Kävelette kadulla kaikessa rauhassa ystävänne kanssa/yksin. Menette ehkäpä johonkin tavalliseen ravintolaan istumaan niinkuin kuka tahansa muu.
Huudellaanko teille ilkeyksiä ilman syytä? Ilman että olette tuskin edes vilkaisseet vastaantulevaa ihmistä sen kummemmin.
Millaisia ilkeyksiä teille huudellaan? Mistä luulette sen johtuvan (vaatetus, hiustyyli etc.)? Millaiset ihmiset ovat yleensä asialla? Millainen ominaisuus vastaantulevassa/ohikulkevassa ihmisessä saisi teidät huutamaan jotain? Kuinka vanhoja olette? Millainen tyyli teillä on?
Kadulla huutelu...
4
2424
Vastaukset
- ........
Kakarat. Joita ollaan kieltämättä ennenkin tavattu, niiden kanssa siis ollut riitaa. Tietenkin siksi koska he ovat aloittaneet huutelun ilman minkäänlaista syytä keskellä julkisia paikkoja.
Huutelevat minulle ja poikaystävälleni kaikenlaista, jotta saisi meidät juoksemaan perässä. Huomion kerjäämistä, huoh.
Huutaisin toiselle ihmiselle keskellä katua ainoastaan jos hän olisi sitä ennen huudellut/pilkannut minua, en todellakaan leikin vuoksi huutele kellekään!
Ollaan 16-vuotiaita. :) Kakarat 6-12 vuotiaita, voitteko uskoa? Eihän se nyt sinänsä yllättävää ole, että tälläiset pikkuiset hakevat huomiota joka paikasta, mutta kun niiden sanavarasto on hieman kehittynyt rajummaksi näiden viime vuosien aikana. Huutelevat minua jopa 'huoraksi' ihan vain huvin vuoksi. Se on niistä hauskaa?
En oo koskaan tullut juttuun lapsellisien ja epäkypsien tyyppien kanssa. - juuu...
Toisinaan huudellaan joo, itseasias aika useinkin :/ Huora/ilotyttö/paljon maksaa on aika yleinen sanoma. Joskus on huudeltu saatananpalvojaksi, mutta se on vähenynyt huomattavasti, koska en enää yleensä näytä niin ''pelottavalta''. Myös monenlaisia rivoja ehdotuksia tulee täysin tuntemattomilta ihmisiltä, keskellä katua. Huutelijat ovat useimmiten n. 16-25 -vuotiaita miehiä/poikia, rivoja ehdotuksia tekee eniten keski-ikäiset miehet.
Nämä kaikki johtunee pukeutumistyylistäni, jossa ei pitäisi olla mitää erikoista, että tarvitsisi tuollaisia huudella ja ehotella. Toki voin itsekkin sanoa näyttäväni joskus jossain määrin huoralta vaatetukseni perusteella, mutta vittuakos sitten, ei sitä kuitenkaan tarvi jokaisen vastaantulijan toitottaa. - Drazir
Huudettiin kerran. Se ei ollut kadulla vaan tossa läheisellä käveylytiellä.
- Anonyymi
Mä pelkään että mua kiusataan kadulla .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1696117Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa614663Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu444410Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa644249Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa682652En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.612172Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331642odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1291504- 481443
- 341308