Onko näin...

Matkaseuraa vailla...

Ettei muka kukaan tämän palstan lukijoista ole lähdössä aikavälillä 8. - 22.12.08 Koillis-Brasiliaan Porto de galinhakseen, kun ei vastauksia ole kuulunut??? Ei kuulosta oikein uskottavalta. Nyt kaikki siihen koneeseen lähtijät reipastukaa ja vastatkaa tähän viestiin niin päästään suunnittelemaan hauska loma hyvässä porukassa!!!!!:)

19

2687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkatkaaja

      Voi voi olemme lähdössä 15.12 lähdössä fortalezaan ja ollaan myös savolaisia.

      • Matkaseuraa...

        Ootteko peräti Pohjois-Savosta???
        Taitaa minun lentokone olla tyhjä kun ei kukaan ainakaan myönnä lähtevänsä Porto de galinhakseen 8.12.08, voehan harmin paekka!!!:)


    • koko perheellä

      Pohjois-savosta ollaan lähdössä kyseisenä aikana koko perheen voimin. Ei olla koskaan aikaisemmin käyty tuolla ja innolla jo odotetaan tulevaa lomaa =)

      • Matkaseuraa...

        No sehän on kiva kuulla et on muitakin lähdössä p-savosta mukaan ja tuutteko porto de galinhasiin? Varmaan tavataan ja tutustutaan sitten viimeistään tervetulotilaisuudessa!:) Oliskohan siellä jotain mukavaa karaokebaaria?


      • Mies Riosta
        Matkaseuraa... kirjoitti:

        No sehän on kiva kuulla et on muitakin lähdössä p-savosta mukaan ja tuutteko porto de galinhasiin? Varmaan tavataan ja tutustutaan sitten viimeistään tervetulotilaisuudessa!:) Oliskohan siellä jotain mukavaa karaokebaaria?

        kysymys: mitahan ajattelit lauleskella? Forroa?


      • Matkaseuraa...
        Mies Riosta kirjoitti:

        kysymys: mitahan ajattelit lauleskella? Forroa?

        Tokko karaoke on vielä sitten levinnyt Brasiliaan, kun ainakin kaikissa Euroopan kohteissa missä olen ollut on päässyt laulamaan karaoketa, ja Kanarialla jopa suomalaista karaoketa!


      • Mies Riosta
        Matkaseuraa... kirjoitti:

        Tokko karaoke on vielä sitten levinnyt Brasiliaan, kun ainakin kaikissa Euroopan kohteissa missä olen ollut on päässyt laulamaan karaoketa, ja Kanarialla jopa suomalaista karaoketa!

        Varmasti loydat karaoken. Mutta mita ajattelit laulaa? Tunnet siis brasilialaista musiikkia ja osaat portugalia?

        Siina tapauksessa onnistut varmasti. Jos ajattelit laulaa taalla suomeksi tai englanniksi... voi olla etta ei ihan mene toiveittesi mukaan. Varsinkin pohjoisessa osaavat vain portugalia ja eivat ole juurikaan kiinnostuneita muusta maailmasta....


      • lasse3
        Matkaseuraa... kirjoitti:

        Tokko karaoke on vielä sitten levinnyt Brasiliaan, kun ainakin kaikissa Euroopan kohteissa missä olen ollut on päässyt laulamaan karaoketa, ja Kanarialla jopa suomalaista karaoketa!

        Mikä ettei jos hallitset portugalin kielen varmaan voit laulaa,mutta Brasseissa esim.Englannin kielen taito on 1 prosenttia 180 miljoonasta asukkaasta.Suomea osaa ehkä n.000,1
        promilleä.Että siitä vaan laulamaan.


      • Mies Riosta
        lasse3 kirjoitti:

        Mikä ettei jos hallitset portugalin kielen varmaan voit laulaa,mutta Brasseissa esim.Englannin kielen taito on 1 prosenttia 180 miljoonasta asukkaasta.Suomea osaa ehkä n.000,1
        promilleä.Että siitä vaan laulamaan.

        ole mita kielta osaavat, vaan siita etta paikallisissa karaokebaareissa laulut ovat portugaliksi. Ei yksinkertaisesti loydy lauluja muilla kielilla.


      • tule jo kotiin
        Mies Riosta kirjoitti:

        ole mita kielta osaavat, vaan siita etta paikallisissa karaokebaareissa laulut ovat portugaliksi. Ei yksinkertaisesti loydy lauluja muilla kielilla.

        Oletko aina yksinäinen lauantaiaamuisin?


      • Mies Riosta
        tule jo kotiin kirjoitti:

        Oletko aina yksinäinen lauantaiaamuisin?

        Joka aamu on riittavasti seuraa.

        Mika ahdistaa, se kun taalla ei soiteta karaokessa paikallis kuppilan top 10 paskaa?

        Olette te juntit hauskoja.

        Para verificar que voces estao idiotas vou insultar voces em portugues tambem.

        Tenho recado para tudo mundo.... VAI TOMAR NO CU!


    • Hyvä Suomi, lippu korkealle

      Myö ollaan koko perheen voimin, siis muija ja kersat kanssa, lähdössä Tuurin kyläkauppaan tässä joku viikonloppu. Tule mukaan tähän mahtavaan reisuun! On varmasti mukavata reissata yhdessä muitten suomalaisten kanssa.

      • tätä

        Joo, taas tulee tää suomalaisten jurotus esiin,,YYÄÄÄKKK!!! Suomalainen kun lähtee niin pitäis varmaan yksin lentää lentokoneella autiosaarelle jossa ei olis ketään eikä tarttis vaan jutella vahingossakaan kellekkään!! HEi, ottakaa mallia muista ulkomaalaisista, niillä on hauskaa isommassakin porukassa!!! On toki ihmisiä jotka haluaa omaa rauhaa lomaltaan, mutta on onnex myös ihmisiä jotka viihtyvät laumassa =)


      • Puupäät
        tätä kirjoitti:

        Joo, taas tulee tää suomalaisten jurotus esiin,,YYÄÄÄKKK!!! Suomalainen kun lähtee niin pitäis varmaan yksin lentää lentokoneella autiosaarelle jossa ei olis ketään eikä tarttis vaan jutella vahingossakaan kellekkään!! HEi, ottakaa mallia muista ulkomaalaisista, niillä on hauskaa isommassakin porukassa!!! On toki ihmisiä jotka haluaa omaa rauhaa lomaltaan, mutta on onnex myös ihmisiä jotka viihtyvät laumassa =)

        Juu, kaikki yhtä mukavaa perhettä. Mitä vittua sitä ulkomaille asti pitää lähteä kaulailemaan suomalaisia kun koko Suomi on niitä täynnä?

        Minä olen luonteltani erittäin sosiaalinen suomalaiseksi, mutta matkoilla pidän heihin mahdollisimman pitkän hajuraon.


      • täällä sitten
        Puupäät kirjoitti:

        Juu, kaikki yhtä mukavaa perhettä. Mitä vittua sitä ulkomaille asti pitää lähteä kaulailemaan suomalaisia kun koko Suomi on niitä täynnä?

        Minä olen luonteltani erittäin sosiaalinen suomalaiseksi, mutta matkoilla pidän heihin mahdollisimman pitkän hajuraon.

        kiukuttelet?


      • Laumasielu numero 1
        täällä sitten kirjoitti:

        kiukuttelet?

        No sitä kiukuttelen kun tyhmyys harmittaa niin vietävästi.

        Vinkkinä voin sinulle kertoa että monissa etelän lomakohteissa, esim. Rhodoksella, Kanarialla ja varmaan Turkissakin voit saada hernekeittoa ja palvelua suomen kielellä. Ja varmaan löytyy niitä suomalaisia matkatoverietakin vaikka paikan päältä, jollei tältä palstalta löydy. Voisit vaikka pistää lehteen ilmoituksen:
        "Yksinäinen, epävarma laumasieluinen turisti halajaa suomalaista matkaseuraa".


      • ?????
        Laumasielu numero 1 kirjoitti:

        No sitä kiukuttelen kun tyhmyys harmittaa niin vietävästi.

        Vinkkinä voin sinulle kertoa että monissa etelän lomakohteissa, esim. Rhodoksella, Kanarialla ja varmaan Turkissakin voit saada hernekeittoa ja palvelua suomen kielellä. Ja varmaan löytyy niitä suomalaisia matkatoverietakin vaikka paikan päältä, jollei tältä palstalta löydy. Voisit vaikka pistää lehteen ilmoituksen:
        "Yksinäinen, epävarma laumasieluinen turisti halajaa suomalaista matkaseuraa".

        Hei, tää on keskustelupalsta ja täällä voi keskustella ihan mistä vaan aiheeseen liittyen, joten älä sinä puutu toisten keskusteluihin, jos sinulla ei ole järkevää kommenttia. Aina ei tarvitse esittää näsäviisasta ja se vastaa kuka haluaa, siitä sinun ei tarvitse huolehtia..ihmisiä kun on erilaisia =)


    • Minski 38

      Moi.

      Me olemme tulossa samaan paikkaan samana päivänä. Hotellimme on summerville beach.
      Meitä lähtee äiti 38 isä 42 ja tytär 13.v
      Innolla odotamme matkaa!
      Millainen porukka teitä on lähdössä?

      • Matkaseuraa...

        Minä oon valitettavasti lähdössä ihan yksin täältä Kuopiosta mutta olis tosi kiva jos löytyis sellaista iloista ja sopivan hurahtanutta retki / illanviettoseuraa, koska olen kuitenkin sosiaalista ja huumorintajuista sorttia! Olen 37 v. mieshenkilö, tukevahko ja lyhyet mustat hiukset joten nykäiskää lentokentällä jo hihasta jos luulette tunnistavanne minut. Aamu puolneljältähän siellä on oltava jo riekkumassa:-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe