olin heinäkuussa marmariksella ja nyt on iskenyt kamala ikävä takaisin. nyt ei kuitenkaan ole mahdollista lähteä joten on keksittävä keinoja ikävän taltuttamiseksi. haluaisin kappaleita joita tänä kesänä on soinut marmariksella, siis jotain muita kun nämä perusbiisit joita ihan nrj:lläkin kuulee. kiitos vastanneille ja ihanaa ensi kesän ja matkan odotusta kaikille :)
musiikkia
5
977
Vastaukset
- .......
Moi, Tarkanin biisit soivat ainakin... =) Laita esim. youtubeen: Tarkan, niin löydät. Mm. Dudu soi paljon.
Toivottavasti edes vähän helpottaa...- hep.j
paikallinen hitti tuntu olevan ainakin syyskuussa serdar ortac -seytan.
monissa baareissa soittivat täysillä ja tanssivat - ...
hep.j kirjoitti:
paikallinen hitti tuntu olevan ainakin syyskuussa serdar ortac -seytan.
monissa baareissa soittivat täysillä ja tanssivatMusiikkia klubeilta,rannalta,ravintoloista ja hotellilta:
Burak Kut-Komple
Ian Carey-Keep on rising
Blero-Can't you see
Hande Yener-Askin atesi
Sesa-Like this like that
Mustafa Sandal-Indir
R.I.O-Shine on
Little Louie Vega ft Anane-Shake dat booty
Grease-Summer lovin'
Hadise-Deli Oglan
Favretto-People of the night
Grup Anilar-Cilli bom
Tarkan-Dilli düdük
Three 6 mafia-Lolli lolli (pop that body)
Sibel Can&Tarkan-Cakmak cakmak
Dj Pantelis-Afto to kalokari
marmarisfans.comista Marmaris songs-osiosta löydät paljon lisää.
Ikävä on täälläkin.....
www.turkishsongs.net
- jts
http://kanal48.net/
Tässä on Marmariksen TV ja radio.
Katsele ja kuuntele pahimpaan ikävääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1074691
- 1464529
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464512- 1462954
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292508- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202118- 401819
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1761221