Pariisin yöelämä

kohta

Minkäslainen on Pariisin yöelämä? Miten suhtaudutaan ulkomaalaisiin ja miten niihin yleensä kannattaa pukeutua? Esim. miten eroaa Tukholman yöelämästä?

6

2135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yöelämä on

      chaud.. pukeudu siten kuten stokisessakin pukeuduit. pariisi on täynnä ulkomaalaisia joten viis välittävät mistä tulet. tosin jos oot ihan päissäs niin sua katsotaan sääliten ja et pääse sisälle. kokeile vaikka castel, baron, vip, planches

      • sitten näin

        Ympärikännissä ei kannata toikkaroida. Pukeutuminen on yleisesti kyllä selvästi vapaamutoisempaa kuin Tuhkholmassa. Riippuu tietysti missä käyt ulkoilemassa, mutta esim. pikkutakkeja ja liimalettejä ei Pariisissa näe käytännössä ollenkaan, Tukholmassa näyttäisivät olevan oikein univormu, varsinki Stureplanin liepeillä. Pariisissa taas esim. 5. kaupunginosassa sinut nauretaan baarista pihalle ko. asuissa. Muutenkin tukholmalaisen pintatrendikkyyden sijaan suositaan enemmän klassisuutta.


      • tukholmassa
        sitten näin kirjoitti:

        Ympärikännissä ei kannata toikkaroida. Pukeutuminen on yleisesti kyllä selvästi vapaamutoisempaa kuin Tuhkholmassa. Riippuu tietysti missä käyt ulkoilemassa, mutta esim. pikkutakkeja ja liimalettejä ei Pariisissa näe käytännössä ollenkaan, Tukholmassa näyttäisivät olevan oikein univormu, varsinki Stureplanin liepeillä. Pariisissa taas esim. 5. kaupunginosassa sinut nauretaan baarista pihalle ko. asuissa. Muutenkin tukholmalaisen pintatrendikkyyden sijaan suositaan enemmän klassisuutta.

        tuolla "vapaamuotoisemmalla"?
        Stureplanilla ei tavalliset ihmiset pääse sisään vaikka mikä on. Muita tukholmalaisia jopa huvittaa koko Stureplan. Julkkiksilla on omat kujeeensa.

        Viimeisen päälle pukeutuminen tarkoittaakiin juuri siistiä klassista juhlapukuetumista.


      • Pariisin matkaaja
        tukholmassa kirjoitti:

        tuolla "vapaamuotoisemmalla"?
        Stureplanilla ei tavalliset ihmiset pääse sisään vaikka mikä on. Muita tukholmalaisia jopa huvittaa koko Stureplan. Julkkiksilla on omat kujeeensa.

        Viimeisen päälle pukeutuminen tarkoittaakiin juuri siistiä klassista juhlapukuetumista.

        "...Viimeisen päälle pukeutuminen tarkoittaakiin juuri siistiä klassista juhlapukuetumista."

        Ainoa paikka, jossa olen nähnyt pariisilaisia smokissa, on ollut risteilyllä Seinellä. Silloinkin vain nähnyt, eli olin itse "prole"-aluksella, jossa koodina oli puku. Vieressä lipui vähän pienempi illallisporukka, koodina smokki.

        Frakkia en ole edes nähnyt Pariisissa käytössä. Tosin todennäköisesti olen pyörinyt turistina aivan väärissä paikoissa niitä nähdäkseni ;) Juhlapuku on kuitenkin yllättävän yleinen Helsinginkin yöelämässä.


      • seuraavanlaista
        Pariisin matkaaja kirjoitti:

        "...Viimeisen päälle pukeutuminen tarkoittaakiin juuri siistiä klassista juhlapukuetumista."

        Ainoa paikka, jossa olen nähnyt pariisilaisia smokissa, on ollut risteilyllä Seinellä. Silloinkin vain nähnyt, eli olin itse "prole"-aluksella, jossa koodina oli puku. Vieressä lipui vähän pienempi illallisporukka, koodina smokki.

        Frakkia en ole edes nähnyt Pariisissa käytössä. Tosin todennäköisesti olen pyörinyt turistina aivan väärissä paikoissa niitä nähdäkseni ;) Juhlapuku on kuitenkin yllättävän yleinen Helsinginkin yöelämässä.

        "Minkäslainen on Pariisin yöelämä? Miten suhtaudutaan ulkomaalaisiin ja miten niihin yleensä kannattaa pukeutua? Esim. miten eroaa Tukholman yöelämästä?"

        Tukholmassa on aina ollut vaikeanpaa miesten päästä sisään kuin naisten. Ne on porttivahdit jotka määräävät mitä päälle pannaan, ei itse sisäänpyrkijä. Naiset Tukholmassa saavat olla menlkein missä asuissa tahaansa, vaikka puolialasti, kuten usein näkee mutta miehille asetetaan suuret vaatimukset.

        Ei kannata nyt alkaa jossittelmaan ja puhua frakeista sun muista.

        Suomessa ei kukaan nainen pukeutuisi niin kuin naiset Tukholamssa kun lähtevät yöelämään. Ei sen puoleen yksikään ranskalainenkaan nainen. Joten se siitä.


      • seurannut
        seuraavanlaista kirjoitti:

        "Minkäslainen on Pariisin yöelämä? Miten suhtaudutaan ulkomaalaisiin ja miten niihin yleensä kannattaa pukeutua? Esim. miten eroaa Tukholman yöelämästä?"

        Tukholmassa on aina ollut vaikeanpaa miesten päästä sisään kuin naisten. Ne on porttivahdit jotka määräävät mitä päälle pannaan, ei itse sisäänpyrkijä. Naiset Tukholmassa saavat olla menlkein missä asuissa tahaansa, vaikka puolialasti, kuten usein näkee mutta miehille asetetaan suuret vaatimukset.

        Ei kannata nyt alkaa jossittelmaan ja puhua frakeista sun muista.

        Suomessa ei kukaan nainen pukeutuisi niin kuin naiset Tukholamssa kun lähtevät yöelämään. Ei sen puoleen yksikään ranskalainenkaan nainen. Joten se siitä.

        "Tukholmassa on aina ollut vaikeanpaa miesten päästä sisään kuin naisten. Ne on porttivahdit jotka määräävät mitä päälle pannaan, ei itse sisäänpyrkijä. Naiset Tukholmassa saavat olla menlkein missä asuissa tahaansa, vaikka puolialasti, kuten usein näkee mutta miehille asetetaan suuret vaatimukset. "

        Tuo on ehkä vielä enemmän totta Ranskassa ja Pariisissakin. Naiset pääsevät moneen paikkaan ilmaiseksi, kun taas miesten pitää maksaa sisäänpääsymaksu, eivätkä sittenkään pääse välttämättä sisään ilman naisseuralaista. Baareissa on Ranskassa huomattavasti pienempi prosentuaalinen osuus naisia kuin Pohjoismaissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe