Suomalainen jalkkis (potkupallo) on

Kansallinen häpeä

Vähän kuin Eddie Edwards oli mäkihyppääjänä pelle Englannissa. En hyväksy että Suomelle naureskellaan ulkomailla jalkapalloa vaikka olisikin. Suomi suljettava kansallisista kisoista.

7

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä vaan...

      Jääkiekko ykköslaji Suomalaisilla, on ollut tulee olemaan aina, jalka pallo kuuluu lämpimille maille siellä saa pelata ympäi vuoden.

    • ------------------

      Vai miten "ulkomaalaisten" naureskelu käy noin paljon hermoille? Eikös silloin pitäisi juuri pitää omista kiinni jos mut sylkee päälle vai oletko selkärangaton luuseri? Sellaisia ihmisiä ei arvosteta omien joukossa mutta "ulkomailla" sellaiset joutuu samantien kynnysmatoksi.

    • jepssu

      Teatterikoulun opiskelijatkin ovat kateellisia potkispelaajille.
      Ensin *loukkaannutaan* todella pahoin ja lojutaan ruohonjuuritasolla ja parin minuutin kuluttua jo viiletetään vastustajan maalin edessä.
      Ihmeparantumisia !!

    • ice man

      Säälittävää potkupalloa!Suomalainen mies ei osaa pelata jalkapalloa.Ei vaan taidot riitä,eikä pää kestä!Sama pätee jääkiekkoon,paitsi, taitoa on,mutta pää ei kestä.Se on nähty jo niin monta kertaa.Ja Kimi ja J.Nieminen jne.Jos ei osaa voittaa, niin ei osaa voittaa.

    • ajatu s bhuaaa

      mikä on kansallinenkisa ? jos tark. kansainvälisiä kisoja niin suomen a maajouk. ei ole koskaan päässyt kisoihin asti !))))

    • -------------------

      Pelaajat ja fanit vihaavat häviötä. Suomessa kulttuuri on ollut että täällä hävetään häviämistä. Itse olen (vielä)epävirallinen suomen maajoukkueen kannattaja. Mulle on aivan sama ketä siellä pelaa mutta minä vaadin että kaikkensa pitää antaa ja hommassa pitää kehittyä. Viimeinen matsi oli paska suomelta johtui se vastustajan ylivoimaisuudesta tai mistä hyvänsä. Siitä ei pääse mihinkään joten maajoukkueen vaan yksinkertaisesti pitää parantaa otteitaan. Seuraavaksi baxter ottamaan selvää mihin Venäjän peli perustuu. Se perustuu siihen, että juostaan ihan perkeleesti ja hakeudutaan aina sinne missä on tilaa(tietysti puolustamista unohtamatta). Ei siihen, että ollaan kaikkien helpoiten syötettävissä johon suomen peli perustuu. Suomen taktiikka on hidasta mutta ehkäpä pelaajien pitäisi treenata myös enemmän pallonhallintaa niin päästäisiin eteenpäin. Tämä on se suunta johon jo junnupuolella pitäisi kiinnittää huomiota. Tällä päästään eteenpäin.

    • <<<<<

      OMAT SUOSIKIT JALKAPALLO VFB STUTTGART.IPSWICH.IFK NORRKÖPING.GIF SUNDSVALL.IPSWICH.BAYERN LEVERKUSEN.
      HSV HAMPURI.PARMA.SOCHEAUX.
      JÄÄKIEKKO NY RANGERS.HIFK.TPS.TAPPARA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe