onko satamaheikinbaari alanya,ssa

ritva

voıko joku vastata kiitos

9

3250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JM.

      Jos tarkoitat baaria jonka mainoskyltissä lukee "Tervetullo,Heikin baari, Ravintollo" niin se on alanyassa. Tuli joskus otettua kyltistä kuva ja se pääsi seiskaan.

      • lissu

        Alanyassa on kakasi heikinbaaria,toinen niistä sijaitsee satamassa..


      • Elisa
        lissu kirjoitti:

        Alanyassa on kakasi heikinbaaria,toinen niistä sijaitsee satamassa..

        *naur* Me näimme Alanyassa kolme Heikinbaaria. Yksi niistä kai ei kuulunut samaan "ketjuun". Toinen tosiaan oli siellä satamassa, Harbour Heikinbaari, ilmeisesti enemmän bailupaikka kuin ravintola, käytiin nimittäin syömässä, eikä ketään muita ollut.. Toisessa, kaupungilla sijaitsevassa Flash 2 Heikinbaarissa käytiin katsomassa formuloita, siellä oli todella hyvä palvelu! :)


      • heikki

        olen ıtse heikki kirjoittelen turkista joten voi tulla kirjoitus virheite aakkoset ovat erılaisija olen perustanut eka heikinbaarin kleopatran lahella vuonna 1994 nyt meille on 3 ravintola itaiseela oleva heikin baari on feikki.joten feikki heikinbaari peesi seiska. lehtiin. 2 kpl heikinbaari sijaitsee kleopatran lahella ja kolmas heikinbaari sijaitsee alanjan satamassa.se on kylle totta ette satama heikinbaari on disco ja karaoke baari.kylle saa ruokaa


      • Meitsi
        heikki kirjoitti:

        olen ıtse heikki kirjoittelen turkista joten voi tulla kirjoitus virheite aakkoset ovat erılaisija olen perustanut eka heikinbaarin kleopatran lahella vuonna 1994 nyt meille on 3 ravintola itaiseela oleva heikin baari on feikki.joten feikki heikinbaari peesi seiska. lehtiin. 2 kpl heikinbaari sijaitsee kleopatran lahella ja kolmas heikinbaari sijaitsee alanjan satamassa.se on kylle totta ette satama heikinbaari on disco ja karaoke baari.kylle saa ruokaa

        Siellä Volkan huoneistohotellin lähellä olevassa Heikinbaarissa oli hyvä meininki elokuussa. Mukava henkilökunta ja ruoka hyvää.


      • heikki
        Meitsi kirjoitti:

        Siellä Volkan huoneistohotellin lähellä olevassa Heikinbaarissa oli hyvä meininki elokuussa. Mukava henkilökunta ja ruoka hyvää.

        kiitos meitsi kiva lukea positivisije viesteje tervetuloa uudelleen


      • -tara-
        heikki kirjoitti:

        kiitos meitsi kiva lukea positivisije viesteje tervetuloa uudelleen

        Niin, olen käynyt Alanyassa nyt kaksi kertaa ja kolmas on suunnitteilla ensi syksylle... Siis alanyassahan on ainakin 10 Heikinbaaria, mutta vain yksi on se "aito" Heikinbaari... Se on ilmeisesti juuri se siellä satamassa päin sijaitseva. Niitä on sitten tullut lisää, kun on vissiin huomattu, että se kannattaa, varsinkin kun matkaoppaat suosittelee sitä suomalaisille...


    • sanzagirl^

      .... sijaitsee Alanyan satama-alueella. Siellä on hyvät hedelmä drinksut:) Ja mukava henkilökunta:)

    • heikki

      bablo on tulossa alanyaan 5 viikon paasta ja han on 2 viikko alanya,heikinbaarissa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      219
      13410
    2. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      307
      2332
    3. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      89
      1501
    4. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      55
      1087
    5. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      61
      982
    6. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      43
      918
    7. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      60
      917
    8. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      35
      902
    9. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      41
      864
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      51
      862
    Aihe