=exoduksen valmistus=

Zombie/Jouni Korpi

=exoduksen valmistus=
Tänään 20:28
koiralla on huumorintajuu se puras villee perseestä niin, et siihen piti laittaa laastari siis perseeseen ....ei koiraan. villellä on ihme fantasioita, täytyy katsoa perään:)

ville tuputtaa mulle parfyymia..se on deeveedee ja ween hyvä oon lukenut siis sen kirjana -tietty kaiken voi piltata filmaammalla. nyt hajoo pää. täytyy lauttaa koira pois tpoiseen huioneeseen. se kiusaa villee ihan tahallaan...eikä toi tajuu:D

perkele. paloi lampaanlihat uunissa ihan mustiksi.....joten söin maksalaatikkoo.natriumlappuja on tullut jonnin verran asennettua tropiikkihuoneeseen -ne natriumlamput tarviii semmosen mötikän josssa on muutama osa siinä lampun vareressa .se on sytytin ja sain niitä 5 kpl. 250 watin lamppuja. siistiii kun näkee tosi väreissä ja si ku menee ulos on sokee kun lepakko. mul on nää lamppuviritykset puoliksi tässä huoneessa jas täytyy laittaa nassuun vaselliiinii tai jotain pian. venaan tuulettimia ....ne pitäs olla heebon toimesta täällä,

lattialta purin 2 neliöö parkettia allasta ,ja puroo varten puran vielä lisää et saan purosta oikee pitusen kun se tulee silleen kaarevasti akvaariosta kuklta-kalaaltaaseen. mmm...siiderii ja sauhuu ...aaah.
nyt mnaistuis backwoodsin sikari. pukluannakin on ihmeissään mun säädöistä -tosin täällä on nyt hieman sotkuista kun kjaikki on vaiheessa ja ei kaikki osaa kuvitella miltä joku siistii näyttää tässä sotkussa.
mut kyl tästä ihan hyvä tulee.

qvistus ei oikein usko, et tää homma tulisi ikinä toimimaan niinq mä sanoin ja piirsin -se ei tajuu kuinka asiat pitää tehdä kunnolla ja oikeilla työkaluilla ja jokaisesta ruuvinkiristysliikkkeestä on nautittava
ja jos käteen tulee naarmu niin ei saa välittää...ja tasavirtasähkäreitä kestää kuka vaan.. tosta natriumnlampun sytyttimestä voi saada kunnon voltteja et tukka nousee pystyyn.

parketit on ihan perseestä ja mä puran ehkä koko paskan vex ja laatotan ton ja koitan alle jotainh kierrätysvesilämmitys/maalampo-zydeemiä....tulis semmonen ekojutska samantien...vittu ville onlaiska..mikä noita pentuja oikeen vaivaa kun ei jakseta suorittaa hommia loppuun....vauikkka mä ohjaan joka saatana minuutin ettei noi saa sähköiskua tai vaivu epätoivoon.

kyl tää tästä, mut ei tää ihan päiväsasä meekkään , vaan tää on viikolopux sisääänajossa.ei parketti ei sovi kasveille ja akvaarioille joo. täs on semmone nprobleemi et niitä laattoja on seuraavax sitten josatin löydyttävä...joo eihän talot koskaan tuukkaan kuulemma valmiix.

http://groups.msn.com/zombiegallery

0

2072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Baaritappelu

        Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
        Kokkola
        50
        5035
      2. Tappo Kokkolassa

        Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
        Kokkola
        23
        3307
      3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

        Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
        Kokkola
        28
        1442
      4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

        Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
        Sinkut
        181
        1285
      5. Mitä ihmettä

        Kaipaat hänessä
        Ikävä
        75
        990
      6. MAKEN REMPAT

        Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
        Suomussalmi
        24
        888
      7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

        5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
        Ähtäri
        49
        857
      8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

        Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
        Hindulaisuus
        249
        791
      9. Mulla on kyllä

        Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
        Ikävä
        35
        738
      10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

        Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
        Raamattu
        482
        707
      Aihe