Tietääkö kukaan paljon maksaisi matka bangkokista cha-amiin? Ja kauan matka sinne kestää? Ja mikä olisi halvin kulkuväline?
matkalle lähtö olisi viikon päästä! Kiitos jo etukäteen.
bangkokista cha-amiin
4
1278
Vastaukset 4
- cha am
matka kestää noin kaksi - neljä tuntia riippuen ruuhkista ja millä menee. bussi tietysti halvin ja taxi mukavin. viime talvena taxi maksoi 2300thb siis noin 45€ ja aikaa meni reilut kaksi tuntia, matkaa muistaakseni 220km
- yrjokaarle
en muista mitä maksoi Hua Hiniin pari sataa kait. Can Am on siinä matkatkalla 30 kilsaa ennen.
- matkalainen
Itse tulin hua-hinistä bangkokiin pikkubussilla. ne ajavat joka päivä,kun on neljä matkustajaa ne lähtevat. bangkok viktory monumentin luota. hinta oli 200 bathia/henkilö
- Adenauerin Saksatar
eIKAI se mitään maksa ? Ottaa sakuauo ja
ding dong ! Ja kin kwee !
Eikai talokaan mitään maksa , jos osaa
Temput.! Ja vielä kin tuut !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931185Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2941071Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50928- 106899
- 101849
- 78843
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2561Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11518