Uudellamaalla matka moottoripyörä

Kerhoa?Tallia?

Kiinnostunut,jos sellaisia on???

8

1561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h.k.l

Ota kerhoon yhteyttä löytyy matkapyöriä joka lähtöön

• Bulldog76

Honda riders of finland www.hondariders.fi

• torppalainen jo 20v

toki löytyy Helsingistä moottoripyöräkerho ja uskoisinkin, että vanhimmasta päästä oleva HMPK,
      kerho toimi ainakin toistakymmentä vuotta vuosaaren kivi naveetassa, jossa oli korjauspuoli,pesumahdollisuudet,kerhotoiminta tiloja tv-huone ym, mutta v-saarata lettiin laajentamaan,niin kerhon uusi toimintarakennus sijaitsee Tapanilassa,Malmin kupeessa, siellä on mahdollisuus säilyttää pyörät talven ylitse turvallisesti ja kunnollist tilat kaikki mitä oli vanhassakin paikassa,rohkeasti mukaan toimintaan,kun on matkapyöräilijöitä,gruisailijoita,grossiukkoja ja kaikkea siltä väliltä,kerho on ns,rehellinen kerho aivan normaaleille pyöräilijöille,guugleta ja tutustu.T.HMPK,lainen

• Jäätelöä

Hmpk on täysin ukkoontunut kerho, vanhojen äijien olohuone...biljardi ym. Nuoria ei se paljoakaan kiinnosta.

• Anonyymi

Vai että on uudella maalla pyöräilijöitten,gruisailijoitten, grossiukkojen,matka moottori pyörien kokoontumis ajo kivi navaetassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai että on uudella maalla pyöräilijöitten,gruisailijoitten, grossiukkojen,matka moottori pyörien kokoontumis ajo kivi navaetassa.

Sinunkin kirjoitustaitosi on selvästi moottoripyöräilijätasoa.

• Anonyymi

kaikki Matka moottori pyöräilijät,guri sailijat,crossi ukot pitää lähettää,koulun penkille oppimaan,suomen kieltä,muuttuakseen yhtes kunta kelpoisiksi. Samalla voisivat oppia olemaan kuovittamatta taka pyörää ja käyttä mään äänen vaimenninta,

• Anonyymi

Opettelepas ensin ihan itse: Yhtes kunta kelpoisilski = yhteiskuntakelpoisiksi - jos sitä tarkoitit. Taka pyörä = takapyörä, äänen vaimenninta = äänenvaimenninta.

Yhdys sanojen oikein kirjoitusta perus koulun äidin kielen oppi tunnilla perus opetuksessa koulu lapsen koti tehtävinä ilta työksi kerto laskun liä vaikeutena olisi pitänyt vaatia jo Sinultakin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe