Kadulla huutelu...

..................

Kävelette kadulla kaikessa rauhassa ystävänne kanssa/yksin. Menette ehkäpä johonkin tavalliseen ravintolaan istumaan niinkuin kuka tahansa muu.

Huudellaanko teille ilkeyksiä ilman syytä? Ilman että olette tuskin edes vilkaisseet vastaantulevaa ihmistä sen kummemmin.

Millaisia ilkeyksiä teille huudellaan? Mistä luulette sen johtuvan (vaatetus, hiustyyli etc.)? Millaiset ihmiset ovat yleensä asialla? Millainen ominaisuus vastaantulevassa/ohikulkevassa ihmisessä saisi teidät huutamaan jotain? Kuinka vanhoja olette? Millainen tyyli teillä on?

4

2014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      Kakarat. Joita ollaan kieltämättä ennenkin tavattu, niiden kanssa siis ollut riitaa. Tietenkin siksi koska he ovat aloittaneet huutelun ilman minkäänlaista syytä keskellä julkisia paikkoja.
      Huutelevat minulle ja poikaystävälleni kaikenlaista, jotta saisi meidät juoksemaan perässä. Huomion kerjäämistä, huoh.
      Huutaisin toiselle ihmiselle keskellä katua ainoastaan jos hän olisi sitä ennen huudellut/pilkannut minua, en todellakaan leikin vuoksi huutele kellekään!
      Ollaan 16-vuotiaita. :) Kakarat 6-12 vuotiaita, voitteko uskoa? Eihän se nyt sinänsä yllättävää ole, että tälläiset pikkuiset hakevat huomiota joka paikasta, mutta kun niiden sanavarasto on hieman kehittynyt rajummaksi näiden viime vuosien aikana. Huutelevat minua jopa 'huoraksi' ihan vain huvin vuoksi. Se on niistä hauskaa?
      En oo koskaan tullut juttuun lapsellisien ja epäkypsien tyyppien kanssa.

    • juuu...

      Toisinaan huudellaan joo, itseasias aika useinkin :/ Huora/ilotyttö/paljon maksaa on aika yleinen sanoma. Joskus on huudeltu saatananpalvojaksi, mutta se on vähenynyt huomattavasti, koska en enää yleensä näytä niin ''pelottavalta''. Myös monenlaisia rivoja ehdotuksia tulee täysin tuntemattomilta ihmisiltä, keskellä katua. Huutelijat ovat useimmiten n. 16-25 -vuotiaita miehiä/poikia, rivoja ehdotuksia tekee eniten keski-ikäiset miehet.

      Nämä kaikki johtunee pukeutumistyylistäni, jossa ei pitäisi olla mitää erikoista, että tarvitsisi tuollaisia huudella ja ehotella. Toki voin itsekkin sanoa näyttäväni joskus jossain määrin huoralta vaatetukseni perusteella, mutta vittuakos sitten, ei sitä kuitenkaan tarvi jokaisen vastaantulijan toitottaa.

    • Drazir

      Huudettiin kerran. Se ei ollut kadulla vaan tossa läheisellä käveylytiellä.

    • Anonyymi

      Mä pelkään että mua kiusataan kadulla .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe