olin heinäkuussa marmariksella ja nyt on iskenyt kamala ikävä takaisin. nyt ei kuitenkaan ole mahdollista lähteä joten on keksittävä keinoja ikävän taltuttamiseksi. haluaisin kappaleita joita tänä kesänä on soinut marmariksella, siis jotain muita kun nämä perusbiisit joita ihan nrj:lläkin kuulee. kiitos vastanneille ja ihanaa ensi kesän ja matkan odotusta kaikille :)
musiikkia
5
996
Vastaukset
- .......
Moi, Tarkanin biisit soivat ainakin... =) Laita esim. youtubeen: Tarkan, niin löydät. Mm. Dudu soi paljon.
Toivottavasti edes vähän helpottaa...- hep.j
paikallinen hitti tuntu olevan ainakin syyskuussa serdar ortac -seytan.
monissa baareissa soittivat täysillä ja tanssivat - ...
hep.j kirjoitti:
paikallinen hitti tuntu olevan ainakin syyskuussa serdar ortac -seytan.
monissa baareissa soittivat täysillä ja tanssivatMusiikkia klubeilta,rannalta,ravintoloista ja hotellilta:
Burak Kut-Komple
Ian Carey-Keep on rising
Blero-Can't you see
Hande Yener-Askin atesi
Sesa-Like this like that
Mustafa Sandal-Indir
R.I.O-Shine on
Little Louie Vega ft Anane-Shake dat booty
Grease-Summer lovin'
Hadise-Deli Oglan
Favretto-People of the night
Grup Anilar-Cilli bom
Tarkan-Dilli düdük
Three 6 mafia-Lolli lolli (pop that body)
Sibel Can&Tarkan-Cakmak cakmak
Dj Pantelis-Afto to kalokari
marmarisfans.comista Marmaris songs-osiosta löydät paljon lisää.
Ikävä on täälläkin.....
www.turkishsongs.net
- jts
http://kanal48.net/
Tässä on Marmariksen TV ja radio.
Katsele ja kuuntele pahimpaan ikävääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt243567Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.481745Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö201031Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi321009- 60997
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22968Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä37859Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173831- 54776
Pub Marjuskan grillibileet
Pub marjuskassa ilmainen makkara tarjoilu ja jakaa parille sadalle aurinko laseja. Miten tälläistä. Saako popittaa ja ja12703