voıko joku vastata kiitos
onko satamaheikinbaari alanya,ssa
9
3263
Vastaukset
- JM.
Jos tarkoitat baaria jonka mainoskyltissä lukee "Tervetullo,Heikin baari, Ravintollo" niin se on alanyassa. Tuli joskus otettua kyltistä kuva ja se pääsi seiskaan.
- lissu
Alanyassa on kakasi heikinbaaria,toinen niistä sijaitsee satamassa..
- Elisa
lissu kirjoitti:
Alanyassa on kakasi heikinbaaria,toinen niistä sijaitsee satamassa..
*naur* Me näimme Alanyassa kolme Heikinbaaria. Yksi niistä kai ei kuulunut samaan "ketjuun". Toinen tosiaan oli siellä satamassa, Harbour Heikinbaari, ilmeisesti enemmän bailupaikka kuin ravintola, käytiin nimittäin syömässä, eikä ketään muita ollut.. Toisessa, kaupungilla sijaitsevassa Flash 2 Heikinbaarissa käytiin katsomassa formuloita, siellä oli todella hyvä palvelu! :)
- heikki
olen ıtse heikki kirjoittelen turkista joten voi tulla kirjoitus virheite aakkoset ovat erılaisija olen perustanut eka heikinbaarin kleopatran lahella vuonna 1994 nyt meille on 3 ravintola itaiseela oleva heikin baari on feikki.joten feikki heikinbaari peesi seiska. lehtiin. 2 kpl heikinbaari sijaitsee kleopatran lahella ja kolmas heikinbaari sijaitsee alanjan satamassa.se on kylle totta ette satama heikinbaari on disco ja karaoke baari.kylle saa ruokaa
- Meitsi
heikki kirjoitti:
olen ıtse heikki kirjoittelen turkista joten voi tulla kirjoitus virheite aakkoset ovat erılaisija olen perustanut eka heikinbaarin kleopatran lahella vuonna 1994 nyt meille on 3 ravintola itaiseela oleva heikin baari on feikki.joten feikki heikinbaari peesi seiska. lehtiin. 2 kpl heikinbaari sijaitsee kleopatran lahella ja kolmas heikinbaari sijaitsee alanjan satamassa.se on kylle totta ette satama heikinbaari on disco ja karaoke baari.kylle saa ruokaa
Siellä Volkan huoneistohotellin lähellä olevassa Heikinbaarissa oli hyvä meininki elokuussa. Mukava henkilökunta ja ruoka hyvää.
- heikki
Meitsi kirjoitti:
Siellä Volkan huoneistohotellin lähellä olevassa Heikinbaarissa oli hyvä meininki elokuussa. Mukava henkilökunta ja ruoka hyvää.
kiitos meitsi kiva lukea positivisije viesteje tervetuloa uudelleen
- -tara-
heikki kirjoitti:
kiitos meitsi kiva lukea positivisije viesteje tervetuloa uudelleen
Niin, olen käynyt Alanyassa nyt kaksi kertaa ja kolmas on suunnitteilla ensi syksylle... Siis alanyassahan on ainakin 10 Heikinbaaria, mutta vain yksi on se "aito" Heikinbaari... Se on ilmeisesti juuri se siellä satamassa päin sijaitseva. Niitä on sitten tullut lisää, kun on vissiin huomattu, että se kannattaa, varsinkin kun matkaoppaat suosittelee sitä suomalaisille...
- sanzagirl^
.... sijaitsee Alanyan satama-alueella. Siellä on hyvät hedelmä drinksut:) Ja mukava henkilökunta:)
- heikki
bablo on tulossa alanyaan 5 viikon paasta ja han on 2 viikko alanya,heikinbaarissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059