Kadulla huutelu...

..................

Kävelette kadulla kaikessa rauhassa ystävänne kanssa/yksin. Menette ehkäpä johonkin tavalliseen ravintolaan istumaan niinkuin kuka tahansa muu.

Huudellaanko teille ilkeyksiä ilman syytä? Ilman että olette tuskin edes vilkaisseet vastaantulevaa ihmistä sen kummemmin.

Millaisia ilkeyksiä teille huudellaan? Mistä luulette sen johtuvan (vaatetus, hiustyyli etc.)? Millaiset ihmiset ovat yleensä asialla? Millainen ominaisuus vastaantulevassa/ohikulkevassa ihmisessä saisi teidät huutamaan jotain? Kuinka vanhoja olette? Millainen tyyli teillä on?

4

2517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

Kakarat. Joita ollaan kieltämättä ennenkin tavattu, niiden kanssa siis ollut riitaa. Tietenkin siksi koska he ovat aloittaneet huutelun ilman minkäänlaista syytä keskellä julkisia paikkoja.
      Huutelevat minulle ja poikaystävälleni kaikenlaista, jotta saisi meidät juoksemaan perässä. Huomion kerjäämistä, huoh.
      Huutaisin toiselle ihmiselle keskellä katua ainoastaan jos hän olisi sitä ennen huudellut/pilkannut minua, en todellakaan leikin vuoksi huutele kellekään!
      Ollaan 16-vuotiaita. :) Kakarat 6-12 vuotiaita, voitteko uskoa? Eihän se nyt sinänsä yllättävää ole, että tälläiset pikkuiset hakevat huomiota joka paikasta, mutta kun niiden sanavarasto on hieman kehittynyt rajummaksi näiden viime vuosien aikana. Huutelevat minua jopa 'huoraksi' ihan vain huvin vuoksi. Se on niistä hauskaa?
      En oo koskaan tullut juttuun lapsellisien ja epäkypsien tyyppien kanssa.

• juuu...

Toisinaan huudellaan joo, itseasias aika useinkin :/ Huora/ilotyttö/paljon maksaa on aika yleinen sanoma. Joskus on huudeltu saatananpalvojaksi, mutta se on vähenynyt huomattavasti, koska en enää yleensä näytä niin ''pelottavalta''. Myös monenlaisia rivoja ehdotuksia tulee täysin tuntemattomilta ihmisiltä, keskellä katua. Huutelijat ovat useimmiten n. 16-25 -vuotiaita miehiä/poikia, rivoja ehdotuksia tekee eniten keski-ikäiset miehet.

Nämä kaikki johtunee pukeutumistyylistäni, jossa ei pitäisi olla mitää erikoista, että tarvitsisi tuollaisia huudella ja ehotella. Toki voin itsekkin sanoa näyttäväni joskus jossain määrin huoralta vaatetukseni perusteella, mutta vittuakos sitten, ei sitä kuitenkaan tarvi jokaisen vastaantulijan toitottaa.

• Drazir

Huudettiin kerran. Se ei ollut kadulla vaan tossa läheisellä käveylytiellä.

• Anonyymi

Mä pelkään että mua kiusataan kadulla .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      588
    6. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37