Onko Lpr:ssa jossain tämän niminen ravintola vai onko ehkä joskus ollut
Monttu
9
1300
Vastaukset
- viralliselta
nimeltä Monttu ravintolaa vaan Monttu nimitystä käytetään Monreposta...elikkä se on samalla tavalla "lempinimi kuin kolme lyhtyä on kansansuussa Lamppu.
- oli monttu
jo silloin kun se oli Torikellari.
- montut
oli monttu kirjoitti:
jo silloin kun se oli Torikellari.
huorakylmiöhän se on aina ollut...
- ..käytössä ;)
Monttu = Monrepos = Vaihtohalli = Tanssii Tähteiden Kanssa.
- FTW2
ON MYÖS KÄYTETTY NIMITYS
- hyvä meno
..käytössä ;)=surkimus=onneton=idiootti=HÄVIÄJÄ!
- kauan menee
hyvä meno kirjoitti:
..käytössä ;)=surkimus=onneton=idiootti=HÄVIÄJÄ!
milloinkohan monttu sulkee ovensa, on se vaan aina niin tyhjillään ettei voi mitenkään tuottaa koko paikka, yksityisellä sektorilla se ois jo ollut nurin aikaa sitten, jää nähtäväksi...
- torinkulmalla
pistäkää monttuun ikä sinkku ym iltaa,olis kiva tanssia vapaan vaan ei karanneen kanssa
hyvä paikka eik tartte olla kännis,meno meininkiä on- vai onko muuta tanssipaikka...
kuin monttu? Itse kyllä tykkään siellä käydä tanssimassa :) Naistentansseissa tykkään käydä. Ei kannata ajatella että ei siellä ketään käy. Mie ainakin käyn. Tykkään tanssia ja vielä selvinpäin :) Välillä hauskaakin ollut. Ja olenhan itse iloinen ja huumorintajuinen ihminen. Olen kuullut että kun ei siellä ketään käy niin en minäkään mene. Ilmankos ihmiset ei liiku. Jos jokainen menisi se paikka ois täynnä. Hyvä musiikki siellä ainakin on ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581189Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961048
- 63838
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6764- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690