Kokemuksia SIPDiscountista?

Varovainenpälättäjä

Hei

Onko kukaan ladannut rahaa SIPDiscountiin lankapuheluita varten?

Rekisteröidyin sinne, mutta kun yritin ladata rahaa, tulin epäluuloiseksi, koska sieltä kysyttiin outoja tietoja. Klikkasin aluksi oman luottokorttini kuvaketta, minkä jälkeen ohjelma kysyi matkapuhelinnumeroani. Perusteluna oli turvallisuussyyt. Tuntuu kummalta, miksi ihmeessä pitäisi antaa luottokorttinumeron lisäksi kännykkänumero? Jätin prosessin kesken.

Onko tuo matkapuhelinnumero jotenkin perusteltavissa oleva pyyntö?

5

1313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietysti

      ole perusteltavissa oleva pyyntö. Päästääkö eteenpäin ilman sitä numeroa? voihan olla ettei sitä numeroa jollain edes ole, --toikin voi riittää.Muutenkin vähän kumma juttu jos outoja kyselee, vaihda johonkin toiseen, itsellä aikanaan toimi toi VoipStunt hienosti tosin nykysin käytän Skypen Pro versiota. http://www.voipstunt.com/en/index.html

      • Varovainenpälättäjä

        Kännykkänumeron pyytämistä perustellaan turvallisuussyillä ja kun sen on antanut, sieltä pitäisi tulla joku tekstiviesti jos oikein muistan.

        Mutta hiukan oudolta tuntuu, joten taidan kokeilla ensin tuota -- ja sitten vaihtaa johonkin toiseen. Kokeilin jo jättää kentän tyhjäksi, mutta niin ei päässyt eteenpäin.

        En asu Suomessa (ja siksi tarve voip-puheluihin on kova kun sinne kuitenkin soittelen) enkä tiedä tästä alasta paljonkaan.

        Ovatko nämä palveluntarjoajat kansainvälisiä, eli tuota voipstuntia käyttää muualtakin kuin Suomesta?

        Skypeä minunkin piti alkaa käyttää, mutta ostin sitä varten tietämättömyyttäni Siemensin gigaset-puhelimen, ja vasta jälkeenpäin minulle selvisi, ettei gigaset toimi Skypen kanssa. Nyt vaihtoehtoina on ostaa Skype-puhelin ja heittää Gigaset roskiin tai saada tuo SIP toimimaan Gigasetissä jotenkin.


    • ..soitellaan..

      Sieltä tulee sinulle tekstiviesti, missä on henk.koht. koodi mikä pitää sitte näpytellä siihen "soitto-ohjelman" johonkin kohtaan, en nyt muista ihan tarkkaan miten se meni, mutta ilman koodia et pääse soittelemaan ja lataamaan rahaa/puheaikaa.

      • Varovainenpälättäjä

        Eli oletko sinä käyttänyt SIPDiscountia?


      • ..soitellaan...
        Varovainenpälättäjä kirjoitti:

        Eli oletko sinä käyttänyt SIPDiscountia?

        En juuri sitä ohjelmaa, mutta samanlainen vaatimus oli ohjelmassa mitä minä käytän, varmasti se on toimiva kokonaisuus.
        Tommoinen on minulla:
        http://www.voipdiscount.com/en/


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11241
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3133
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2984
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1785
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1754
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    9. 85
      1738
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe