Ajattelin kokeilla kuinka lyriikka irtoaisi raksamieheltä.
Kaksi pallukkaa päässäni välittää tietoa aivoihini edessä siintävästä kesäisestä niitystä. Hieman kumarassa kädet levällään minä juoksen kohti tuntematonta määränpäätä. Kaiketi luulen olevani jokin ensimmäisen maailmansodan punainenparoni, tai äkäisesti pistävä ampiainen.
Kaartelen ympäri niittyä pidän kummaa surinaa, niin että räkä pärskyy vasten kasvojani. Pian jokin viholliskone ampuu minut alas luodit ei suinkaan tulleet lentäjä-ässä Manfred Albrecht von Richthofen koneesta, vaan aivoistani, jotka muistivat povitaskussani hölskyvät kossupullon jämät. Tömähdin mättäälle naama mutaa viistäen, mutta pysähdyttyäni olin sankari, sillä pullo taskussa oli säilynyt ehjänä.
Syöksylasku!
lentäjä-ässä
0
1576
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde931392- 47921
- 95895
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku86815Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57737- 64602
- 42591
- 34577
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191567- 48547