yksi kysymys

matkaaodottava.

Onko israelissa helppo alaikäisten päästä baariin? Ollaan lähdössä, itse olen jo 18 täyttänyt, mutta kaveri ei ihan vielä matkaan mennessä. Pääseekö helposti baariin vai kysytäänkö paperaita? Kiitos vastanneille.

6

791

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dullimies

Kaverisi on alaikäinen, joten tullimiehet konepistooleineen ottaa teidät takuulla syyniin ja tivaa tarkkaan matkan tarkoitusta ja että jotta miksi milloin jne. Hilkkua vaille etteivät käännytä teitä jo tullissa. Meneppä sen jälkeen kokeilemaan onneasi baariin. Olet 18 ja kaverisi ei sitäkään. PITÄÄ OLLA 22 vuotta!!!

• pasi75hki

Tuntuu kiusaavan sinua nyt jokaiseen viestiisi vastailemalla... Onneksi on näitä keskustelu palstoja jonne voi anonyymina kirjoittaa mitä haluaa kun psykiatriset hoitopalvelut on ajettu alas ja potilaat laitoksista ulos...

Israelissa en ole vielä käynyt, mutta missään lukuisissa etelän maissa missä olen käynyt ei ole välitetty yhtikäs mitään iästä ellei joku special baari ikärajoineen. Eli ei ongelmia uskoakseni... Hauskaa lomaa

• TosiMiees
        pasi75hki kirjoitti:

Tuntuu kiusaavan sinua nyt jokaiseen viestiisi vastailemalla... Onneksi on näitä keskustelu palstoja jonne voi anonyymina kirjoittaa mitä haluaa kun psykiatriset hoitopalvelut on ajettu alas ja potilaat laitoksista ulos...

Israelissa en ole vielä käynyt, mutta missään lukuisissa etelän maissa missä olen käynyt ei ole välitetty yhtikäs mitään iästä ellei joku special baari ikärajoineen. Eli ei ongelmia uskoakseni... Hauskaa lomaa

Kun häntä kritisoi tai kirjoittaa totuudenmukaisesti, millainen lomajuoppo mies on, hän menee kuin pikkuvauva kitisemään ylläpidolle, että nyyh nyt on juoponpunaista pasipoikaa haukuttu täällä palstalla, ja niin ylläpito antaa pasiruikulille nenäliinaa ja poistaa viestejä sitä mukaa. Pasi itse luulee olevansa kaikkitietävä kaikkimatkaaja joka ronkkii mielipiteitä ja juttuja. Mutta pasipaska saa mellastaa kun pasi on rekisteröitynyt ja pistänyt pultsarinaamansakin näkyviin.

• väärää..........
        TosiMiees kirjoitti:

Kun häntä kritisoi tai kirjoittaa totuudenmukaisesti, millainen lomajuoppo mies on, hän menee kuin pikkuvauva kitisemään ylläpidolle, että nyyh nyt on juoponpunaista pasipoikaa haukuttu täällä palstalla, ja niin ylläpito antaa pasiruikulille nenäliinaa ja poistaa viestejä sitä mukaa. Pasi itse luulee olevansa kaikkitietävä kaikkimatkaaja joka ronkkii mielipiteitä ja juttuja. Mutta pasipaska saa mellastaa kun pasi on rekisteröitynyt ja pistänyt pultsarinaamansakin näkyviin.

Minä laitoin ylläpidolle pyynnön poistaa sinun törkysi. Enkä todella ole Pasi, senkin vainoharhainen.
        Pasille sorit!!!!!!!!!!

• loppuu kettuilu
        TosiMiees kirjoitti:

Kohta suosittelisin tekemään kunnianloukkauksesta rikosilmoituksen. Selviää IP:n kautta helposti kuka tämä leukojen loksuttaja on.

• maassa asuva

oikeassa oli pasi nimimerkki. helposti paasee jos ei ole erikois paikka eli 20 - 24 ikaraja, student kortti auttaa. kivaa lomaa vaan

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      162
      2559
    2. 80
      1097
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      236
      1007
    4. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      121
      976
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      75
      829
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      82
      684
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      100
      599
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      50
      566
    9. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      38
      542
    10. Ei siitä mahdollisesta suhteesta

saa kukaan tietää jos niin haluat❤️naiselle
      Ikävä
      36