olin heinäkuussa marmariksella ja nyt on iskenyt kamala ikävä takaisin. nyt ei kuitenkaan ole mahdollista lähteä joten on keksittävä keinoja ikävän taltuttamiseksi. haluaisin kappaleita joita tänä kesänä on soinut marmariksella, siis jotain muita kun nämä perusbiisit joita ihan nrj:lläkin kuulee. kiitos vastanneille ja ihanaa ensi kesän ja matkan odotusta kaikille :)
musiikkia
5
978
Vastaukset
- .......
Moi, Tarkanin biisit soivat ainakin... =) Laita esim. youtubeen: Tarkan, niin löydät. Mm. Dudu soi paljon.
Toivottavasti edes vähän helpottaa...- hep.j
paikallinen hitti tuntu olevan ainakin syyskuussa serdar ortac -seytan.
monissa baareissa soittivat täysillä ja tanssivat - ...
hep.j kirjoitti:
paikallinen hitti tuntu olevan ainakin syyskuussa serdar ortac -seytan.
monissa baareissa soittivat täysillä ja tanssivatMusiikkia klubeilta,rannalta,ravintoloista ja hotellilta:
Burak Kut-Komple
Ian Carey-Keep on rising
Blero-Can't you see
Hande Yener-Askin atesi
Sesa-Like this like that
Mustafa Sandal-Indir
R.I.O-Shine on
Little Louie Vega ft Anane-Shake dat booty
Grease-Summer lovin'
Hadise-Deli Oglan
Favretto-People of the night
Grup Anilar-Cilli bom
Tarkan-Dilli düdük
Three 6 mafia-Lolli lolli (pop that body)
Sibel Can&Tarkan-Cakmak cakmak
Dj Pantelis-Afto to kalokari
marmarisfans.comista Marmaris songs-osiosta löydät paljon lisää.
Ikävä on täälläkin.....
www.turkishsongs.net
- jts
http://kanal48.net/
Tässä on Marmariksen TV ja radio.
Katsele ja kuuntele pahimpaan ikävääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833328
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442757Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742306- 612278
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512211Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162196Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201987Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201979- 621934
- 881741