Oletko miettinyt koskaan Cairnterrierin hankintaa? Jos haluat kysyä minulta jotain siitä rodusta niin olen valmis kertomaan siitä tietojeni mukaan niin hyvin kuin voin =)
Cairnterrieri
4
1111
Vastaukset
- Marly
Onko Cairn kova haukkumaan? Ei varmaan ole kovin arka ja pelokas rotu? Minulla on nyt Coton poika joka on valitettavasti arka ja se ilmenee haukkumisena ja ärhentelynä toisille koirille, joitakin "pelottavan näköisiä" ihmisiä se myös haukkuu. Coton-rodun kehityksessä on joku mielestäni mennyt Suomessa pieleen , koska monet sanovat samaa koirastaan; arka. Sitähän sen ei pitäisi olla rotumääritelmän mukaan todellakaan! Koirani on jo 10-vuotta. Seuraava rotuni täytyy olla jotain muutakuin arka!
- Cairnin omistaja
Cairnit ovat kovia haukkumaan jos ne opettaa siihen alku vaiheessa Cairnille pitää tehdä selväksi mitä se ei saa tehdä ja mitä saa.
Meidän cairnilla ei ole ainakaan mitään allergiaa.
Vetää aika paljon. Ei ole arka koira vaan tomera ja tulee muiden kanssa hyvin toimeen
- vrt. westie
Olen ymmärtänyt, että ruoka-aineallergioita on vähemmän kuin westiellä. ONko jotain muita yleisiä tauteja?
- Cairnin omistaja
Paljonko noin 3kk ikäisen cairnterrieri uroksen pitäisi painaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078