, niin eräs tulee ja laukasee päin näköä jotain jota ei varmasti kasvokkain kehtais. Kyllä se pehmo joskus kannattaa ottaa esiin, tai hillitä sitä sarkasmia, ja sisäistä pisteliäisyyttään.

• HTZA
        kyykäärme, piilossa kirjoitti:

Ihan se on hyvä, että joku herättelee vastakkaisiakin mielipiteitä. Se vaan ottaa joskus pattiin, kun näkee että joku on tosissaan asiansa kanssa, niin eräs tulee ja laukasee päin näköä jotain jota ei varmasti kasvokkain kehtais. Kyllä se pehmo joskus kannattaa ottaa esiin, tai hillitä sitä sarkasmia, ja sisäistä pisteliäisyyttään.

ystäväni ja kaverit ovat kyllä kummallista laumaa. Fiksua.
        Jos minä laukaisen jotain sinne niin takaisin tulee vielä oudompaa.
        Kyllä minä pystyn sanomaan ajatukseni ihan naamallekin.

• kyykäärme
        HTZA kirjoitti:

ystäväni ja kaverit ovat kyllä kummallista laumaa. Fiksua.
        Jos minä laukaisen jotain sinne niin takaisin tulee vielä oudompaa.
        Kyllä minä pystyn sanomaan ajatukseni ihan naamallekin.

Sehän on selvä asia, jos ystävä porukassa on samanlainen huumorimeininki. Tämä foorumi on hiukan eriasia. Tällä tunnettavuus pohjalta tavatessa ja juteltaessa, ei onnistu laukoa päin naamaa kaikkea mitä täällä kirjoitellaan.

Tai jos sanoo mitä ajattelee, niin luulisinpa että vastaan otto on vieläkin tylympää kuin täällä. Täälläkin on niin monen kirjavaa porukkaa. Ystäväsi ovat valikoituneet juuri sinun ystäviksi, ja kavereiksi.

• HTZA kirjoitti:

tästä etuoikeudesta. Tällä alalla vain tekemällä oppii. Ja kuuntelemalla vanhempien kollegoiden neuvoja.

• Pirre*

ja Paljon Onnea valmistumisesi johdosta. :)

Vielä "meistä" löytyy, - ainakin mummoenergiaa..

P.s. puhuttelen mummona vain itseäni..

• olen mummo. Ollut jo pian 12 vuotta. Mutta en ole vielä ehtinyt mummoutumaan.

• Täti puskasta

todella paljon.

• Sinimarjanen

Olen kovasti iloinen puolestasi!!!

Minullakin on lopputyö menossa eräässä erikoistutkinnossa. Työtä se vaatii..
      Tämän vuoden olen tässä pakertanut. Kerron sitten myöhemmin..., jos minulla rahkeet riittää:)

• Pistät haisemaan vaan ja valmistut tuotapikaa, sinäkin. Sit on pitkään hyvä olo. Sellainen, että noniin, en ole mikään tyhmä tyttö.

• Sinimarjanen
        satumaa kirjoitti:

Pistät haisemaan vaan ja valmistut tuotapikaa, sinäkin. Sit on pitkään hyvä olo. Sellainen, että noniin, en ole mikään tyhmä tyttö.

Onhan tuo tähän asti ihan hyvin mennyt, mutta tahti kiihtyy loppua kohti.
        Katsotaan nyt, miten kantti kestää:)

• lindalinda1

Eikä ihminen todellakaan ole koskaan liian vanha
      opiskelemaan, nostan olematonta hattuani Sinulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      350
      8948
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2581
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2368
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1955
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1552
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1401
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1347
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      184
      1328
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1320
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1227
    Aihe