"Kunnissa suosituin on Windows XP, jonka osuus on 90 prosenttia. Peräti 10 prosenttia käyttää vielä Windows 2000:ta. Linuxia tai Vistaa ei mainittu vastauksissa lainkaan."
Nyt kun täällä linuxhipit ovat rummuttaneet linuxin puolesta ja kunnissa olisi nyt uuteen käyttöjärjestelmään siirrytäessä mahdollisuus linux valita niin toisin käy. Kunnat ovat siirtymässä Vistaan. ATK asiantuntijat ovat tulleet siihen tulokseen, ettei kuntien tärkeitä palveluja voida ajaa millään hörhöjen ja teinien koodaamilla linuxjakeluilla. Viisas päätös!
Kunnat siirtyvät Vistaan:
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=35311&tyyppi=1
Valitettavaa on, että osa kouluista on tehnyt virheen linuxhaahuilullaan ja eniten tekevät hallaa lapsille jotka tutustutetaan marginaaaliryhmien, vasemmistolaisten ja uushippien protestikäyttöjärjestelmään jolla todellisuudessa ei työ- eikä viihdekäytössä tee mitään. Näillä linuxhipeilläkin on todellisuudessa käytössä Windows koska eivät pelkällä linuxilla tule toimeen.
Kunnat luottavat Windowsiin
3
248
Vastaukset
HETI osoittamaan koulun jonka KAIKKI koneet kahta lukuunottamatta (kirjasto JA taloushallinto) GNU/Linux only koneita...
Ei ole muuten sen jälkeen tarvinnut käydä koneita oikomassa opiskelijoiden jäljiltä, kun ne nyt vain toimii... Toimiii... Toimii...
:-D- tulossa!
Nyt on taas aika vähän terästäytyä ja kysäistä kunnallisvaaliehdokkaaltaan aikooko hän jatkaa tällaista verovarojen silmitöntä tuhlausta.
Kansalainen voi vaikuttaa vallanpitäjien toimintaan kovin harvoin mutta nyt se aika on käsillä.- moni tietää?
>...tällaista verovarojen silmitöntä tuhlausta.
Ottakaapa selvää paljonko oma kuntanne syytää rahaa mikkiksen kassaan. ;)
Sehän ei tietysti ole ongelma jos on rahaa millä mällätä mutta monellako Suomen kunnalla on tällainen tilanne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482