LA yöpyminen

Losiin

Olemme menossa vuodenvaihteen aikoihin Losiin. Viivymme siellä 4 yötä. Missäpäin Losia kannattaa yöpyä, kun on tarkoitus ajella autolla ympäriinsä Losin alueella. Onko parasta majoittua rannan lähelle esim. Santa Monicaan vai LA:n keskustan lähelle (minne sinne?) vai kenties Hollywoodiin lähelle Walk of Famea? Tarkoituksena olisi siis autolla seikkailla näissä kaikissa paikoissa,mutta toisaalta olisi mukava, jos yöpymispaikka olisi sellainen, jossa olisi kauppoja ja ravintoloita ja turvallista liikkua jalan iltaisin. Onko kokemuksia?

6

2674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janne_---

      Moi!. Meillä oli tammikuussa hotelli aivan fantastisella paikalla Holllywoodissa!. Ehkä hiukan vaatimaton, mutta kaikki toimi sairaan hyvin, halpa ja respan jätkä halusi henkilökohtaisesti huolehtia, että saimme kaiken irti Losista, ja auttoi meitä erittäin mielellään!. Otettiin siitä respasta Los angelesin kiertoajelu. Kuusi tuntia kierreltiin pikku-bussilla Losia ympäri, ja kuski toimi oppaana!, elämäni hienoin päivä!.
      Tässä tuon super-hotellin linkki :D

      http://www.cisuiteshollywood.com/

    • Nimetön

      se on vaan semmoinen juttu, että joka paikasta on pitkä (tai hidas) matka toiseen kaupunginosaan. Jos jossain siis on 'eniten' kiinnostavaa nähtävää niin sinne sitten. Iltakävelyiden suhteen, ja muutenkin, kannattaisin Santa Monicaa. On todella viihtyisä paikka, siellä pärjää kokonaan ilman autoa. Itse olimme 6 pv viime kesänä, teimme siitä sitten retkiä, mutta ihan siinäkin olisi mennyt vaikka tuo koko aika. Rannalla vuokraavat pyöriä sillä lyhyt matka esim. Malibuun, tai Marina del Rayhin. Venice beach, ehdoton käyntikohde, on kävelyn päässä ja tietysti se tosi mukava laituri.

    • Mimosa30

      Hollywoodissa ei kait ole kovin turvallista ilta-aikaan. Lisäksi, se on tosi nopeasti nähty, itse olin pettynyt koko paikkaan. Ei ole idyllistä, vaan ihan kerrostaloaluetta. Jalanjäljet sementissä, sen katsomiseen riittää n. 15 minuuttia, juuri muuta nähtävää ei ole. Joten sinne ei kannata majoittua.

      • Tipsu

        Olen aivan samaa mieltä! Itsekin petyin älyttömästi viime kesänä! Ihan spurgu paikka :)


    • Losiin

      Kiitos kaikille vastauksista. Tuota Santa Monicaa olin itsekin ajatellut. Siellä suunnassa vain nuo hotellit tuppaavat olla kalliita. Hollywood on kuulemma todellakin pieni paikka ja sen suhteen pettymys. Yhden kiinnostavan hotellin löysin myös chinatownista. Voisinhan harkita varata kaksi yötä Santa Monicasta ja kaksi yötä chinatownista...

      • Tipsu

        ...mäkin nyt valkkaisin jos menisin uudestaan. Mutta hinnat tosiaan on kalliimmat kuin muualla, mutta näkemäni perusteella on sen väärti :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      416
      8854
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      241
      6384
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2305
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1926
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1677
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1633
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1265
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      954
    Aihe